Gjest Carina Maria Skrevet 28. juni 2017 #81 Del Skrevet 28. juni 2017 Jeg håper at politikerne og helse myndighetene på sikt kan gjøre sånne kosmetiske behandlinger forbudt når dem ser hvor mye dem som er usikker på seg selv er villig til og ofre for og prøve og bli lykkelig. Det er ikke sånn verden er og det er en falsk verden. Jeg håper også at det kan bli forbudt og blogge om alle former for kosmetiske behandlinger og jeg ser rødt på alle som er med på denne perfekt trenden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 28. juni 2017 #82 Del Skrevet 28. juni 2017 3 minutter siden, Carina Maria skrev: Jeg håper at politikerne og helse myndighetene på sikt kan gjøre sånne kosmetiske behandlinger forbudt når dem ser hvor mye dem som er usikker på seg selv er villig til og ofre for og prøve og bli lykkelig. Det er ikke sånn verden er og det er en falsk verden. Jeg håper også at det kan bli forbudt og blogge om alle former for kosmetiske behandlinger og jeg ser rødt på alle som er med på denne perfekt trenden Hvorfor tror du alle som benytter seg av kosmetiske behandlinger er usikkre på seg selv og eget utseende? Er alle som farger håret og benytter seg av annen skjønnhetsbehandlinger også usikre på seg selv og eget utseende da mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 28. juni 2017 #83 Del Skrevet 28. juni 2017 1 minutt siden, Carina Maria skrev: Denne trenden er så tragisk og trist og dem som tar kosmetiske behandlinger vet ikke hvilke signaler dem sender ut og signalene dem sender ut til andre jenter er juks, uærlighet og falsk lykke. Det hjelper ikke og si noe til dem jentene som er besatt på og ta en kosmetisk behandling for dem tror lykken ligger i dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 28. juni 2017 #84 Del Skrevet 28. juni 2017 Akkurat nå, Lovelulu skrev: Hvorfor tror du alle som benytter seg av kosmetiske behandlinger er usikkre på seg selv og eget utseende? Er alle som farger håret og benytter seg av annen skjønnhetsbehandlinger også usikre på seg selv og eget utseende da mener du? Jeg har vert der selv og jeg var besatt på og se ut som idolene mine og jeg kjenner mange i alderen 20 - 35 års alderen som er så usikre på seg selv og dem tror at livet blir mye bedre viss dem kan få tatt en kosmetisk behandling. Du kan ikke sammen likne farge hår med kosmetiske behandlinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.S Skrevet 28. juni 2017 #85 Del Skrevet 28. juni 2017 Skjønnhetsbehandlinger? Vil si at det ikke skal mange behandlinger til før du er alt annet en skjønn! Tenk at de ikke ser det selv, de som har tatt en eller to for mye. Og dette for de lov til å forherlige både via blogg og i andre medier. Skulle vært forbudt. For å tenke at denne forherligelsen av dette, ikke påvirker unge, må vel kunne sies å være et ordentlig strutsestunt, altså hodet godt plassert i sanden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 28. juni 2017 #86 Del Skrevet 28. juni 2017 (endret) 27 minutter siden, Carina Maria skrev: Jeg har vert der selv og jeg var besatt på og se ut som idolene mine og jeg kjenner mange i alderen 20 - 35 års alderen som er så usikre på seg selv og dem tror at livet blir mye bedre viss dem kan få tatt en kosmetisk behandling. Du kan ikke sammen likne farge hår med kosmetiske behandlinger. Noen er kanskje det, men langt ifra alle. Kosmetiske behandlinger er et tilbud i skjønnhetsbransjen som alt annet. Å jo hårfarging kan samenlignes. Det er heller ikke naturlig. Skal vi være som vi er når vi blir født, skal ikke noe jukses med. Rett skal være rett. Å dette er min oppriktige mening. Endret 28. juni 2017 av Lovelulu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 28. juni 2017 #87 Del Skrevet 28. juni 2017 Akkurat nå, Lovelulu skrev: Noen er kanskje det, men langt ifra alle. Kosmetiske behandlinger er et tilbud i skjønnhetsbransjen som alt annet. Å jo hårfarging kan samenlignes. Det er heller ikke normalt. Skal vi være som vi er når vi blir født, skal ikke noe jukses med. Rett skal være rett. Å dette er min oppriktige mening. Nei hår farging kan ikke sammen liknes. Ja vi skal være naturlig for det naturlig er det vakreste som finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 28. juni 2017 #88 Del Skrevet 28. juni 2017 2 minutter siden, Carina Maria skrev: Nei hår farging kan ikke sammen liknes. Ja vi skal være naturlig for det naturlig er det vakreste som finnes. Jo etter min mening kan det det. Og det er heller ikke alltid det naturlige er finest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 28. juni 2017 #89 Del Skrevet 28. juni 2017 2 minutter siden, Lovelulu skrev: Jo etter min mening kan det det. Og det er heller ikke alltid det naturlige er finest. Det naturlige er alltid finest og skjønnheten kommer alltid innen fra og si noe annet er helt på jordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 28. juni 2017 #90 Del Skrevet 28. juni 2017 Akkurat nå, Carina Maria skrev: Det naturlige er alltid finest og skjønnheten kommer alltid innen fra og si noe annet er helt på jordet. Det syns ikke jeg. Å si at skjønnheten kommer innenfra blir vel en klisje, og har vel ikke noe å gjøre med den ytre skjønnheten som diskuteres her. Det bllir vel en annen diskusjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 28. juni 2017 #91 Del Skrevet 28. juni 2017 11 minutter siden, Lovelulu skrev: Noen er kanskje det, men langt ifra alle. Kosmetiske behandlinger er et tilbud i skjønnhetsbransjen som alt annet. Å jo hårfarging kan samenlignes. Det er heller ikke normalt. Skal vi være som vi er når vi blir født, skal ikke noe jukses med. Rett skal være rett. Å dette er min oppriktige mening. Hva mener du med at hårfarging ikke er normalt? Jeg kjenner knapt nok en jente/dame som ikke farger håret. Eller er det naturlig du mener? For naturlig er det jo selvfølgelig ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 28. juni 2017 #92 Del Skrevet 28. juni 2017 La nå hønsehjernene sprøyte kroppen full av hva de måtte ønske. De blir i det minste veldig pene lik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 28. juni 2017 #93 Del Skrevet 28. juni 2017 8 minutter siden, B.S skrev: Skjønnhetsbehandlinger? Vil si at det ikke skal mange behandlinger til før du er alt annet en skjønn! Tenk at de ikke ser det selv, de som har tatt en eller to for mye. Og dette for de lov til å forherlige både via blogg og i andre medier. Skulle vært forbudt. For å tenke at denne forherligelsen av dette, ikke påvirker unge, må vel kunne sies å være et ordentlig strutsestunt, altså hodet godt plassert i sanden. Jeg er enig og det skulle ha vert forbudt og reklamere om på blogger, insta og facebook. Dem bloggerne som skriver om at dem tar kosmetiske behandlinger tenker ikke over hva det kan føre til og dem er med på og sprer falsk skjønnhets ideal. Dem lever i en falsk skjønnhets verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 28. juni 2017 #94 Del Skrevet 28. juni 2017 8 minutter siden, Salka skrev: Hva mener du med at hårfarging ikke er normalt? Jeg kjenner knapt nok en jente/dame som ikke farger håret. Eller er det naturlig du mener? For naturlig er det jo selvfølgelig ikke. Jeg mener naturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 28. juni 2017 #95 Del Skrevet 28. juni 2017 1 time siden, Lovelulu skrev: Jeg unnskylder meg ikke, jeg har min mening om temaet. Jeg er for kosmetiske behandlinger, sånn er det med den saken. Så om du hadde ei datter.. Hun kommer til deg som 18 åring og sier hun vil bruke birox,fylle opp lepper og sprøyte inn sillikon i puppene.. Da vil dette være helt ok? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 28. juni 2017 #96 Del Skrevet 28. juni 2017 1 time siden, Lovelulu skrev: Hvorfor tror du alle som benytter seg av kosmetiske behandlinger er usikkre på seg selv og eget utseende? Er alle som farger håret og benytter seg av annen skjønnhetsbehandlinger også usikre på seg selv og eget utseende da mener du? Men hva er poenget med og ta all skjønnhetsbehandlingér om du ikke er misfornøyd med ditt eget utseende? Jeg har født to barn og kunne sikkert både løftet litt på pupper,mage og ordne rynker. Men hvorfor skal jeg gå frem med ett slik eksempel ovenfor mine barn? Nei jeg gjør alt for at de skal fotstå at de er bra nok som de er 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 28. juni 2017 #97 Del Skrevet 28. juni 2017 1 minutt siden, Lapper skrev: Men hva er poenget med og ta all skjønnhetsbehandlingér om du ikke er misfornøyd med ditt eget utseende? Jeg har født to barn og kunne sikkert både løftet litt på pupper,mage og ordne rynker. Men hvorfor skal jeg gå frem med ett slik eksempel ovenfor mine barn? Nei jeg gjør alt for at de skal fotstå at de er bra nok som de er Du gjør akkurat hva en god mor ville gjøre for sine barn når du forteller dem at dem er bra nok som de. Jeg nekter at min datter skal bli møtt av falske lepper, uten rynker og store pupper når hun blir gammel og hun skal få høre at dem som har tatt botox og restilane har et falsk utseende. Hun skal få vite hva som er ekte og naturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RVP Skrevet 28. juni 2017 #98 Del Skrevet 28. juni 2017 Folk har vel fikset på utseendet gjennom alle tider, men har problemer med å skjønne hvorfor de deler at de gjør inngrep på en blogg. De ville jo kanskje ikke delt at de hadde operert bort hemoroider eller fotvorter på bloggen, men hva vet jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 28. juni 2017 #99 Del Skrevet 28. juni 2017 (endret) Uansett hva du mener om kosmetisk kirurgi @Lovelulu så er dette inngrep som blir gjort for å endre på utseendet. Man kan tenke at det bare er sprøyter, men det er like fullt inngrep som forandrer et menneskes utseende. Botoxen tar bort mimikken, ikke bare rynkene, og man kan bli oppfattet som følelsesløs og kald av andre fordi man ikke beveger ansiktsmusklene naturlig. Er man eldre /godt voksen vil man ofte se stram og rar ut. Putter man inn fillers vil også dette forandre ansiktet, noe som jo er meningen med fillers. Man får plutselig et ansikt som ikke er ens eget, hva det gjør med psyken kan man jo lure på. Poenget mitt er at disse inngrepene har en enkel psykologi, man er ikke fornøyd med seg selv. Derfor er dette dårlige signaler å sende fra en blogg, både fordi man avslører sin egen mentale tilstand og fordi man sender signaler til andre om at det er greit. Stakkars unge jenter og gutter som vokser opp i dag, omgitt av voksne som ikke kan godta seg selv. Endret 28. juni 2017 av orfeus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 28. juni 2017 #100 Del Skrevet 28. juni 2017 1 time siden, Lapper skrev: Så om du hadde ei datter.. Hun kommer til deg som 18 åring og sier hun vil bruke birox,fylle opp lepper og sprøyte inn sillikon i puppene.. Da vil dette være helt ok? Det har hun selv fått bestemme, hun er 18 år. Hadde mye heller vært skeptisk visst hun hadde sagt hun skulle tatovert hele armen sin! Det bør man virkelig være sikker på før man gjør det! Silikon har ingenting med kosmetiske behandlinger å gjøre, det er plastikk kirurgi. Jeg har ikke silikon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg