AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #1 Skrevet 27. november 2016 Jeg må lufte en idé jeg har til julekalender. Vi har 3 tenåringer, 2 gutter og 1 jente. 2 av dem bor hos oss annenhver uke. Hvert år har vi som regel hatt aktivitetskalender med stor suksess. Men nå er de så store, og har mye aktiviteter ellers, så de er ganske travle i hverdagen. Derfor tenkte jeg å finne frem 24 bilder av oss fem og hundene som familie. Ett for hver dag, sammen med en liten sjokoladebit til hver. Bildene tenker jeg da at vi limer på et stort lerret når helgen kommer, og henger opp på et passende sted. Vi har helt nytt hus, og har lite ting på veggene enda. Og dette ville blitt et fint familiebilde, med gode minner som vi har laget sammen. Ett som man kan stoppe opp å bruke noen minutter å se på. Tenke litt tilbake, og se at livet slett ikke er så verst (ja, tenåringshormonene raser om dagen ;-) ) Hva tror dere om det? Er det en hyggelig kalender? Anonymkode: c0a5c...e5d
minister-mio Skrevet 27. november 2016 #2 Skrevet 27. november 2016 jeg syntes det er en strålende idé, såå koselig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå