Gå til innhold

Menn som bare skriver tre siffer på tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja hva betyr det egentlig? Har lagt merke til at det er en del som gjør det. Det eneste som står av tekst er tre siffer.

Anonymkode: 71f7f...431

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja hva betyr det egentlig? Har lagt merke til at det er en del som gjør det. Det eneste som står av tekst er tre siffer.

Akkurat nå, BethD skrev:

Høyden kanskje 

Skulle til å skrive det samme.

Skrevet
3 minutter siden, BethD skrev:

Høyden kanskje 

Ja det er godt mulig. Rare greier :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Det er jo noe kvinner er opptatt av. Menn bør få med benevningen.
Kanskje kvinner og skulle skrive opp de to sifrene som men subtilt er opptatt av, etterfulgt av kg.

Anonymkode: f8570...764

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo noe kvinner er opptatt av. Menn bør få med benevningen.
Kanskje kvinner og skulle skrive opp de to sifrene som men subtilt er opptatt av, etterfulgt av kg.

Kanskje for noen. om det er alt som står der blir det venstre fra meg i alle fall.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje for noen. om det er alt som står der blir det venstre fra meg i alle fall.

Jepp, går ut fra at alt blir regnet som venstre fra den kanten:sprettoy:

Anonymkode: 3847d...172

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, går ut fra at alt blir regnet som venstre fra den kanten:sprettoy:

Anonymkode: 3847d...172

Hvorfor tror du det?

Skrevet

Det er vel ikke så rart. Høyden kan jo ha en avgjørende betydning, og er noe som ikke kommer frem på bilder. Jeg ville også trodd de fleste forstod at tre sifre er høyden.

Anonymkode: 31f76...030

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er noe kvinner også er veldig opptatt av, så kanskje alle bare burde tatt det med?

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jo være tre sifre det også.

Anonymkode: 31f76...030

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Årslønna i antall tusen?

Anonymkode: 99081...d33

• Liker 2
Skrevet

Antall tidligere partnere? :klo:

• Liker 3
Skrevet

Vekten, må det være!

• Liker 1
Skrevet

lengden på et eller annet.

Om det står 175, så betyr det egentlig 17,5?

• Liker 2
Skrevet

Blir litt trist på vegne av menn som føler de må oppgi høyden sin. Skjønner at de opplever at kvinner er sykelig opptatt av høyde, men selv sveiper jeg de som oppgir høyde til venstre. Vil mye heller ha en liten mann som bærer sin høyde med stolthet, enn en høy men veldig usikker mann.

Anonymkode: 7c57e...5ab

• Liker 4
Skrevet

Å kun ta med tre siffer er ensbetydende med høyden.  De som kun har det med som tekst er for meg kun ute etter sex. Sveipes til venstre med en gang. Totalt uinteressert!

Anonymkode: 884e9...f30

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Blir litt trist på vegne av menn som føler de må oppgi høyden sin. Skjønner at de opplever at kvinner er sykelig opptatt av høyde, men selv sveiper jeg de som oppgir høyde til venstre. Vil mye heller ha en liten mann som bærer sin høyde med stolthet, enn en høy men veldig usikker mann.

Anonymkode: 7c57e...5ab

Etter min oppfatning er det mange menn som skriver høyden sin ettersom det er så fryktelig mange kvinner som spør. Det gjør det litt enklere for dem. Jeg har snakket med flere menn som er trygge på seg selv og har et nøytralt forhold til høyden sin selv om de har ført det opp. Jeg synes det er litt vel enkelt å kategorisere alle menn som oppgir høyde som usikre menn. 

Anonymkode: 9e616...59d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...