Lovelulu Skrevet 28. juni 2017 #141 Del Skrevet 28. juni 2017 Akkurat nå, Carina Maria skrev: Det er ikke som er saken. Saken er at alle bloggere som blogger om kosmetiske behandlinger er dårlige forbilder for unge jenter som har dårlig selv bilde og som er lett påvirkelige og det er på tide og stoppe denne falske trenden før det går for langt. Kropps presset har gått alt for langt og det er en forferdelig utvikling og bloggerne som blogger om det har mye av skylden. Det er jo du som legger ut link om dette..Har fått med meg din mening ja, men jeg har fortsatt min! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 28. juni 2017 #142 Del Skrevet 28. juni 2017 Akkurat nå, Lovelulu skrev: Det er jo du som legger ut link om dette..Har fått med meg din mening ja, men jeg har fortsatt min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 28. juni 2017 #143 Del Skrevet 28. juni 2017 45 minutter siden, Carina Maria skrev: Les hva jeg skriver forskning viser at 18 åringer ikke er kognitiv modne for hjernene våre er ikke utviklet før vi er i 20 årene en plass. Hos enkelte er desverre ikke hjernen ferdig utviklet før man nærmer seg 50 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 28. juni 2017 #144 Del Skrevet 28. juni 2017 Tråden er ryddet for brukerdebatt - Pavilion, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 28. juni 2017 #145 Del Skrevet 28. juni 2017 40 minutter siden, Lapper skrev: Hos enkelte er desverre ikke hjernen ferdig utviklet før man nærmer seg 50 Jeg er ganske så sikker på at enkelte menneskers hjerne aldri blir ferdig utviklet... Jeg har jobbet med godt voksne mennesker som befinner seg i denne kategorien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 28. juni 2017 #146 Del Skrevet 28. juni 2017 2 timer siden, Lapper skrev: Hos enkelte er desverre ikke hjernen ferdig utviklet før man nærmer seg 50 Du er virkelig morsom og saklig!.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosetelys Skrevet 28. juni 2017 #147 Del Skrevet 28. juni 2017 3 timer siden, Lovelulu skrev: Nei det gjør ikke det. Kosmetiske behandlinger innebærer ingen operasjoner! Plastisk kirurgi er jo kosmetisk behandling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 28. juni 2017 #148 Del Skrevet 28. juni 2017 13 minutter siden, Rosetelys skrev: Plastisk kirurgi er jo kosmetisk behandling. Nei plastisk kirurgi er ikke en behandling, men en operasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosetelys Skrevet 28. juni 2017 #149 Del Skrevet 28. juni 2017 8 minutter siden, Lovelulu skrev: Nei plastisk kirurgi er ikke en behandling, men en operasjon. "Either way, anything that refers to a medical procedure that alters your looks temporarily or permanently, is considered plastic surgery." https://www.quora.com/Why-is-Botox-considered-plastic-surgery Plastisk kirurgi er kosmetisk behandling. Om det er operasjon eller midlertidig som feks botox er det kosmetisk behandling. Man endrer utseende for å enten bedre funksjon, eller målet kan være et vakrere utseende, eller begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 29. juni 2017 #150 Del Skrevet 29. juni 2017 17 minutter siden, Rosetelys skrev: "Either way, anything that refers to a medical procedure that alters your looks temporarily or permanently, is considered plastic surgery." https://www.quora.com/Why-is-Botox-considered-plastic-surgery Plastisk kirurgi er kosmetisk behandling. Om det er operasjon eller midlertidig som feks botox er det kosmetisk behandling. Man endrer utseende for å enten bedre funksjon, eller målet kan være et vakrere utseende, eller begge deler. Det er uansett en stor forskjell på kosmetiske behandlinger og plastisk kirurgi. Sprøyter og operasjon er det veldig stor forskjell på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 29. juni 2017 #151 Del Skrevet 29. juni 2017 7 timer siden, Lovelulu skrev: Du er virkelig morsom og saklig!.... Det var ikke rettet mot noen spesielle.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 29. juni 2017 #152 Del Skrevet 29. juni 2017 6 timer siden, Lovelulu skrev: Det er uansett en stor forskjell på kosmetiske behandlinger og plastisk kirurgi. Sprøyter og operasjon er det veldig stor forskjell på. Men uansett forandrer du på utseende og dette er feil.. Vær som du er og vær fornøyd med det. Spis sunt og trim regelmessig så holder man seg bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 29. juni 2017 #153 Del Skrevet 29. juni 2017 1 time siden, Lapper skrev: Men uansett forandrer du på utseende og dette er feil.. Vær som du er og vær fornøyd med det. Spis sunt og trim regelmessig så holder man seg bra Man kan mene hva man vil om kosmetiske operasjoner og injeksjoner. Fakta er at industrien er der, og den kommer ikke til å forsvinne. Selv lammer jeg musklene som forårsaker myserynka og kråketærne. Av ren forfengelighet. Med den positive bivirkningen at spenningshodepinen er borte vekk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 29. juni 2017 #154 Del Skrevet 29. juni 2017 8 minutter siden, Rosalie skrev: Man kan mene hva man vil om kosmetiske operasjoner og injeksjoner. Fakta er at industrien er der, og den kommer ikke til å forsvinne. Selv lammer jeg musklene som forårsaker myserynka og kråketærne. Av ren forfengelighet. Med den positive bivirkningen at spenningshodepinen er borte vekk. Bra at hodepinen er borte men hva er galt med og ha myse rynke og kråketær for det er det som er naturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 29. juni 2017 #155 Del Skrevet 29. juni 2017 8 timer siden, Rosetelys skrev: "Either way, anything that refers to a medical procedure that alters your looks temporarily or permanently, is considered plastic surgery." https://www.quora.com/Why-is-Botox-considered-plastic-surgery Plastisk kirurgi er kosmetisk behandling. Om det er operasjon eller midlertidig som feks botox er det kosmetisk behandling. Man endrer utseende for å enten bedre funksjon, eller målet kan være et vakrere utseende, eller begge deler. Det er det jeg har skrevet hele tiden jeg oxo. Takk for oppdatering fra deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 29. juni 2017 #156 Del Skrevet 29. juni 2017 1 minutt siden, Carina Maria skrev: Bra at hodepinen er borte men hva er galt med og ha myse rynke og kråketær for det er det som er naturlig. 😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 29. juni 2017 #157 Del Skrevet 29. juni 2017 28 minutter siden, Carina Maria skrev: Bra at hodepinen er borte men hva er galt med og ha myse rynke og kråketær for det er det som er naturlig. Ikke noe gærnt i det, men jeg føler meg freshere med færre linjer i ansiktet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 29. juni 2017 #158 Del Skrevet 29. juni 2017 1 time siden, Rosalie skrev: Ikke noe gærnt i det, men jeg føler meg freshere med færre linjer i ansiktet. Er du blogger og viss du er det blogger du om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Daisy Skrevet 29. juni 2017 #159 Del Skrevet 29. juni 2017 Synes linjene jeg har i ansiktet er fantastiske. Jeg har noe som heter smilerynker - heller det enn å se ut som en voks dukke. Pener med et levende ansikt enn et som ser stivt ut (min mening). Bloggerne har et ansvar og flertallet som jeg har fått med meg svikter grovt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 29. juni 2017 #160 Del Skrevet 29. juni 2017 1 time siden, Carina Maria skrev: Er du blogger og viss du er det blogger du om det? Haha, nei, blogger blir jeg aldri. Men hadde jeg vært det, hadde jeg vært åpen om det. Akkurat som jeg er åpen om det IRL. 1 time siden, Ms. Daisy skrev: Synes linjene jeg har i ansiktet er fantastiske. Jeg har noe som heter smilerynker - heller det enn å se ut som en voks dukke. Pener med et levende ansikt enn et som ser stivt ut (min mening). Bloggerne har et ansvar og flertallet som jeg har fått med meg svikter grovt her. Enig i det. Og det var veldig viktig for meg å beholde mimikken, samt noe av smilerynkene (kråketærne). Man skal fylle ut ansiktshuden med mye filler kombinert med botox i alle linjer for å miste mimikken. Bloggere, som andre offentlige personer, har så absolutt et ansvar. Og for å oppfylle det, må de være åpne om hvordan de manipulerer utseendet med kosmetiske injeksjoner og operasjoner. Og at de ikke glorifiserer det, men også skriver om ulempene, mulige bivirkninger, og hvilke refleksjoner msn bør ta før man bestemmer seg for å begynne med kosmetiske behandlinger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg