Gå til innhold

Lyst tip å pule gifte damer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter å ha lest denne artikkelen http://kulturdrops.blogg.no/1480001622_tre_norske_kvinner_de.html sitter jeg med en stivhard pikk og klarer ikke slutte å tenke på å pule gifte damer. Jeg kan bare se for meg takknhemligheten en 35 år gammel tobarnsmor vil føle over å kunne bli råknullet av en ung veltrent mann etter flere år i et seksuelt tafatt ekteskap. Er litt pirrende og tenke på at jeg knuller en annen manns dame også fordi han ikke er alfahann nok til å tilfredstille henne. 

Anonymkode: 1ad8e...704

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager skrivefeilene. Vanskelig å taste korrekt når man er dritkåt. 

• Liker 1
Skrevet

Så tanken på å ødelegge noen andre sitt liv, tenner deg?

Anonymkode: fda49...d24

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så tanken på å ødelegge noen andre sitt liv, tenner deg?

Anonymkode: fda49...d24

Tanken på å seksuelt tilfredstille en dame som ikke kan bli tilfredstilt hjemme tenner meg ja. Sannsynligvis vil jeg redde ekteskap ved å dekke kvinnens seksuelle behov. 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tanken på å seksuelt tilfredstille en dame som ikke kan bli tilfredstilt hjemme tenner meg ja. Sannsynligvis vil jeg redde ekteskap ved å dekke kvinnens seksuelle behov. 

:ph34r:

Begynner å lure på hvem denne anonym er, helt tydelig en småpsyk fyr som frekventerer slike forum for ekle innlegg og tråkke på andre.

Anonymkode: 4ba9f...d4d

• Liker 2
Skrevet

Vi lever i 2016, det er mange par som ikke lover hverandre seksuell troskap, det er helt ok å pule gifte kvinner så lenge de ikke lever i forhold der de har lovet og krever troskap av ektefellen.

Noen lever i åpne forhold, andre i halvåpne forhold, forhold der mannen godtar å være cuckold og se henne med andre menn. (Dette er jo noe jeg kjenner litt til ;-) ) Så lenge ingen blir holdt for narr og lurt til å forbli i et forhold de ikke ville vært i om de kjente sannheten, er ingen skade skjedd, det er sviket mot den man har lovet og forventer troskap av som er det uakseptable med utroskap, så lenge alle parter er innforstått med at hun ønsker variasjon er det ingen grunn til å holde seg tilbake. 

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter å ha lest denne artikkelen http://kulturdrops.blogg.no/1480001622_tre_norske_kvinner_de.html sitter jeg med en stivhard pikk og klarer ikke slutte å tenke på å pule gifte damer. Jeg kan bare se for meg takknhemligheten en 35 år gammel tobarnsmor vil føle over å kunne bli råknullet av en ung veltrent mann etter flere år i et seksuelt tafatt ekteskap. Er litt pirrende og tenke på at jeg knuller en annen manns dame også fordi han ikke er alfahann nok til å tilfredstille henne. 

Hvor gammel er du selv?

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

:ph34r:

Begynner å lure på hvem denne anonym er, helt tydelig en småpsyk fyr som frekventerer slike forum for ekle innlegg og tråkke på andre.

Ja. Eller....fjortisfaktoren er litt vel høy til tider.

Mye tåpelig  blir postet her, som drar ned forumet. 

Anonymkode: 1c7e9...437

• Liker 1
Skrevet

Velg ihvertfall ei gift kvinne som lever i et åpent forhold da.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Eller....fjortisfaktoren er litt vel høy til tider.

Mye tåpelig  blir postet her, som drar ned forumet. 

Går ut fra du referer til anonym bruker over meg.:ph34r::sprettoy:

Skrevet

Høres vilt ut, er man gift så er et fordi man elsker et annet menneske, man ligger ikke med andre.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går ut fra du referer til anonym bruker over meg.:ph34r::sprettoy:

Ja.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

OK..hvordan har du tenkt å gjennomføre dette i praksis? skal du betale for hotell osv..Tenker du at skal ha sex med andre også i tillegg til den gifte dama?

Anonymkode: 6c8b2...186

Skrevet
1 time siden, jabx skrev:

Hvor gammel er du selv?

29

Skrevet
1 time siden, FruKG skrev:

Velg ihvertfall ei gift kvinne som lever i et åpent forhold da.

Hvorfor må de være i åpent forhold? Om hun vil være utro er det ikke min sak, og ikke mitt ansvar. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres vilt ut, er man gift så er et fordi man elsker et annet menneske, man ligger ikke med andre.

Vel, ca. 1/3 av alle gifte gjør jo det da.... kvinner som menn :)

Folk må slutte å se på utroskap som pesten selv. Finnes verre ting å foreta seg. Dessuten kan man forebygge mye utroskap ved å faktisk stille opp på hjemmebane. Igjen, dette gjelder både kvinner og menn. Det er jo åpenbart at hvis man blir nekta sex hjemme, så vil man etterhvert søke andre steder.

Anonymkode: 9ba25...94b

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, ca. 1/3 av alle gifte gjør jo det da.... kvinner som menn :)

Folk må slutte å se på utroskap som pesten selv. Finnes verre ting å foreta seg. Dessuten kan man forebygge mye utroskap ved å faktisk stille opp på hjemmebane. Igjen, dette gjelder både kvinner og menn. Det er jo åpenbart at hvis man blir nekta sex hjemme, så vil man etterhvert søke andre steder.

Anonymkode: 9ba25...94b

Hvis det ikke er så ille er det vel bare å si fra da? Hvis man ønsker å kunne ha sex med andre trenger man jo ikke love og kreve troskap. Hvis man befinner seg i et slikt forhold er det jo ingen big deal å være ærlig - hvis dette er en ubetydelig sak. 

Jeg mistenker at de som er utro og ikke vil si fra om det holder den andre for narr fordi man aner at det faktisk betyr veldig mye, og at den andre kanskje ikke ville ønsket å fortsette i et forhold om han/hun kjente sannheten. 

Det er for øvrig en myte at menn (eller kvinner) som er utro ikke får så mye sex de vil hjemme, mange menn (og noen kvinner) synes bare det er spennende med nye kropper. Løsningen er åpne forhold, hvis du ikke kan levere, ikke lov troskap. 

• Liker 1
Skrevet

Ikke kom og grin når du får grisejuling da TS ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...