AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #1 Skrevet 27. november 2016 Jeg synes det er så vanskelig. Har jeg store eller små øyne? Er leppene mine fyldige eller smale? Stor eller liten underleppe? Er nesen min klumpete? Søt? Som et troll? Jeg aner ikke hvordan vet dere sånne ting? Anonymkode: a33e6...63a
Djungelvrål Skrevet 27. november 2016 #2 Skrevet 27. november 2016 Jeg har små, litt smale øyne som skrår litt nedover mot nesa, Jeg har høye bryn dvs god avstand mellom bryn og øye, jeg har høye tydelige kinnben, middels høy, rund panne, litt stor og utstående hake, avstanden fra øynene til nesa er litt stor, jeg har smal og litt høy neserygg og en avrundet nese. Leppene mine er smale, spes overleppen, Jeg har et tydelig kjeveparti. Ofte hørt at jeg er pen. Hva jeg syns selv varierer fra dag til dag. Jeg ser at jeg ikke har et vanlig , typisk norsk ansikt og har ofte blitt spurt om jeg er utenlandsk. Dette forsterkes nok av at jeg farger det mørk blonde håret mitt mellombrunt. Hørt ofte at jeg ligner Dorte Skappel, kan også selv se noen likheter med Cristina Aguilera (proposjoner) og Tone Damllie (nesa) .
Gjest The damned Skrevet 27. november 2016 #3 Skrevet 27. november 2016 Delvis,men tror jeg overdriver med de delene av ansiktet jeg er misfornøyd med. Ingen er for eksempel enig i at jeg har stor nese,men jeg synes den er det.
Gjest Jessica Skrevet 27. november 2016 #4 Skrevet 27. november 2016 12 minutter siden, DreamOn skrev: Jeg har små, litt smale øyne som skrår litt nedover mot nesa, Jeg har høye bryn dvs god avstand mellom bryn og øye, jeg har høye tydelige kinnben, middels høy, rund panne, litt stor og utstående hake, avstanden fra øynene til nesa er litt stor, jeg har smal og litt høy neserygg og en avrundet nese. Leppene mine er smale, spes overleppen, Jeg har et tydelig kjeveparti. Ofte hørt at jeg er pen. Hva jeg syns selv varierer fra dag til dag. Jeg ser at jeg ikke har et vanlig , typisk norsk ansikt og har ofte blitt spurt om jeg er utenlandsk. Dette forsterkes nok av at jeg farger det mørk blonde håret mitt mellombrunt. Hørt ofte at jeg ligner Dorte Skappel, kan også selv se noen likheter med Cristina Aguilera (proposjoner) og Tone Damllie (nesa) . Yup, du høres nydelig vakker ut 😍
Fredsmegleren Skrevet 27. november 2016 #5 Skrevet 27. november 2016 Ser kort fortalt ut som en kvinnelig versjon av Quasimodo 2
Lanista1984 Skrevet 27. november 2016 #6 Skrevet 27. november 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er så vanskelig. Har jeg store eller små øyne? Er leppene mine fyldige eller smale? Stor eller liten underleppe? Er nesen min klumpete? Søt? Som et troll? Jeg aner ikke hvordan vet dere sånne ting? Anonymkode: a33e6...63a Smoking hot, sa en telefonselger i Coronado, San Diego. Og har siden bestemt meg for å ta henne på ordet. 1
Coconutz Skrevet 28. november 2016 #7 Skrevet 28. november 2016 (endret) Dette blir vanskelig... - Oval ansiktsform, kort panne, tydelig kjeveparti, men likevel litt runde former - "Mandelformede", grønne øyne - Øyebrynene har medium tykkelse, altså i mellom tynn og tykk - Har en liten (tror jeg), rund-aktig nese som ser spiss ut fra siden - nesetippen bøyer seg liitt oppover - Litt liten/ikke så lang munn, men som ser fyldig ut når jeg smiler - begge leppene er lik i størrelse. Overleppen har litt spisse kanter oppe Endret 28. november 2016 av Coconutz
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #8 Skrevet 28. november 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er så vanskelig. Har jeg store eller små øyne? Er leppene mine fyldige eller smale? Stor eller liten underleppe? Er nesen min klumpete? Søt? Som et troll? Jeg aner ikke hvordan vet dere sånne ting? Anonymkode: a33e6...63a Lukk øynene og kjenn med fingrene, beskriv det du "ser" Anonymkode: 6fc83...372
Gjest RealWildOne Skrevet 28. november 2016 #9 Skrevet 28. november 2016 5 minutter siden, Coconutz skrev: Dette blir vanskelig... - Oval ansiktsform, kort panne, tydelig kjeveparti, men likevel litt runde former - "Mandelformede", grønne øyne - Øyebrynene har medium tykkelse, altså i mellom tynn og tykk - Har en liten (tror jeg), rund-aktig nese som ser spiss ut fra siden - nesetippen bøyer seg liitt oppover - Litt liten/ikke så lang munn, men som ser fyldig ut når jeg smiler - begge leppene er lik i størrelse. Overleppen har litt spisse kanter oppe Vakker med og uten sminke, kan sjarmere hvem det skulle være.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #10 Skrevet 28. november 2016 1 minutt siden, RealWildOne skrev: Vakker med og uten sminke, kan sjarmere hvem det skulle være. Ny profil ja.. Velkommen tilbake Anonymkode: df77b...2ed
annebanane Skrevet 28. november 2016 #11 Skrevet 28. november 2016 (endret) Jeg har et søtt ansikt. Endret 15. oktober 2022 av annebanane
PaperFlower Skrevet 28. november 2016 #12 Skrevet 28. november 2016 Tja, synes ikke det er så vanskelig, jeg. Jeg tror at jeg, uten å tenke over det, bruker kjendiser med vanlige ansiktstrekk til sammenligning. Jeg har et rundt ansikt, hoppbakke-nese, smale grønne øyne som peker litt mer nedover enn det som er "vanlig" i den indre øyekroken (har det et navn?), sånn typisk porselensdukke-munn, tykke/naturlige øyenbryn med en spiss bue (hvis det gir noe mening). Har alltid synes jeg lignet litt på Ronja Røverdatter. Spesielt når jeg har børstet håret mitt og det har blitt statisk, så det flyger i alle kanter.
skruf Skrevet 28. november 2016 #13 Skrevet 28. november 2016 Litt vanskelig å skulle forklare.. men jeg har markert kjevelinje og hake, høye kinnbein, smilehull i ene kinnet, munnen er litt fyldig, nesen er liten og rett uten noen bump på neseryggen og med jevn og avrundet nesetupp. Har litt store øyne som er veldig blå, øyenbryn er naturlige og har grei avstand fra øynene. Naturlig sorte bryn og lange sorte øyevipper. Har litt høy panne. Og noen smilerynker. Alltid fått høre at jeg har veldig klassiske og regelmessige trekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå