AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #1 Skrevet 27. november 2016 Han jeg har datet de siste månedene har aldri slikket meg når vi har sex... Jeg har sugd han flere ganger og tar initiativ til det fordi jeg liker det, og forventer ikke noe tilbake. Men likevel hadde jo vært hyggelig om han ville gjøre det. Hva synes dere om det? Noen erfaringer? Litt bekymret for om vi blir sammen (går den veien) og at han aldri kommer til å gjøre det... Anonymkode: 0980d...cf9 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #2 Skrevet 27. november 2016 Ikke alle liker det. Noen menn kan være nervøse for om de gjør det rett og trenger i så fall kun oppmuntring, mens noen liker det ikke overhodet - akkurat som at noen kvinner ikke liker å gi blowjobs. Går utifra at du er trimmet og ren og delikat og alt det der, og i så fall er det bare å spørre. Har selv opplevd en mann som ikke liker det, og det ble et problem for meg. Jeg trenger ikke oralsex hver gang vi har sex, men kunne ikke vært i et forhold der det var utelukket. Anonymkode: 0d85b...5ad 4
Gjest O.G. Skrevet 27. november 2016 #3 Skrevet 27. november 2016 Spør ham om han har problemer med å gi oralsex.
Ghostwalker Skrevet 27. november 2016 #4 Skrevet 27. november 2016 7 minutter siden, O.G. skrev: Spør ham om han har problemer med å gi oralsex. Er vel bedre å spørre om han kan gjøre det? Istedenfor å gå rett på å dømme han? 11
JenniferA Skrevet 27. november 2016 #5 Skrevet 27. november 2016 (endret) 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han jeg har datet de siste månedene har aldri slikket meg når vi har sex... Jeg har sugd han flere ganger og tar initiativ til det fordi jeg liker det, og forventer ikke noe tilbake. Men likevel hadde jo vært hyggelig om han ville gjøre det. Hva synes dere om det? Noen erfaringer? Litt bekymret for om vi blir sammen (går den veien) og at han aldri kommer til å gjøre det... Anonymkode: 0980d...cf9 Jeg har erfaring med det. Hadde en eks som aldri slikket meg. Han dumpet meg tilslutt, så jeg tenkte på det som et mulig tegn til uinteresse, men det kan være at han ikke liker å slikke eller et eller annet. Har hatt sex med to menn som slikket etter det, og de elsket det. Så det kan være noe med at noen menn rett og slett ikke liker å slikke. Jeg hadde ikke mot til å spørre fordi jeg synes at det bør komme av seg selv. : vil han så vil han.. vil han ikke så gjør han ikke det. Egentlig så kan det jo være greit å spørre om det er en årsak til det. Endret 27. november 2016 av JenniferA 1
Gjest O.G. Skrevet 27. november 2016 #6 Skrevet 27. november 2016 6 minutter siden, Ghostwalker skrev: Er vel bedre å spørre om han kan gjøre det? Istedenfor å gå rett på å dømme han? ER det å dømme ham hvis man spør en fyr om hvorfor han bare vil motta kuksuging, men ikke slikke dama?
Ghostwalker Skrevet 27. november 2016 #7 Skrevet 27. november 2016 3 minutter siden, O.G. skrev: ER det å dømme ham hvis man spør en fyr om hvorfor han bare vil motta kuksuging, men ikke slikke dama? Gud forby om en kvinne kan spørre om en kan gå ned på henne Ser for meg at han ikke går ned på henne siden hun ikke spør eller hinter, så ender han opp med å få spørsmålet "har du problemer?!" Tro det eller ei, men det er svært mange kvinner som ikke liker å bli slikket. 7
Gjest O.G. Skrevet 27. november 2016 #8 Skrevet 27. november 2016 1 minutt siden, Ghostwalker skrev: Gud forby om en kvinne kan spørre om en kan gå ned på henne Ser for meg at han ikke går ned på henne siden hun ikke spør eller hinter, så ender han opp med å få spørsmålet "har du problemer?!" Tro det eller ei, men det er svært mange kvinner som ikke liker å bli slikket. Vel, men hun spør ikke om han vil sleike henne nei, men hun spør ham ikke om hun skal suge ham heller. Og det er et argument det at mange damer ikke liker å bli sleiket, men hvordan kan denne fyren vite det da, når han ikke en gang har prøvd å sleike TS?
JenniferA Skrevet 27. november 2016 #9 Skrevet 27. november 2016 4 minutter siden, O.G. skrev: Vel, men hun spør ikke om han vil sleike henne nei, men hun spør ham ikke om hun skal suge ham heller. Og det er et argument det at mange damer ikke liker å bli sleiket, men hvordan kan denne fyren vite det da, når han ikke en gang har prøvd å sleike TS? Men skal ikke det skje naturlig? . Jeg husker at min eks sa: Sug meg!. Men han slikket aldri meg. Har heldigvis opplevd at andre elsker å slikke meg. Men jeg er veldig nyskjerrig på hvorfor noen ikke slikker. Er det mangel på tiltrekning/ interesse?
Gjest O.G. Skrevet 27. november 2016 #10 Skrevet 27. november 2016 Akkurat nå, JenniferA skrev: Men skal ikke det skje naturlig? . Jeg husker at min eks sa: Sug meg!. Men han slikket aldri meg. Har heldigvis opplevd at andre elsker å slikke meg. Men jeg er veldig nyskjerrig på hvorfor noen ikke slikker. Er det mangel på tiltrekning/ interesse? Jo, jeg mener det.
JenniferA Skrevet 27. november 2016 #11 Skrevet 27. november 2016 Akkurat nå, O.G. skrev: Jo, jeg mener det. Jeg tror det samme, for jeg ble dumpet tilslutt. Jeg tror faktisk at det var mangel på tiltrekning som gjør at dem ikke slikker. Ellers så har jeg heldigvis opplevd noen som elsker å slikke. Og det føles mye bedre for da føler man at han har mer interesse. Men det kan være lyster og tanker og. Foreks: Jeg tenner ikke på wetsex. Hadde en mann som spurte om wetsex hele tiden. Men jeg klarer ikke wetsex.
Gjest O.G. Skrevet 27. november 2016 #12 Skrevet 27. november 2016 Akkurat nå, JenniferA skrev: Jeg tror det samme, for jeg ble dumpet tilslutt. Jeg tror faktisk at det var mangel på tiltrekning som gjør at dem ikke slikker. Ellers så har jeg heldigvis opplevd noen som elsker å slikke. Og det føles mye bedre for da føler man at han har mer interesse. Men det kan være lyster og tanker og. Foreks: Jeg tenner ikke på wetsex. Hadde en mann som spurte om wetsex hele tiden. Men jeg klarer ikke wetsex. Du kan ha et poeng, eller at de rett og slett ikke gjør det. Uansett så synes jeg at TS burde slutte å suge denne mannen, han er tross alt bare en hun dater, ikke hennes kjæreste, så hvorfor gi ham kjærestefordeler?
JenniferA Skrevet 27. november 2016 #13 Skrevet 27. november 2016 Akkurat nå, O.G. skrev: Du kan ha et poeng, eller at de rett og slett ikke gjør det. Uansett så synes jeg at TS burde slutte å suge denne mannen, han er tross alt bare en hun dater, ikke hennes kjæreste, så hvorfor gi ham kjærestefordeler? Når han ikke slikker henne så skal hun slutte å suge han 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #14 Skrevet 27. november 2016 12 minutter siden, O.G. skrev: Vel, men hun spør ikke om han vil sleike henne nei, men hun spør ham ikke om hun skal suge ham heller. Og det er et argument det at mange damer ikke liker å bli sleiket, men hvordan kan denne fyren vite det da, når han ikke en gang har prøvd å sleike TS? Kan du vennligst ikke bruke ordet "sleike"? På forhånd takk. Anonymkode: 3d5a3...6e4 13
Gjest O.G. Skrevet 27. november 2016 #15 Skrevet 27. november 2016 1 minutt siden, JenniferA skrev: Når han ikke slikker henne så skal hun slutte å suge han Ja. hun får ingenting av ham her, ingen oralsex, intet forhold, så jeg ser ingen grunn til at hun skal suge ham. Det får holde med ordinær sex.
Gjest O.G. Skrevet 27. november 2016 #16 Skrevet 27. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan du vennligst ikke bruke ordet "sleike"? På forhånd takk. Anonymkode: 3d5a3...6e4 Hvorfor ikke?
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #17 Skrevet 27. november 2016 28 minutter siden, JenniferA skrev: Jeg har erfaring med det. Hadde en eks som aldri slikket meg. Han dumpet meg tilslutt, så jeg tenkte på det som et mulig tegn til uinteresse, men det kan være at han ikke liker å slikke eller et eller annet. Har hatt sex med to menn som slikket etter det, og de elsket det. Så det kan være noe med at noen menn rett og slett ikke liker å slikke. Jeg hadde ikke mot til å spørre fordi jeg synes at det bør komme av seg selv. : vil han så vil han.. vil han ikke så gjør han ikke det. Egentlig så kan det jo være greit å spørre om det er en årsak til det. Dette høres veldig ut som meg. Jeg gir aldri ei jente oralsex om jeg egentlig ikke er så veldig interessert i henne. Syntes det blir gyselig og ekkelt da. Er jeg interessert i henne, tar jeg gjerne initiativ til dette Ganske normalt tror jeg, å være selektiv til hvem man slikker kjønnsleppene og mensentarmen til og ikke. koz Anonymkode: 3d5a3...6e4 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #18 Skrevet 27. november 2016 "Mensentarmen" 👹 Anonymkode: 2d60d...71b 13
Gjest O.G. Skrevet 27. november 2016 #19 Skrevet 27. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette høres veldig ut som meg. Jeg gir aldri ei jente oralsex om jeg egentlig ikke er så veldig interessert i henne. Syntes det blir gyselig og ekkelt da. Er jeg interessert i henne, tar jeg gjerne initiativ til dette Ganske normalt tror jeg, å være selektiv til hvem man slikker kjønnsleppene og mensentarmen til og ikke. koz Anonymkode: 3d5a3...6e4 Så TS burde ta det her som et hint og kutte ut denne daten og finne en annen mann altså....
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #20 Skrevet 27. november 2016 29 minutter siden, O.G. skrev: ER det å dømme ham hvis man spør en fyr om hvorfor han bare vil motta kuksuging, men ikke slikke dama? Ja. Sex er ikke en byttehandel av seksuelle tjenester, selv om mange likevel ser det på denne måten. Å forvente at noen skal gjøre noe seksuelt de ikke er komfortabel med er i min verden det samme som å være "dårlig i senga". Sex skal være et samspill begge skal nyte, ikke handle om "hvis du gjør dét så skal jeg gjøre dét". Derfor skal man være åpen og litt forsiktig om det er noe spesielt man ønsker at partneren skal gjøre. Å si "men jeg slikker jo deg så da forventer jeg at du suger meg" hadde vært en stor turn-off og en sikker måte å ikke få seg noe med meg noen gang. Om en fyr slikker meg så regner jeg med det er fordi han liker det og fordi han har lyst, ikke fordi han skal "ha noe igjen for det" etterpå. I så fall er det utrolig barnslig. Som så mye annet er vel kommunikasjon et stikkord her. Anonymkode: 08e2b...804 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå