Gå til innhold

Damer: Hvor mange matcher får dere på Tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som en helt normalt utseende mann som aldri har hatt problemer med å få interesse fra kvinner i virkeligheten, så vil jeg anslå at jeg matcher med maks 1 % av dem jeg sveiper på. Og jeg sveiper til høyre på kanskje 95 % av dem jeg får opp. 

Hvordan er det på andre siden? 

Anonymkode: d5eed...706

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får veldig få matcher. 

Anonymkode: c7530...10c

Skrevet

^samme her

Anonymkode: dc768...087

Gjest Nordavind
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som en helt normalt utseende mann som aldri har hatt problemer med å få interesse fra kvinner i virkeligheten, så vil jeg anslå at jeg matcher med maks 1 % av dem jeg sveiper på. Og jeg sveiper til høyre på kanskje 95 % av dem jeg får opp. 

Høres kjent ut. Opplevde det samme i min tindertid. Tror ikke det er så uvanlig

Skrevet

Vil tippe jeg matcher med ca 1/5, sveiper kanskje 2% til høyre.

Anonymkode: 0f89a...55e

Skrevet

Hatt tinderkonto med helt gjennomsnittlig kvinne og fått matcher med omtrent alle menn, de er sikkert som deg som matcher med 95%. Hatt konto med hennes og mauritz modell og knapt fått matcher. Sier ikke at hennes og mauritz modellene er verdens kjekkeste menn, men de er jo gjerne en del over snittet samtidig som det er profesjonelle bilder. Tror kun to av matchene var gjennomsnittlig pene  damer. De andre hadde jeg ikke ønsket å hatt sex med engang. Jeg er mann ja. 

Anonymkode: 6e516...490

Skrevet (endret)

Har ikke Tinder lenger, men på det meste hadde jeg vel 24 matcher. Felles for de fleste av dem er at de bare sveiper høyre på alt, så de skriver ingenting til deg. De få som faktisk skrev til meg var også på sukker og hadde vært innom profilen min der også.

Sorry, misforsto spørsmålet. Matchet med nesten alle jeg sveipet høyre, så 9 av 10 feks. Men det spiller likevel ingen rolle når menn sveiper høyre på ALT.

Endret av canacas
..
Skrevet

Fikk match med ca 8/10, men nå har jeg slettet den. :) 

Skrevet

Matcher med de aller fleste, 9/10 kanskje. 

Anonymkode: d1381...b5f

Skrevet

Har bare happn, men det er vel same shit.

Matcher med alle.

Skrevet
1 minutt siden, Cuntzilla skrev:

Matcher med alle.

Ikke i nærheten av samme type app.

Anonymkode: b86c2...9ee

Skrevet
Akkurat nå, Cuntzilla skrev:

Matcher med alle.

Der tikket det inn "charm" selv om jeg kun hadde bilde av taket mitt. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke i nærheten av samme type app.

Anonymkode: b86c2...9ee

Hva er den store forskjellen?

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke helt oversikten for å være ærlig. Skal jeg anslå noe selv så kanskje halvparten. Noen vil prate, noen gjør et dårlig forsøk på å få seg litt nattlig hygge. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der tikket det inn "charm" selv om jeg kun hadde bilde av taket mitt. 

Hehe. 

Så hva, Tinder er for de superseriøse og kresne eller? 

Haha. Dream on.

Skrevet
1 minutt siden, Cuntzilla skrev:

Hehe. 

Så hva, Tinder er for de superseriøse og kresne eller? 

Haha. Dream on.

Lurer på om du blander meg og den andre ABen. Jeg har aldri skrevet noe om at Tinder er for de seriøse og kresne. Eneste grunnen til jeg kommenterte happn-kommentaren din var for å vise TS at happn er det samme som tinder når det kommer til hvor lett kvinner får matcher. 

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke noe bedre å få mange matcher med menn som sveiper høyre på alt, når få av drm er seriøse matcher. 

Ville mye heller fått få matcher med de som faktisk er seriøse og vil prate. 

Anonymkode: d192c...ffa

• Liker 2
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om du blander meg og den andre ABen. Jeg har aldri skrevet noe om at Tinder er for de seriøse og kresne. Eneste grunnen til jeg kommenterte happn-kommentaren din var for å vise TS at happn er det samme som tinder når det kommer til hvor lett kvinner får matcher. 

Aha, OK. 

Jeg så det var to forskjellige ABer, men trodde det var en slags oppfølgingskommentar til det at happn og tinder liksom var to helt forskjellige verdener. For man får virkelig sykt mye charms på happn og man matcher med alle man vil, men jeg trodde nå helt ærlig at Tinder var likt. Samme mennesker på, som er ute etter akkurat det samme og like såre enkelt for en kvinne å få en match/crush som på alle andre nettdatingtjenester i hele verden.

Endret av Cuntzilla
Skrevet
8 minutter siden, Wanda Maximoff skrev:

Jeg har ikke helt oversikten for å være ærlig. Skal jeg anslå noe selv så kanskje halvparten. Noen vil prate, noen gjør et dårlig forsøk på å få seg litt nattlig hygge. 

Ikke vanskelig å lese mellom linjene her og din forakt mot disse, men hva er egentlig galt med det?

I mine øyne er det ærlighet som gjelder her. Hvis noen kun er ute etter sex, og er åpen på dette, så er det helt ok. Da er man enten med, eller så avslør man høflig. Selvsagt er det mange måter å kommunisere på, men jeg ser absolutt ikke noe galt i at folk er ærlige på at de ønsker å møtes for sex, ingenting mer.

Da er det mye verre om man later som man er interessert i mer, og avtaler date, og man oppdager at han egentlig bare ville knulle. Det er respektløst, og man kaster bort både tid og penger til daten sin.

Anonymkode: 740e4...df2

• Liker 3
Skrevet

Ikke rart mange kvinner sliter med å få seg kjæreste. Selvbildet man får må jo bli helt skrudd av så mye oppmerksomhet.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...