Gå til innhold

Kontakt med usynlige

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hehe sandix...var som jeg trodde.... bare innbillninger....

Men ingen har vel nektet for at særlig damer har en tendens til å være fantasifulle?

Videoannonse
Annonse
Gjest sandix
Skrevet
Men ingen har vel nektet for at særlig damer har en tendens til å være fantasifulle?

Det vil alltid være mennesker som benekter fakta, Waco.

Gjest Lottemor
Skrevet

om det øker livskavaliteten dems å tro på det paranormale og være spirutuelle så må de bare fortsette for meg....

Alle mennesker har behov for noe i live sitt og jeg tror og har en formening om at det er mye man kan erstatte ensomheten med eller så kan man bruke det til å fylle dø tid med eller så trenger man noe å tro på når livet ikke går den vei man selv ønsker....

Mennesker har alltid hatt denne komflikten og det var derfor en del kvinner ble brendt på bålet.....

Så jeg sier så sant som at tro på hva dere vil bare ikke forvent at mennesker tar dere seriøse når dere begynner å fortelle om hendelser og oplevelser.....

Skrevet

Vil noen av dere som har prøvd ouji fortelle hva dere så, hørte og følte? Jeg er sååå nysgjerrig på dette.. :roll:

Skrevet

Hvorfor er det så mangen som har prøvd dette, og sier at det er farlig. Og ikke vil fortelle oss, hva dere merker/ser/føler? Hvorfor det er så magisk? :)

Jeg er like nyskjerrig som Aquarius ! :D

Waco..... Er ikke DU fantasifull, så vet ikke jeg :wink:

Skrevet

Dette maset etter ouji er ikke annet enn svindel fra noen sleipe forretningsmenn. Det er ingen som kan kose nakken din, eller gi deg våte fantasier, selv om du kjøper et brettspill til sikkert femtenhundre kroner.

Dette er bedrageri, og bekrefter det synet jeg har på kvinner, om at morgendagers reklame ikke går over etern eller kvinneblader, men rett og slett ryktespredning.

Dette er tullball og reinspikka vås, alle med et minimum av vett forstår noe så banalt, dere drømmer dere fram til ei grandtippholdemor som var heks eller at dattertanta de har magiske evner.

Vodoo på Jamaica og ouji i søpla sier Waco. Av og til for dere bare kutte ut de drømmegreiene deres, for det er ikke annet enn skremmende.

Vel så trodde jeg at superman kunne fly da jeg var ni, men den forsvant i samme øyeblikk jeg tryna ned fra et bord ikledd supermannpysjamas og gule tennissokker som fungerte som supermannstøvler.

Men det er værre med dere damer. Det går faen meg an å lure dere mer. Holder det ikke med spåkoner i Dagblad, må dere bruke opp ennå mer penger til dette tøyset?

Det er en kjent sak at særlig kvinner ser ut til å være gavmilde til kirkens menn, den ene donasjon større enn den andre. Og hvem har ikke hørt om elskern som stakk fra avgårde med bil, arv og jobb? Dere tror på banale historier uten et minimum av fornuft.

Det virker nesten som om jeg forstår hvorfor dere trenger så mange "krisesentere".

Waco

Gjest guess what
Skrevet

Hvorfor er du så sint waco??? :o

Jeg syntest det er flott å være fantasifull. Det er faktisk noen menn som jeg kjenner, som tror på nett det samme.Hekser og trolldom.

Etter å ha sett Harry Potter trodde jeg enda mer på det :ler:

Ble du provosert nå waco ;)?

-Predeline-

Skrevet

Faktisk så gjør jeg kanskje det. Folk som leser bibelen tror også på Gud, så hvorfor kunne ikke ei kverulantjente forstå trolldom etter å ha sett Heksen Sabrina?

Skrevet

Hvem er Heksen Sabrina? Hvortfor skal det være så alvorlig da? Tror ikke tante "kristen" vet om det var sant med jesus og gud.. Men hun tror nå på det fordi :)

Skrevet

Men det er denslags trolldom som fører til de høye skillsmisse og utroskapstallene, dere må vel i det minste innrømme det?

Skrevet

he he he :ler:

Hva?

Skrevet

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Nei nå gir jeg meg over...... :roll:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg er overtroisk. Jeg tror så gjerne på tusser og troll. Marer, levende døde og alt som verre er. Folk er skeptiske til slikt, jeg også. Selvfølgelig er det mye som er vanskelig å bevise/motbevise, men det gjør ikke at jeg tror mindre på det.

Kanskje er det redselen min, min totale uintelligens eller alt for mye fantasi som gjør at jeg tror på dette. Men det gjør ikke at jeg tror mindre på det av det grunn. Mange har opplevd ganske mange rare ting, jeg også.

Jeg er overtroisk. Jeg kjenner også denne pusten i nakken innimellom. Jeg føler meg ikke alltid så alene. Men om det er hjernen min som har for mye dopamin, eller om det finnes noe der - akter jeg ikke å finne ut av.

Skrevet

Hope, folk tror jo på både Gud og Allah så du er vel ikke alene om og ha det sånn....

Skrevet

Waco: Allah har ikke særlig mye med det JEg tror på vertfall... :roll:

Skrevet

Det er vel å ha en ørlite tro på en selv....?

Så lenge dere klarer å skille mellom fantasi og virkelighet går det bra.... men det er nok ikke alle jenter som gjør det.....

Waco

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal tro. Har selv prøvd ouijaboard for mange år siden. Husker at vi "fikk kontakt", men jeg er rimelig sikker på at det var en av de som var med, som førte glasset (vi laget brettet selv). Er vel egentlig litt overtroisk av meg, sluker bøkene til Margit Sandemo, og er veldig interessert i ting som er "overnaturlige". Når det gjelder ouijaboard, tror jeg det er farligere med det vårt eget sinn klarer å innbilde oss. Tror jeg... Har jo hørt historier om folk som har opplevd ting som ikke er helt bra...

Når det gjelder å skille mellom fantasi og virkelighet, er det nok ikke bare jenter som har et problem! :ler:

Mvh

Krølle

Gjest Hope - unlogged
Skrevet

Ja, du har rett Waco. Jeg er ikke alene. Og det er jo ganske rart at jeg som ikke tror på Gud i det hele tatt, skal tro på paranormale fenomener. Men det er jo sånn, så...

Kanskje er det min egen redsel som gjør det? Man er jo redd for det man ikke forstår... Men jeg er jo ikke redd for denne såkalte Guden som andre tror på... Jeg blir forvirret jeg, men jeg har sikkert en forklaring et eller annet sted inni meg, som jeg bare ikke klarer å finne nå.

Det er forskjell på å tro og å være overhysterisk! Heldigvis.

Hope

Skrevet

Kan du forklare meg forskjellen mellom tro og overhysterisk, jeg synes begge deler er samme reinspikka galskap. Dette er ikke annet enn at fantasien spiller deg et puss.

Det som gjerne er problemet med damer er som jeg har nevnt, at av og til å ser dere ikke ut til å klare å skille mellom fantasi og virkelighet.

Man skal selvfølgelig kunne dagdrømme, men vær så snill ikke tro på troll, det blir bare for dumt, med mindre man er klar over at dette kun er en tro.

Skulle gjerne fortalt deg mer om tema kvinner og overtro, men jeg må nok studere dem litt nærmere først.

Gjest Oppgitt
Skrevet
Kan du forklare meg forskjellen mellom tro og overhysterisk, jeg synes begge deler er samme reinspikka galskap. Dette er ikke annet enn at fantasien spiller deg et puss.

Fordi om de i dine øyne har en fellesnevner, Waco min, så betyr ikke det er det ikke er forskjell. For eksempel er smør og fløte meieriprodukter begge deler, men ikke det samme for det.

Og hvem er du forresten, som kan si så bastant at det er fantasien som spiller et puss - hva vet du om det? Og hvordan du du være klovn på KG, når du burde ha vært der ute og opplyst all verdens folk om sannheten som DU og bare DU er innehaver av - i dine øyne i hvert fall... gjett hvem som lar fantasien løpe over med seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...