AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #1 Skrevet 27. november 2016 Jeg har vært hos frisøren og resultatet er katastrofalt 😢 Jeg har bleiket håret og fargen er så ujevn at det er en skam! Mesteparten av håret har fått en nydelig blond farge, men midt oppe på hodet og under er den helt gul! Jeg var blond fra før av så hvordan frisøren har fått til dette er et under! 😤 Jeg går IKKE tilbake, bare sånn at det er sagt med en gang. Frisøren var fullstendig uenig med meg i at resultatet var mislykket og mente at det gule ville forsvinne med lillashampo. Vel, hun tok feil. Jeg må bare farge det selv i morgen. Har ikke penger til å gå til en annen frisør. Jeg er da ute etter tips til en blond FARGE, ikke bleiking. Håret er mer enn lyst nok.... Noen? 🙈 Anonymkode: 71b8e...1da
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #2 Skrevet 27. november 2016 L oreal- kjøpes på HM- askeblond er fin. Anonymkode: 52e39...8f8
Gjest Tutte Skrevet 28. november 2016 #3 Skrevet 28. november 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: L oreal- kjøpes på HM- askeblond er fin. Anonymkode: 52e39...8f8 Hun må ikke finne på å bruke askeblond over bleking som er gul!!! Da er man garantert grønt hår. Hvis hun skal gjøre det hjemme er det best å bruke vanlig bleking og lysne det mer slik at det gule forsvinner. Blekingen har tydeligvis blitt tatt for tidlig. Frisører har farger som demper gulskjær, men dette må man ikke drive med selv. Hilsen tidligere frisør.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #4 Skrevet 28. november 2016 L'Oréal prefrences i enten Stockholm eller Helsinki. Fungerer dødsbra og blir en kald og lys farge! Fjerner alt gult. Jeg brukte kun denne i mange år. Har originalt nordisk mellomblondt/grå farge. Anonymkode: 27917...54d
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #5 Skrevet 28. november 2016 Takk for tips Jeg skulle gjerne gjort det igjen hos frisør, men de pengene har jeg ikke akkurat nå Og når frisøren ikke er enig i at en feil er gjort så får man lissom ikke igjen pengene heller. Alle som har sett dette er helt sjokkerte over at frisøren mener at dette er ok. Det kan ikke bleikes mer da hoveddelen av håret allerede er skikkelig lyst og vil jo heller ikke ha det helt hvitt. Det er altså bare flekker her og der som er gule. Vanskelig å bare bleike akkurat disse flekkene Det ser altså bare helt sært ut. Jeg kan så klart prøve noen dager til med lillashampoo, satt med den i lenge i dag og det tok en god del av det. Bare redd for at det lyse vil bli blått...... Anonymkode: 71b8e...1da
Sirah Skrevet 29. november 2016 #6 Skrevet 29. november 2016 På 28.11.2016 den 1.10, AnonymBruker skrev: L'Oréal prefrences i enten Stockholm eller Helsinki. Fungerer dødsbra og blir en kald og lys farge! Fjerner alt gult. Jeg brukte kun denne i mange år. Har originalt nordisk mellomblondt/grå farge. Anonymkode: 27917...54d Tuuuusen takk for dette tipset nok en gang! I dag farget jeg håret hjemme med Helsinki, og nå ser jeg ikke ut som om jeg har duppet halve hodet i en bøtte med klor lenger! Det er fremdeles ikke "perfekt", men sånn som det er nå kan jeg helt fint leve med! Tenk å mye penger jeg kunne spart om jeg bare hadde gjort dette med en gang 🙄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå