Gå til innhold

Hvor ofte vil du ha orgasme?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor ofte vil du ha orgasme?

Er det det samme om du kommer med partner eller alene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helst hver dag, men det er urealistisk med tanke på helse. 

Nei det er ikke det samme, det er MYE mye bedre, og mer tilfredstillende med partner. 

Gjest Underdanie
Skrevet

Jeg er veldig kåt å har oftest minst 1 orgasme hver dag. Noen ganger mange flere, andre ganger tillater ikke kjærsten meg orgasme på mange dager. 

Gjest lipgloss
Skrevet

Jeg har  orgasme 2  ganger til dagen,første jeg gjør når jeg står opp om morningen er å onanere og så dusjer jeg og steller meg for så å dra på jobb.I løpet av dagen så må jeg ha en til og det pleier å bli når jeg våkner etter min lille ettermiddags lur😊

Skrevet

Vil jo helst ha orgasme hver dag, men det tar så lang tid for meg å få orgasme at det går bare ikke. 

• 2 uker senere...
Skrevet
På 28.11.2016 den 15.44, HelloKitty123 skrev:

Vil jo helst ha orgasme hver dag, men det tar så lang tid for meg å få orgasme at det går bare ikke. 

Prøvd kraftige vibratorer/dildoer? Tar det like lang tid da?

Skrevet

1-5 ganger om dagen. Er avhengig av vibratoren min :fnise:

Anonymkode: 49179...c19

Skrevet

Altfor ofte :P

Anonymkode: 076cd...716

Skrevet

1-5 om dagen. 👌🏼

Gjest Axl Rose
Skrevet

Så ofte som mulig (minst 1-2 ganger i døgnet men blir som oftest mer). Både alene og sammen med partner. Så klart deiligst sammen med noen :)! Det er jo så deilig at det går ikke an for meg å ha færre orgasmer. 

Gjest Underdanie
Skrevet
8 timer siden, Bootyhunter skrev:

Så ofte som mulig (minst 1-2 ganger i døgnet men blir som oftest mer). Både alene og sammen med partner. Så klart deiligst sammen med noen :)! Det er jo så deilig at det går ikke an for meg å ha færre orgasmer. 

Her og, minst 1-2 orgasmer om dagen. Oftest 3-5 ganger.  Noen ganger er jeg helt elektrisk å får mer enn 10 om dagen. Da er det ganske tomt også. Haha.:P

Er mye kåt hele tida å må ofte. Blir irritabel om ikke jeg minst får 1 orgasme om dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...