Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner jeg å bli utrolig lei av dette... Har så lenge jeg kan huske hatt lite/tynt hår. Det er egentlig krøllete/bølgete, men ganske rett nå med litt fall etter å ha tatt rettebehandling hos frisør to ganger. Men det er så lite av det! Blir utrolig misunnelig på andre jenter jeg ser med tykt og fyldig hår, mens jeg må velge om jeg skal ha håret foran skuldrene eller bak, er ikke nok til å ha det begge steder på en måte :( Jeg må føne det hver gang jeg har dusjet, ellers blir det helt håpløst og stygt. Har ihvertfall kuttet ned på rettingen da. Men er det noe jeg kan gjøre for å få tykkere/mer hår? Vitaminer jeg kan ta osv? Har prøvd FAST shampo og sånt, men synes ikke det hjalp... Håper på hjelp fra dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan virkelig anbefale Panto-3 (fra Medasta). Jeg har fått fyldigere hår, tettere vipper og kraftigere bryn. Og mer hår på leggene. 😂 Det er ingen tvil om at det virker på meg allefall. Tar 2 tabletter etter jeg har spist. Ikke ta på tom mage, da du kan bli litt kvalm. Jeg merket resultatet først på vippene etter 14 dager da de ble lengre og det vokste ut mer langs nedre vippekant. Min mann har også merket håret har blitt fyldigere faktisk. Absolutt verdt et forsøk. 

Anonymkode: cab14...ec8

Skrevet
6 timer siden, Nanne70 skrev:

B-vitaminer er bra for hår, hud og negler, og kanskje du kan prøve dette serumet? https://www.vita.no/harpleie/serum/sensilis-har-densage-repairing-serum

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan virkelig anbefale Panto-3 (fra Medasta). Jeg har fått fyldigere hår, tettere vipper og kraftigere bryn. Og mer hår på leggene. 😂 Det er ingen tvil om at det virker på meg allefall. Tar 2 tabletter etter jeg har spist. Ikke ta på tom mage, da du kan bli litt kvalm. Jeg merket resultatet først på vippene etter 14 dager da de ble lengre og det vokste ut mer langs nedre vippekant. Min mann har også merket håret har blitt fyldigere faktisk. Absolutt verdt et forsøk. 

Anonymkode: cab14...ec8hr

Mye av det som blir nevnt her har ingen effekt dersom en ikke har mangler. 

Men TS, har du alltid hatt tynt? 

Anonymkode: 5546f...0c8

Skrevet

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mye av det som blir nevnt her har ingen effekt dersom en ikke har mangler. 

Men TS, har du alltid hatt tynt? 

Anonymkode: 5546f...0c8

Har fått høre hos legen før at jeg har flere vitaminmangler fordi jeg ikke spiser variert nok. Prøver å huske å ta vitaminpillene mine. Men har aldri hatt spesielt mye hår :( Er 24 år om det skulle bety noe. Plages veldig av det... brukte tapeextensions en periode, og det var fint det, men koster jo en del å opprettholde, og ble ikke så fint etterhvert.... :/ 

Skrevet

Kjøp en sånn parykk som Hannah Montana, det bør gjøre susen ;)

Anonymkode: a65fc...b54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...