AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #1 Skrevet 27. november 2016 Det er en bruker av sosiale medier som har laga en instagramkonto for kjæledyret sitt. Greit det. Men er det virkelig nødvendig å poste gjentatte ganger på alle sine sosiale medier om dette og tigge gjentatte ganger om følgere for at brukeren skal gidde å poste bilder av dyret?? Whut?!? Jeg syns dessuten det må på plass et organ som beskytter dyr mit å bli misbrukt på sosiale medier. Folk gjør så mye dritt bare for å ha noe å poste av dyrene sine. Stakkars dyr. Anonymkode: be44d...1d9
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #2 Skrevet 27. november 2016 For en tråd.. Sykt at du bryr deg så mye om dette at du lager en tråd om det. Syyyykt! Anonymkode: 0e133...3e8 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #3 Skrevet 27. november 2016 Å legge ut bilder av dyr på sosiale medier er misbruk? Skjerp deg. Dyrene kunne ikke gitt mer faen. Anonymkode: cf0bf...6b2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #4 Skrevet 27. november 2016 Kutt ut. Dere poster vel dyr selv og tigger etter følgere? Om noen er syke så er det slike. Anonymkode: be44d...1d9
Tibbie Skrevet 27. november 2016 #5 Skrevet 27. november 2016 Skjønner at det er litt mer moro med følgere, men kan være enig i at det er litt desperat å tigge så mye etter følgere. Men å beskytte dyr mot å bli tatt bilde av for så å få dem lagt ut på sosiale medier? Det er ikke snakk om bestemødre. Jeg tviler veldig sterkt på at hundene og kattene bryr seg.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #6 Skrevet 28. november 2016 Hva betyr "whut"? Anonymkode: 51d08...dd6
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #7 Skrevet 28. november 2016 Er dette seriøst ment? Anonymkode: 16696...bb3
Gjest Catalina Culès Skrevet 28. november 2016 #8 Skrevet 28. november 2016 Dyrene får gå til sak da...om de føler seg støtt..
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #9 Skrevet 28. november 2016 Jeg tror TS mener at folk plager dyra sine for å få "morsomme" bilder/filmer som så blir postet... Ikke at dyra føler seg krenka over å bli tatt bilder av Anonymkode: 017bc...44c
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #10 Skrevet 28. november 2016 16 timer siden, Tibbie skrev: Skjønner at det er litt mer moro med følgere, men kan være enig i at det er litt desperat å tigge så mye etter følgere. Men å beskytte dyr mot å bli tatt bilde av for så å få dem lagt ut på sosiale medier? Det er ikke snakk om bestemødre. Jeg tviler veldig sterkt på at hundene og kattene bryr seg. Jeg tenkte mer på alt eiere gjør med dyrene før de tar bilde av dem og poster det. Farger pels, kler dem ut, stresser dyrene med "lek" osv. Dyr er jo ikke leketøy og noe man skal benytte for å bli pooulær på sosiale medier. Og selv om dyr ikke "bryr seg", skal vi virkelig tillate slikt? Der blir som å få inn løver, elefanter og apekatter osv på sirkus igjen. Jeg nekter hvertfall å følge slike. Anonymkode: be44d...1d9
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #11 Skrevet 28. november 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror TS mener at folk plager dyra sine for å få "morsomme" bilder/filmer som så blir postet... Ikke at dyra føler seg krenka over å bli tatt bilder av Anonymkode: 017bc...44c Akkurat det jeg mente Anonymkode: be44d...1d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå