AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #1 Skrevet 27. november 2016 Jeg vet ikke om dette er rett underforum å poste det på... Jeg kjøpte nylig ny dyne og skulle i dag ta den utav posen og ta på sengetøy. Med EN gang jeg åpnet den fikk jeg støt! Den var kjempe elektrisk! Jeg tenkte at det kanskje forsvant bare jeg fikk den utav posen. Jeg prøvde så å ta på dynetrekk, men jeg fikk støt etter støt. Jeg tok av dynetrekket som var nesten umulig da det var mye elektrisitet. Jeg tok også av lakenet, og det var også helt elektrisk, samt gardinene som er ved sengen! JEg er nå redd for at elektrisiteten har smittet over til hele sengen, puter og gardiner.... Hva gjør jeg? Hvordan får jeg vekk elektrisiteten i sengen/putene og gardinene? Eventuelt min gamle dyne? Jeg er rådvill nå Anonymkode: 81026...49f
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #3 Skrevet 27. november 2016 Fyll litt vann blandet med bittelitt skyllemiddel for klær på en sprayflaske og spray litt på det som er elektrisk. Det pleier å hjelpe. Anonymkode: 4f040...545 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #4 Skrevet 27. november 2016 Takk! Hjelper dette på gardiner, puter og dyner også? Anonymkode: 81026...49f 1
Gjest Aqua Skrevet 27. november 2016 #5 Skrevet 27. november 2016 Mener du STATISK elektrisistet? Eller har du faktisk kjøpt en dyne som tilkobles strøm (ala et varmeteppe..)
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #6 Skrevet 27. november 2016 24 minutter siden, Aqua skrev: Mener du STATISK elektrisistet? Eller har du faktisk kjøpt en dyne som tilkobles strøm (ala et varmeteppe..) Statisk selvsagt. Var veldig stressa da jeg skrev innlegget Anonymkode: 81026...49f 1
DizzyRonson Skrevet 27. november 2016 #7 Skrevet 27. november 2016 Skaff deg et antistatisk armbånd:) https://www.123elektronikk.no/antistatisk-armbaand/antistatisk-armbaand-esd-armbaand.asp?gclid=CM_ZISZ3YDACFSEZCGODNS8OHA Da får du ikke strøm lenger:p Eller bare prøve skyllemiddel trikset...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå