Lovelulu Skrevet 28. juni 2017 #61 Del Skrevet 28. juni 2017 1 minutt siden, Carina Maria skrev: Det er jo nerve gift som @millo skriver og det er ikke bra for kroppen samme hvor mye du nekter. Det er jo det jeg har sagt at botox er nervegift, men er uskadelig i små mengder, og brukes mot mange sykdommer. Men Juvedem og restylane er ikke nervegift, men hyaloronsyre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 28. juni 2017 #62 Del Skrevet 28. juni 2017 (endret) 4 minutter siden, Carina Maria skrev: Fordi du ikke vil høre på sannheten av det style connection har fått vite av den legen som forsker på dette. Det er vel ikke dermed sagt at alt det Styleconnection skriver på bloggen sin stemmer. Og dette er forsket på av en lege. Hva med alle andre forskerne som ikke mener dette, lyver de alle da mener du?.. Endret 28. juni 2017 av Lovelulu 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 28. juni 2017 #63 Del Skrevet 28. juni 2017 2 minutter siden, Lovelulu skrev: Det er jo det jeg har sagt at botox er nervegift, men er uskadelig i små mengder, og brukes mot mange sykdommer. Men Juvedem og restylane er ikke nervegift, men hyaloronsyre. Det har du ikke sagt og det er ikke det som diskuteres i tråden her. Det var det millo som skrev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 28. juni 2017 #64 Del Skrevet 28. juni 2017 1 minutt siden, Carina Maria skrev: Det har du ikke sagt og det er ikke det som diskuteres i tråden her. Det var det millo som skrev. Det har jeg sagt! Skråll oppover. Det er jo det du diskuterer her, at botox er nervegift.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 28. juni 2017 #65 Del Skrevet 28. juni 2017 Akkurat nå, Lovelulu skrev: Det er vel ikke dermed sagt at alt det Styleconnection skriver på bloggen sin stemmer. Og dette er forsket på av en lege, hva med alle andre forskerne som ikke mener dette, lyver de alle da mener du?.. Det tror jeg for hun har satt seg godt inn i saken før hun publiserte dette på bloggen og youtube kanalen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 28. juni 2017 #66 Del Skrevet 28. juni 2017 (endret) Akkurat nå, Lovelulu skrev: Det har jeg sagt! Skråll oppover. Det er jo det du diskuterer her, at botox er nervegift.... Slutt og kveruler og hold deg til temaet. Endret 28. juni 2017 av Carina Maria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 28. juni 2017 #67 Del Skrevet 28. juni 2017 3 timer siden, Lovelulu skrev: Jo slike skjønnhetsbehandlinger hjelper mange, og det har også hjulpet meg. Ikke sammenligne personer du ser i media som overdriver stort i forbruk av dette, og som i tillegg har tatt kosmetiske operasjoner i ansiktet. Kan ikke sammenligne dette med vanlig fornuftig bruk av kosmetiske behandlinger. Restylane og juvederm er ikke gift, botox er nervegift, men er ufarlig i så små mengder. Det blir også brukt som medesin. Her skrev jeg botox er nervegift! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 28. juni 2017 #68 Del Skrevet 28. juni 2017 3 minutter siden, Carina Maria skrev: Slutt og kveruler og hold deg til temaet. Jeg har ikke kverulert, og holdt meg til temaet! Det var jo du som startet å diskutere at botox er nervegift.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 28. juni 2017 #69 Del Skrevet 28. juni 2017 Akkurat nå, Lovelulu skrev: Jeg har ikke kverulert, og holdt meg til temaet! Det var jo du som startet å diskutere at botox er nervegift.. Ja fordi det er en del av temaet om det syke kropps presset og kosmetiske injeksjoner blir brukt til å jukse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 28. juni 2017 #70 Del Skrevet 28. juni 2017 1 minutt siden, Carina Maria skrev: Ja fordi det er en del av temaet om det syke kropps presset og kosmetiske injeksjoner blir brukt til å jukse. Da har jeg jo holdt meg til temaet da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 28. juni 2017 #71 Del Skrevet 28. juni 2017 1 time siden, Lovelulu skrev: Er ikke alt vi gjør for å forbedre utseende egentlig falskt? Farge håret, sette på seg vipper, bruke sminke, neglelakk osv..alt dette er falskt og ikke naturlig. Det er ikke mer falskt å benytte seg av kosmetiske behandlinger heller, for alt dette gjør vi jo for et penere utseende. Jeg syns det blir hyklerisk å være så imot kosmetiske behandlinger, men alt annet innet skjønnhet er greit! Du kan da ikke sammenligne det å farge håret,bruke neglelakk,løsvipper med alt dette andre driten dere sprøyter inn i lepper,panne,kinn,pupper og rumpe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Observer Skrevet 28. juni 2017 #72 Del Skrevet 28. juni 2017 24 minutter siden, Milio skrev: Wow, wow, wow. Det er forskjell på kirurgi og kosmetiske injeksjoner. Du kan ikke si at å sprøyte restylane i leppene er det samme som å operere brystene (feks), og samtidig nekte for at å farge håret og sminke seg er det samme er en form for kosmetisk behandling? Det er forbedring av eget utseende, men med forskjellig pris og risikofaktorer. Vet du egentlig hva det gjør med håret? Å farge det? Siden du mener at leppeinjeksjoner består av å "sprøyte kroppen med fremmedlegemer"? Under farging gjennomgår håret ditt en kjemisk prosess som endrer hårets struktur og pigmenter. Det er ingenting med dette som er naturlig av tilsetningsstoffer. Med injeksjoner av restylane eller juvaderm er innholdet i det minste noe du finner i leppene fra før, altså hyaluronsyre. Jeg sa ikke at operasjoner og injeksjoner er det samme, men en injeksjon i feks lepper er fortsatt et invasivt inngrep uansett hva man sprøyter inn. Tror ikke at farging av hår er spesielt sunt heller i lengden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 28. juni 2017 #73 Del Skrevet 28. juni 2017 34 minutter siden, Lovelulu skrev: Les litt om restylane og juvederm, så ser dere at det ikke er giftstoffer. Nei det er det sunneste som finnes her i verden.. Men for all del,sprøyt kroppen din full med all den driten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 28. juni 2017 Forfatter #74 Del Skrevet 28. juni 2017 Alle former for kometiske behandlinger i form av injeksjoner og kosmetiske operasjoenr skulle ha vært strengt forbudt å fronte på alle sosiale medier som blogg, instagram og facebook. De bloggerene som fronter dette skulle hatt en advarselsplakat på bloggene sine for å advare andre unge jenter. Alle bloggere har ansvar samme hvor mye de benekter og finnner seg dårlige unnskyldninger. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 28. juni 2017 #75 Del Skrevet 28. juni 2017 (endret) 5 minutter siden, Lapper skrev: Du kan da ikke sammenligne det å farge håret,bruke neglelakk,løsvipper med alt dette andre driten dere sprøyter inn i lepper,panne,kinn,pupper og rumpe? Jo, farging av håret er faktisk mer skadelig enn hyaloronsyre. Jeg for min del har aldri sprøytet noenting inn i hverken rumpe eller pupper. Endret 28. juni 2017 av Lovelulu 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 28. juni 2017 Forfatter #76 Del Skrevet 28. juni 2017 Akkurat nå, Lapper skrev: Nei det er det sunneste som finnes her i verden.. Men for all del,sprøyt kroppen din full med all den driten Hihihi Jeg så den ironien der ja Det er galskap å fronte juks og bedrag som kosmetiske injeksjoner og kosmetsike operasjoner. Og det ender vel med at når alle de som har sprøytet kroppen full av dritten ikke kan kremeres den dagen de dør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 28. juni 2017 Forfatter #77 Del Skrevet 28. juni 2017 6 minutter siden, Observer skrev: Jeg sa ikke at operasjoner og injeksjoner er det samme, men en injeksjon i feks lepper er fortsatt et invasivt inngrep uansett hva man sprøyter inn. Tror ikke at farging av hår er spesielt sunt heller i lengden. Sykepleiere jeg har snakket med om dette sier at kosmetiske injeksjoner er et slags inngrep. Og jeg velger å stole på fagfolk so vet hva de prater om som for eksempel en sykepeleier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 28. juni 2017 #78 Del Skrevet 28. juni 2017 (endret) 15 minutter siden, Lambigirl skrev: Alle former for kometiske behandlinger i form av injeksjoner og kosmetiske operasjoenr skulle ha vært strengt forbudt å fronte på alle sosiale medier som blogg, instagram og facebook. De bloggerene som fronter dette skulle hatt en advarselsplakat på bloggene sine for å advare andre unge jenter. Alle bloggere har ansvar samme hvor mye de benekter og finnner seg dårlige unnskyldninger. Tror du at du klarer å stoppe reklamering for kosmetiske behandlinger?, da er du virkelig naiv. Dette er kommet for å bli, og kommer også i fremtiden til å få enda mer publisitet. Endret 28. juni 2017 av Lovelulu 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 28. juni 2017 #79 Del Skrevet 28. juni 2017 2 minutter siden, Lovelulu skrev: Tror du at du klarer å stoppe reklamasjon for kosmetiske behandlinger da er du virkelig naiv. Dette er kommet for å bli, og kommer også i fremtiden til å få enda mer publisitet. Er det giften i all botoxen som begynner å gi resultater? Stoppe reklamasjon for kosmetiske behandlinger.... du mener vel reklamering? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 28. juni 2017 #80 Del Skrevet 28. juni 2017 På tide å rydde her nå moderatorer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg