Gjest Carina Maria Skrevet 12. desember 2016 #21 Del Skrevet 12. desember 2016 På 11.12.2016 den 15.43, Lovelulu skrev: Jeg syns det er bedre at de faktisk sier at de har brukt/gjort det ene og det andre enn å late som de ikke har fikset på utseende. Da vet leserne at disse leppene/puppene er ikke ekte, og da trenger de heller ikke å være misfornøyd med at de ikke har trutemunn fra naturens side. det er jeg uenig i. hvorfor skal dem reklamere for sånt idiotisk tull og det forstår jeg ikke. sånn skjønnhets behandling er ikke noe og skryte av og jeg snakker av egen erfaring for jeg var en tosk da jeg holdt på og bli avhengig av botox og restylane. at bloggere som tar sånn skjønnhets behandlinger forteller om at dem har tatt botox eller restylane tenker seg ikke om for dem gir dem unge enda mer falske forhåpninger om at det er det falske som teller. ingen trenger og fortelle om sånne behandlinger åpenlyst på blogger og bloggstedene skulle hatt forbudt mot og publisere sånne innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 12. desember 2016 #22 Del Skrevet 12. desember 2016 Synes de aller verste er de som åpenbart har gjort inngrep og injeksjoner men som fornekter det. Snakk om å bidra til et urealistisk og uoppnåelig ideal! Neida, har bare gjort masse squats jeg se og så har jeg tights fra merke x som gjør rumpa såå fin. Åh leppene bare ser svære ut pga den nye liplinern min fra merke x, har ikke noe i dem altså. Botox nei, jeg har bare veldig fin hud (selvom jeg tar sol, røyker som en skorsten og drikker som en svamp). Håret mitt er langt og vakkert takket være de spesielle hårvitaminene fra x, har jo ikke noe med det 300 g tunge sponsede løshåret jeg har limt på. Såklart jeg ikke har silikon, har alltid hatt store pupper jeg og så bruker jeg en så fin bh fra merke x! At de ble større over en natt er bare noe dere dumme lesere innbiller dere altså, dere er så misunnelige!! Snufs! Nå kanskje jeg slutter å blogge fordi dere er så slemme mot meg! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 12. desember 2016 #23 Del Skrevet 12. desember 2016 2 minutter siden, JessicaL skrev: Synes de aller verste er de som åpenbart har gjort inngrep og injeksjoner men som fornekter det. Snakk om å bidra til et urealistisk og uoppnåelig ideal! Neida, har bare gjort masse squats jeg se og så har jeg tights fra merke x som gjør rumpa såå fin. Åh leppene bare ser svære ut pga den nye liplinern min fra merke x, har ikke noe i dem altså. Botox nei, jeg har bare veldig fin hud (selvom jeg tar sol, røyker som en skorsten og drikker som en svamp). Håret mitt er langt og vakkert takket være de spesielle hårvitaminene fra x, har jo ikke noe med det 300 g tunge sponsede løshåret jeg har limt på. Såklart jeg ikke har silikon, har alltid hatt store pupper jeg og så bruker jeg en så fin bh fra merke x! At de ble større over en natt er bare noe dere dumme lesere innbiller dere altså, dere er så misunnelige!! Snufs! Nå kanskje jeg slutter å blogge fordi dere er så slemme mot meg! Enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 12. desember 2016 #24 Del Skrevet 12. desember 2016 39 minutter siden, JessicaL skrev: Synes de aller verste er de som åpenbart har gjort inngrep og injeksjoner men som fornekter det. Snakk om å bidra til et urealistisk og uoppnåelig ideal! Neida, har bare gjort masse squats jeg se og så har jeg tights fra merke x som gjør rumpa såå fin. Åh leppene bare ser svære ut pga den nye liplinern min fra merke x, har ikke noe i dem altså. Botox nei, jeg har bare veldig fin hud (selvom jeg tar sol, røyker som en skorsten og drikker som en svamp). Håret mitt er langt og vakkert takket være de spesielle hårvitaminene fra x, har jo ikke noe med det 300 g tunge sponsede løshåret jeg har limt på. Såklart jeg ikke har silikon, har alltid hatt store pupper jeg og så bruker jeg en så fin bh fra merke x! At de ble større over en natt er bare noe dere dumme lesere innbiller dere altså, dere er så misunnelige!! Snufs! Nå kanskje jeg slutter å blogge fordi dere er så slemme mot meg! Spot on 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 13. desember 2016 #25 Del Skrevet 13. desember 2016 Ryddet for brukerdebatt, kommentar om moderering og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 13. desember 2016 #26 Del Skrevet 13. desember 2016 Anbefaler ALLE å lese bloggen Fabelastisk og Styleconnection!! Jeg HYLLER dem som tar et oppgjør med galskapen! 🙌🏼❤️👍🏼👍🏼 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 13. desember 2016 #27 Del Skrevet 13. desember 2016 4 timer siden, Viking-girl skrev: Anbefaler ALLE å lese bloggen Fabelastisk og Styleconnection!! Jeg HYLLER dem som tar et oppgjør med galskapen! 🙌🏼❤️👍🏼👍🏼 det gjør jeg også for det er galskap og sprøyte gift og nervestoffer inn i ansiktet i den tro om at dem blir penere av det. sannheten er at det er stygt og det vises på lang avstand når dem har tatt botox og restilane. jeg brukte det. alle sa det ikke så naturlig ut men jeg trodde ikke på det dem sa for jeg unnskyldte meg med at jeg tok så lite. jeg hyller styleconnection jeg også. en mer ærligere blogger som tar et oppgjør med den galskapen skal du lenge lete etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 13. desember 2016 #28 Del Skrevet 13. desember 2016 På 28.11.2016 den 0.36, Newroz skrev: Jeg syns det er bedre at de faktisk sier at de har brukt/gjort det ene og det andre enn å late som de ikke har fikset på utseende. Da vet leserne at disse leppene/puppene er ikke ekte, og da trenger de heller ikke å være misfornøyd med at de ikke har trutemunn fra naturens side. Det blir litt som redigering av bilder etter min mening. Mye bedre at det står at bildet er redigert enn om det ikke gjør det, eller at bloggere nekter for redigering, men gjør det skjult. Dette er jeg enig i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 28. juni 2017 #29 Del Skrevet 28. juni 2017 På 13.12.2016 den 16.27, Viking-girl skrev: Anbefaler ALLE å lese bloggen Fabelastisk og Styleconnection!! Jeg HYLLER dem som tar et oppgjør med galskapen! 🙌🏼❤️👍🏼👍🏼 Style connection er en blogger som når frem til mange bloggere og engasjementet hennes mot det perfekte utseende støtter jeg henne i. Trenden om og se perfekt ut, ta botox, restilan og skjønnhets operasjoner er galskap for de bloggerne om åpent skriver på bloggene sine om at dem har tatt botox, restilan og mer til tenker ikke over hva de. Det er på tide at dem skjønnhets jagende bloggerne begynner og merke bloggene sine med advarsel for skjønnhets innhold som det og det burde vert påbudt og merke bloggene sine for bloggere som blogger om at dem tar botox, restilan eller har operert seg. Dem fornekter ansvaret dem har som bloggere og dem er blinde for hva andre mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 28. juni 2017 #30 Del Skrevet 28. juni 2017 (endret) 6 minutter siden, Carina Maria skrev: Style connection er en blogger som når frem til mange bloggere og engasjementet hennes mot det perfekte utseende støtter jeg henne i. Trenden om og se perfekt ut, ta botox, restilan og skjønnhets operasjoner er galskap for de bloggerne om åpent skriver på bloggene sine om at dem har tatt botox, restilan og mer til tenker ikke over hva de. Det er på tide at dem skjønnhets jagende bloggerne begynner og merke bloggene sine med advarsel for skjønnhets innhold som det og det burde vert påbudt og merke bloggene sine for bloggere som blogger om at dem tar botox, restilan eller har operert seg. Dem fornekter ansvaret dem har som bloggere og dem er blinde for hva andre mener. Har du tenkt på det at det er ikke alle som tar skjønnhetsbehandlinger for å se perfekt ut, men for å føle seg freshere, akkurat som man gjør når man fikser håret, neglene osv. Hva er så mye verre med å friske opp huden?.. Endret 28. juni 2017 av Lovelulu 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 28. juni 2017 #31 Del Skrevet 28. juni 2017 10 minutter siden, Lovelulu skrev: Har du tenkt på det at det er ikke alle som tar skjønnhetsbehandlinger for å se perfekt ut, men for å føle seg freshere, akkurat som man gjør når man fikser håret, neglene osv. Hva er så mye verre med å friske opp huden?.. De gjør det for å ligne noen de ikke er. Punktum. En tjueåring fyller på her og der og førtiåringene både fyller på og glatter ut = De endrer på utseendet fordi de vil være noe annet enn seg selv. Problemet løses ikke hos "skjønnhetspleieren" men hos psykologen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 28. juni 2017 #32 Del Skrevet 28. juni 2017 33 minutter siden, Lovelulu skrev: Har du tenkt på det at det er ikke alle som tar skjønnhetsbehandlinger for å se perfekt ut, men for å føle seg freshere, akkurat som man gjør når man fikser håret, neglene osv. Hva er så mye verre med å friske opp huden?.. Det er galskap og alle bloggerne som gjør dette er dårlige forbilder med tanke på kropps presset som er i dag. Herre gud det er ikke snakk om negler og frisør. Det er snakk om og ta botox, restilane og skjønnhets operasjoner. Du kan ikke sammenlikne det og ta gift stoffer i huden for og glatte ut rynkene med og gå til negle designer eller frisør. Føle seg freshere ja. Ingen blir freshere av sånn skjønnhets behandling. Ingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 28. juni 2017 #33 Del Skrevet 28. juni 2017 (endret) 7 minutter siden, Carina Maria skrev: Det er galskap og alle bloggerne som gjør dette er dårlige forbilder med tanke på kropps presset som er i dag. Herre gud det er ikke snakk om negler og frisør. Det er snakk om og ta botox, restilane og skjønnhets operasjoner. Du kan ikke sammenlikne det og ta gift stoffer i huden for og glatte ut rynkene med og gå til negle designer eller frisør. Føle seg freshere ja. Ingen blir freshere av sånn skjønnhets behandling. Ingen. Jo slike skjønnhetsbehandlinger hjelper mange, og det har også hjulpet meg. Ikke sammenligne personer du ser i media som overdriver stort i forbruk av dette, og som i tillegg har tatt kosmetiske operasjoner i ansiktet. Kan ikke sammenligne dette med vanlig fornuftig bruk av kosmetiske behandlinger. Restylane og juvederm er ikke gift, botox er nervegift, men er ufarlig i så små mengder. Det blir også brukt som medesin. Endret 28. juni 2017 av Lovelulu 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 28. juni 2017 #34 Del Skrevet 28. juni 2017 2 minutter siden, Lovelulu skrev: Jo slike skjønnhetsbehandlinger hjelper mange, og det har også hjulpet meg. Ikke sammenligne personer du ser i media som overdriver stort i forbruk av dette, og som i tillegg har tatt kosmetiske operasjoner i ansiktet. Kan ikke sammenligne dette med vanlig fornuftig bruk av kosmetiske behandlinger. Restylane og juvederm er ikke gift, botox er nervegift, men er ufarlig i så små mengder. Det blir også brukt som medesin. Det er ikke noe som heter fornuftig bruk av kosmetisk behandling for det er ikke fornuftig og sprøyte nerve og lik stoffer inn i huden for og drepe cellene sånn at naturlig aldring skal stoppe. Botox er avhengighets dannede for man må vedlike holde det jevnlig. Det er galskap og gjøre sånt og alle bloggerne som skrivere om dem temaene er ikke gode forbilder i det hele tatt. Jeg er mamma til et barn og jeg nekter at barnet mitt skal vokse opp i et falskt samfunn hvor man kan kvitte seg med det som er naturligste av alt og få rynker når du har kommet opp i årene. Jeg vil at barnet mitt skal ha gode forbilder og se opp til og ikke falske forbilder som har jukset på utseende ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 28. juni 2017 Forfatter #35 Del Skrevet 28. juni 2017 Den trenden blant bloggere med kosmetiske behandlinger er blitt verre enn noen sinne. Og alle bloggere som blogger om kosmetsike behandlinger skulle hatt en smekk på fingrene for å blogge om dette temaet. For det første tenker ikke de bloggerene som gladelig skriver innlegg i bloggene sine at de har tatt en eller annen kosmetisk behandling på hvilke verdier signalere de sender ut til de som har lavt selvbilde fra før. Når vi vet at barn i 12-årsalderen med dårlig selvbilde går rundt med tanken om å spare konfirmasjonspengne sine for å få utført en kosmetisk behandling når de blir gamle nok. Bloggere som ikke tenker over dette burde skamme seg virkelig. Den verte unnskyldningen jeg hører fra de bloggerene som blogger om kosmetiske behandlinger er at de ikke er målgruppa for disse unge jentene. Sludder og tull. Det er de så visst alle sammen. Og de jentene som er fast bestemt for å ta kosmetisk behandling farsømmer alt på nettsider, yutube og blogger for å sette seg inn i hvilke behandlinger de kan ta. De får blod på tann. Det spiller ingen rolle om bloggeren er 22 år eller 49 år. For en usikker jente med dårlig selvbilde til eget utseende trigger slike kosmetiske blogginnlegg. Ikke trekk inn frisør og neglepleie i denne debatten. Det har ingenting med kosmetiske behandlinger å gjøre. Og det er en dårlig sammenlikning. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 28. juni 2017 #36 Del Skrevet 28. juni 2017 34 minutter siden, Lovelulu skrev: Jo slike skjønnhetsbehandlinger hjelper mange, og det har også hjulpet meg. Ikke sammenligne personer du ser i media som overdriver stort i forbruk av dette, og som i tillegg har tatt kosmetiske operasjoner i ansiktet. Kan ikke sammenligne dette med vanlig fornuftig bruk av kosmetiske behandlinger. Restylane og juvederm er ikke gift, botox er nervegift, men er ufarlig i så små mengder. Det blir også brukt som medesin. Hva med å akseptere eget utseende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 28. juni 2017 Forfatter #37 Del Skrevet 28. juni 2017 31 minutter siden, Lovelulu skrev: Jo slike skjønnhetsbehandlinger hjelper mange, og det har også hjulpet meg. Ikke sammenligne personer du ser i media som overdriver stort i forbruk av dette, og som i tillegg har tatt kosmetiske operasjoner i ansiktet. Kan ikke sammenligne dette med vanlig fornuftig bruk av kosmetiske behandlinger. Restylane og juvederm er ikke gift, botox er nervegift, men er ufarlig i så små mengder. Det blir også brukt som medesin. Jeg kan ikke forstå at kosmetiske behandlingene kan hjelpe når en vet at det er uekte og falske. Det er nettopp derfor botox er nervegift fordi det blir brukt som medisin. Og det dreper bokstavelig talt cellene og stopper rynkeprosessen. Alle former for kosmetiske behandlinger skulle vært bannlyst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 28. juni 2017 Forfatter #38 Del Skrevet 28. juni 2017 Akkurat nå, Snuppi skrev: Hva med å akseptere eget utseende? Hva med å akseptere sitt eget utseende. Det er ikke rart at unge jenter i dag får et forskrudd og forvrengt bilde av virkeligheten når de ser idolene sine ikke tar fem flate øre for å ta en kosmetisk behandling i form av botox, restylane og skjønnhetsoperasjoner. Stakkars unge jenter Jeg har to døtre som ser opp til Styleconnection. Og de mener hennes verdier er sunne og flotte. Som foreldre har jeg matet dem med teskje hvor flotte og fine de er. Og at skjønnheten alltid kommer innenfra. Alt annet er løgn. Da døtrene mine kom i tenårene fikk de i oppgave fra meg å henge opp lapp foran speilene sine på rommet med 10 punkter som var perfekt med dem. Disse punktne skulle de lese hver dag når de stod foran speilet. I dag er jentene mine enda mer bevisste. Og de takker meg for det jeg sa til dem når de var yngre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 28. juni 2017 #39 Del Skrevet 28. juni 2017 16 minutter siden, Lambigirl skrev: Hva med å akseptere sitt eget utseende. Det er ikke rart at unge jenter i dag får et forskrudd og forvrengt bilde av virkeligheten når de ser idolene sine ikke tar fem flate øre for å ta en kosmetisk behandling i form av botox, restylane og skjønnhetsoperasjoner. Stakkars unge jenter Jeg har to døtre som ser opp til Styleconnection. Og de mener hennes verdier er sunne og flotte. Som foreldre har jeg matet dem med teskje hvor flotte og fine de er. Og at skjønnheten alltid kommer innenfra. Alt annet er løgn. Da døtrene mine kom i tenårene fikk de i oppgave fra meg å henge opp lapp foran speilene sine på rommet med 10 punkter som var perfekt med dem. Disse punktne skulle de lese hver dag når de stod foran speilet. I dag er jentene mine enda mer bevisste. Og de takker meg for det jeg sa til dem når de var yngre. Nei, det er ikke rart at unge jenter kan få et forskudd selvbilde da de bloggerene dette gjelder likestiller botox, fillers, silikon ol med frisørbesøk. Jeg likte veldig godt de lappene som du hang på speilet til barna dine. Det burde vi alle gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 28. juni 2017 #40 Del Skrevet 28. juni 2017 25 minutter siden, Lambigirl skrev: Hva med å akseptere sitt eget utseende. Det er ikke rart at unge jenter i dag får et forskrudd og forvrengt bilde av virkeligheten når de ser idolene sine ikke tar fem flate øre for å ta en kosmetisk behandling i form av botox, restylane og skjønnhetsoperasjoner. Stakkars unge jenter Jeg har to døtre som ser opp til Styleconnection. Og de mener hennes verdier er sunne og flotte. Som foreldre har jeg matet dem med teskje hvor flotte og fine de er. Og at skjønnheten alltid kommer innenfra. Alt annet er løgn. Da døtrene mine kom i tenårene fikk de i oppgave fra meg å henge opp lapp foran speilene sine på rommet med 10 punkter som var perfekt med dem. Disse punktne skulle de lese hver dag når de stod foran speilet. I dag er jentene mine enda mer bevisste. Og de takker meg for det jeg sa til dem når de var yngre. Jeg er enig og jeg kjenner jeg gruer meg til den dagen datteren min blir så gammel at hun vil vere som sine idoler når det gjelder utseende. Jeg håper at idolene hun får har sunne verdier på kropp og utseende. Lappe systemet du brukte er jo genialt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg