Gå til innhold

Til deg med homofil sønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Til dere som har en homofil sønn, nevø, barnebarn e.l; hvordan kom dette til uttrykk da han var liten? Kunne man merke at han kanskje var det og på hvilken måte? 

Takk for svar. 

Anonymkode: ce2cd...4b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en homofil lillebror. Han var opptatt av å kle seg ut. Lekte med Barbie og My little pony. Veldig "myk" snill gutt som var rolig og trivdes mest med jenter. 

Har kompiser som kom ut av skapet som voksne. Ingen av de hadde noe oppførsel som skulle tilsi at de er homser. Noen liker biler og noen liker dukker uansett legning. Er mer bekymret når voksne ser etter "tegn" på homofil "oppførsel" 

Selv lekte jeg med biler og gutter. Er hetero kvinne. 

Anonymkode: 38892...b96

• Liker 6
Skrevet

Jeg er tante til en som er homofil.

Som barn var han stikk motsatt av andre gutter. Interessene var tegning,lese bøker,gå på teater, likte type musikk som musikal og klassisk,spilte instrumenter.

Hadde stort sett bare jentevenner. Vi skjønte tidlig at han var homofil.

Men er verdens beste gutt

Anonymkode: 4e066...dd6

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er tante til en som er homofil.

Som barn var han stikk motsatt av andre gutter. Interessene var tegning,lese bøker,gå på teater, likte type musikk som musikal og klassisk,spilte instrumenter.

Hadde stort sett bare jentevenner. Vi skjønte tidlig at han var homofil.

Men er verdens beste gutt

Anonymkode: 4e066...dd6

Men?

Anonymkode: 1174e...599

• Liker 11
Skrevet

Lett, liker han å spise pølse så er han garantert homo.

Anonymkode: 9efa1...3bd

Skrevet

Takk for svar. Jeg har bare gjort meg noen tanker angående min sønn, men ikke noe jeg henger meg opp i. Og tenker uansett at det ikke er legningen på barna mine som er viktig, men heller at de skal ha et godt liv. Han er jo være min skjønne sønn uansett. Så jeg spør ikke av bekymring, men nysgjerrig på andres erfaringer;-) 

Anonymkode: ce2cd...4b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...