Gjest BethD Skrevet 27. november 2016 #1 Skrevet 27. november 2016 Så har jeg inntrykk av at dette er noe alle bryr seg om. Meg inkludert. Men jeg får meg rett og slett ikke til å spørre om det?! Er det bare meg eller er dette et sykt kleint og overfladisk spørsmål? Vil liksom ikke fremstå som en som bryr seg om sånt,selv om jeg faktisk gjør det.
Gjest O.G. Skrevet 27. november 2016 #2 Skrevet 27. november 2016 13 minutter siden, BethD skrev: Så har jeg inntrykk av at dette er noe alle bryr seg om. Meg inkludert. Men jeg får meg rett og slett ikke til å spørre om det?! Er det bare meg eller er dette et sykt kleint og overfladisk spørsmål? Vil liksom ikke fremstå som en som bryr seg om sånt,selv om jeg faktisk gjør det. DEt er bare du, jeg synes det er et nødvendig spørsmål å stille siden jeg ikke er interessert i å date en småtass.
Gjest BethD Skrevet 27. november 2016 #3 Skrevet 27. november 2016 1 minutt siden, O.G. skrev: DEt er bare du, jeg synes det er et nødvendig spørsmål å stille siden jeg ikke er interessert i å date en småtass. Nei det er det jeg ikke vil heller men jeg KLARER det bare ikke.. sitter utrolig langt inne.. føler det er som så spørre om hvor lang penisen er....HAHA!
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #4 Skrevet 27. november 2016 2 minutter siden, O.G. skrev: DEt er bare du, jeg synes det er et nødvendig spørsmål å stille siden jeg ikke er interessert i å date en småtass. Hvor høt liker du at mannen er? Anonymkode: 9eedc...e26
Gjest O.G. Skrevet 27. november 2016 #5 Skrevet 27. november 2016 Akkurat nå, BethD skrev: Nei det er det jeg ikke vil heller men jeg KLARER det bare ikke.. sitter utrolig langt inne.. føler det er som så spørre om hvor lang penisen er....HAHA! Men hvorfor sitter det spørsmålet langt inne, er jo ikke sånn at du trenger å si: Jeg må vite hvor høy du er fordi jeg er livredd for å havne sammen med en liten tass på under ei åtti. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor høt liker du at mannen er? Anonymkode: 9eedc...e26 1.87m +.
Gjest BethD Skrevet 27. november 2016 #6 Skrevet 27. november 2016 1 minutt siden, O.G. skrev: Men hvorfor sitter det spørsmålet langt inne, er jo ikke sånn at du trenger å si: Jeg må vite hvor høy du er fordi jeg er livredd for å havne sammen med en liten tass på under ei åtti. Jeg vet ikke helt,jeg tror kanskje det er fordi jeg er mistenksom på at han er lav, ikke sånn ekstremt lav men jeg er så redd for at han skal si han er 1.65 liksom, for jeg ØNSKER at han er høyere enn meg!! Kanskje han har komplekser for høyden sin, ikke vet jeg. syns bare det er et utrolig teit spørsmål
Gjest O.G. Skrevet 27. november 2016 #7 Skrevet 27. november 2016 Akkurat nå, BethD skrev: Jeg vet ikke helt,jeg tror kanskje det er fordi jeg er mistenksom på at han er lav, ikke sånn ekstremt lav men jeg er så redd for at han skal si han er 1.65 liksom, for jeg ØNSKER at han er høyere enn meg!! Kanskje han har komplekser for høyden sin, ikke vet jeg. syns bare det er et utrolig teit spørsmål Når det kommer til høyde så gir jeg blanke i menns følelser. En fyr jeg skal ha noe med å gjøre skal være høy. Akkurat det kriteriumet firer jeg ikke ned på.
Gjest BethD Skrevet 27. november 2016 #8 Skrevet 27. november 2016 Akkurat nå, O.G. skrev: Når det kommer til høyde så gir jeg blanke i menns følelser. En fyr jeg skal ha noe med å gjøre skal være høy. Akkurat det kriteriumet firer jeg ikke ned på. Ja det er akkurat sånn jeg er også ,men nå har det seg sånn at akkurat denne fyren er så perfekt så jeg er kanskje villig til å bøye meg for akkurat det. Men jeg vet ikke om jeg klarer å date en hobbit. Derfor har jeg så lyst å spørre men er redd for svaret.
Gjest O.G. Skrevet 27. november 2016 #9 Skrevet 27. november 2016 Akkurat nå, BethD skrev: Ja det er akkurat sånn jeg er også ,men nå har det seg sånn at akkurat denne fyren er så perfekt så jeg er kanskje villig til å bøye meg for akkurat det. Men jeg vet ikke om jeg klarer å date en hobbit. Derfor har jeg så lyst å spørre men er redd for svaret. Vel, er han 165cm så hadde jeg sagt ha det bra, men hvis han var 170-180cm så hadde jeg sett gjennom fingrene på de manglende centimetrene.
Gjest Axl Rose Skrevet 27. november 2016 #10 Skrevet 27. november 2016 Jeg er 1.90-91. Nærmest 90. Er det høyt nok?
Gjest O.G. Skrevet 27. november 2016 #11 Skrevet 27. november 2016 Akkurat nå, Bootyhunter skrev: Jeg er 1.90-91. Nærmest 90. Er det høyt nok? ja.
Gjest BethD Skrevet 27. november 2016 #12 Skrevet 27. november 2016 Akkurat nå, O.G. skrev: Vel, er han 165cm så hadde jeg sagt ha det bra, men hvis han var 170-180cm så hadde jeg sett gjennom fingrene på de manglende centimetrene. Ja det hadde jeg også gjort. men 1.65 liksom det er jo lavere enn meg..:P
Gjest BethD Skrevet 27. november 2016 #13 Skrevet 27. november 2016 Akkurat nå, Bootyhunter skrev: Jeg er 1.90-91. Nærmest 90. Er det høyt nok? Perfekt
Gjest O.G. Skrevet 27. november 2016 #14 Skrevet 27. november 2016 Akkurat nå, BethD skrev: Ja det hadde jeg også gjort. men 1.65 liksom det er jo lavere enn meg..:P Er høyere enn meg, men jeg har jo en høydefetisj...
Gjest BethD Skrevet 27. november 2016 #15 Skrevet 27. november 2016 Akkurat nå, O.G. skrev: Er høyere enn meg, men jeg har jo en høydefetisj... Begynner å tro jeg har det også..
Gjest O.G. Skrevet 27. november 2016 #16 Skrevet 27. november 2016 Akkurat nå, BethD skrev: Begynner å tro jeg har det også.. Omfavn det.
Cuntzilla Skrevet 27. november 2016 #17 Skrevet 27. november 2016 Hehe ja, jeg synes også det er litt kleint å spørre om, men pleier å gjøre det før en blind date. Er nemlig veldig høy selv, så tenker det er kleint for han om jeg rager over han
Gjest BethD Skrevet 27. november 2016 #18 Skrevet 27. november 2016 Akkurat nå, O.G. skrev: Omfavn det. I will!!
Gjest BethD Skrevet 27. november 2016 #19 Skrevet 27. november 2016 Akkurat nå, Cuntzilla skrev: Hehe ja, jeg synes også det er litt kleint å spørre om, men pleier å gjøre det før en blind date. Er nemlig veldig høy selv, så tenker det er kleint for han om jeg rager over han Men spør du bare rett ut liksom?
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #20 Skrevet 27. november 2016 Det er jo en del av de mange kriteriene man stiller. Høyden er vel noe du ser umiddelbart med mindre du aldri har sett vedkommende og dertil spør på datingsider, fb andre sosiale medier. Stille et så direkte spørsmål vil gi uttrykk for at du som person mangler sosiale antenner og lever et overfladisk liv. I motsatt retning ville det blitt feil om jeg skulle stilt damen spørsmål om hun har bryststørrelse "fra str x til str. xx". Hvor høy er du selv da TS? Anonymkode: 58fcf...2bf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå