Gå til innhold

Din "MÅ ha sminke i sminkepungen"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er nysgjerrig på hvilke merker folk bruker i hvilke produkter og hvilke som er "must have" hos deg! Jeg starter:

Macara: Lancome doll eyes vannfast

Rens: Mary kay botanical effects

Tonic: Mary kay boranical effects

Ansiktskrem: Mary kay botanical effects

Øyebryn: Anasthasia beverly hills sin brow pomade!

Foundation: Mary kay

Pudder: Mary kay 

Hva er dine favoritt produkter? :)

Anonymkode: b3d70...01b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MAC foundation. Husker ikke hvilken det er men den eneste jeg har funnet som er oljete nok for min hud. Syns mange produkter er laget for  at det ikke skal være oljete, men med min tørre hud så er denne den beste jeg har prøvd. 

En annen foundation jeg har prøvd fra MAC var den verste jeg har prøvd forresten. Så stor forskjell på dem. 

• Liker 1
Skrevet

Det eneste som er bra med Mary kay er øyenskyggene. Resten er jo bare ræl til en høy pris. Kjøper produkter på apoteket, bl. a Aco. Ellers funkr olivenolje og drukekjerneolje bra. 

Anonymkode: 2d9ba...066

• Liker 4
Skrevet

Max factor masterpiece max er mitt eneste must-have. Av alle mascaraer jeg har prøvd fungerer den best for meg. Ellers har jeg en del mac-produkter rundtom.

• Liker 2
Skrevet

Lancôme hypnose mascara

Jojobaolje hvis huden er ekstra tørr, ellers bruker jeg bare en eller annen hudkrem til ansiktet til vanlig. Noen ganger bruker jeg bare bodylotion fra HTH faktisk. 

Loreal eller glo minerals concealer

Bronzing pearls fra Oriflame - elsker dette produktet!

Skrevet

Lancôme hypnose doll eyes eller Whats your type, tall dark and handsome fra the dalm, en god vannfast eyenliner og øyenbrynspenn eller dip pomade!

Skrevet

Det eneste produktet jeg har brukt fast over tid er L'Oréal Voluminous 5x mascara. Har prøvd flere ulike, men går bestandig tilbake til denne, har ikke funnet noen som gir meg like fint resultat. 

Skrevet

Har alltid sverget til Lancôme sin Teint Miracle, men etter å ha lest mye bra om Estée Lauder Double Wear prøvde jeg den. Tror det nå er min nye favoritt, med mindre kvisa jeg nå har fått på haka kommer av den (det er det eller serumet fra Decléor) :P

Akkurat nå bruker jeg en rensemelk jeg fikk med Glossybox og konjac sponge (jeg elsker sistenvente! Det er helt fantasisk og gjør den kjedelige sminkefjerningen litt mindre kjip).

Har ikke helt funnet renseproduktene for meg ennå.

Bruker vippeextensions for å slippe maskara, men Dior sin Diorshow var en stor favoritt for volum. Akkurat når bruker jeg det kun på undervippene, og da trenger jeg ikke en med så mye volum. Max Factor sin False Lash Effect-maskara er et fantastisk produkt til å være på billigmarkedet! Anbefales :D

Skrevet

Kanebo total finish pudder er et must hos meg. Har brukt det i 9 år nå. Har prøvd forskjellige foundations og pudder, men ender alltid opp igjen med det. Liker at det ikke er så rosa i fargen og at huden min ikke får utbrudd når jeg bruker det. 

Anonymkode: 2e2b6...f28

Skrevet

Estee lauder double wear foundation. Matt og dekkende.

Anonymkode: 378df...5be

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det eneste som er bra med Mary kay er øyenskyggene. Resten er jo bare ræl til en høy pris. Kjøper produkter på apoteket, bl. a Aco. Ellers funkr olivenolje og drukekjerneolje bra. 

Anonymkode: 2d9ba...066

Hvorfor mener du at MK er dårlig? Jeg betalte 1000 kr ca til sammen for alle MK produktene jeg nevnte + et par koster. Syns ikke det er så dyrt. En foundation koster ca 180 kr.

Anonymkode: b3d70...01b

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Tibbie skrev:

konjac sponge

Fortell meg mer. Hva, hvordan? Søkte det opp men forstod ikke så veldig mye mer :fnise:

Urban Decay naked skin concealer, Anastasia brow wiz og Lancôme hypnose mascara. 

Skrevet

Fit Me concealer, Max Factor False lash effekt mascara, Beautyblender, Isadora sin hvite inliner, en vannfast høyt pigmentert eyeliner, nå bruker jeg en fra Nyx, Blinc eyebrowmousse

Skrevet

mascara: Helena Rubinstein Lash Queen Sexy Blacks eller Max Factor Clump Defy

foundation: Bourjois Healthy Mix Serum

rens: emerginC Deglazing Cleanser

toner: Matis Reponse Purete Pure Lotion

Skrevet
15 timer siden, dillyduzit skrev:

Fortell meg mer. Hva, hvordan? Søkte det opp men forstod ikke så veldig mye mer :fnise:

Urban Decay naked skin concealer, Anastasia brow wiz og Lancôme hypnose mascara. 

Det er en slags naturlig svamp du bruker for å fjerne sminken med. Du kan velge om du vil bruke rensekrem i tillegg, eller om det holder med de naturlige ingrediensene som er i svampen. Det finnes en for ulike hudtyper.

Er på min tredje nå :)

Her er en fra Bli Vakker, bare så du får se litt mer på hva det er:

https://www.blivakker.no/product/hudpleie/ansikt/hudpleieprodukter/rens/3061478/konjac-sponge-french-pink-clay

Skrevet
2 minutter siden, Tibbie skrev:

Det er en slags naturlig svamp du bruker for å fjerne sminken med. Du kan velge om du vil bruke rensekrem i tillegg, eller om det holder med de naturlige ingrediensene som er i svampen. Det finnes en for ulike hudtyper.

Er på min tredje nå :)

Her er en fra Bli Vakker, bare så du får se litt mer på hva det er:

https://www.blivakker.no/product/hudpleie/ansikt/hudpleieprodukter/rens/3061478/konjac-sponge-french-pink-clay

Fancy! Får ha det i bakhodet neste gang jeg har lyst å prøve noe nytt! Takk for info :)

• Liker 1
Skrevet

True Match Foundation, ABH pomade, ABH contour kit, beauty blender og smashbox photo finish primer. Pudder, mascara og diverse pleier jeg å bytte på, når det kommer til merker. 

Skrevet

Mascara: definicils fra Lancome

Skrevet

Foundation: Flytende fra Nimue, mineralfoundation fra ID. Jeg bytter på litt mellom disse.

Mascara: YSL Faux Cils

Kremrouge fra Bobbi Brown

Eyeliner fra Laura Mercier

Leppestift fra Glossier

Skrevet

Kan ikke folk legge til akkurat hva de snakker om og ikke bare nevne merke? Er så kjedelig når man leser "foundation fra blabla (merke)" også har det merket 10 foundations liksom.

Foundation: Armani luminous silk, går alltid tilbake til denne, 5.75 er helt perfekt farge for meg

Concealer: Make up for ever full cover, absolutt best av alle jeg har prøvd

Pudder: Urban decay løspudder, farge medium

Øyenbryn: alt fra Anastasia, men spesielt dip brow i medium brown og klar brynsgele fra samme merke

Bronzer: Bobbi Brown light golden 1, null orange eller for mørk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...