Flynn Skrevet 27. november 2016 #1 Skrevet 27. november 2016 Hei! Jeg har en hjemmeeksamen som starter i morgen og varer i 2 døgn. Jeg lurer på hvordan jeg skal øve til denne? Vil titte litt på pensum og slikt i dag, men lurer på hvordan folk gjør det når dere skal ha hjemmeeksamen?
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #2 Skrevet 27. november 2016 6 minutter siden, Flynn skrev: Hei! Jeg har en hjemmeeksamen som starter i morgen og varer i 2 døgn. Jeg lurer på hvordan jeg skal øve til denne? Vil titte litt på pensum og slikt i dag, men lurer på hvordan folk gjør det når dere skal ha hjemmeeksamen? Sørger for at jeg har kontroll på hele pensum og vet nøyaktig hva som er relevant for de ulike temaene etc. Lykke til! Anonymkode: f43a5...c31 2
Gjest Boxee Skrevet 27. november 2016 #4 Skrevet 27. november 2016 Gjør ingenting i forkant jeg. Ser heller på innholdsfortegnelsen i bøkene, evt i stikkordsregisteret bak i boka om det er noe relevant etter eksamen har begynt.
Flynn Skrevet 27. november 2016 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2016 ^ Var det jeg tenkte. Tenkte også å titte litt på PowerPointene fra forelesningene
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #6 Skrevet 27. november 2016 Jeg: Skriver ferdig fullstendig liste over litteratur jeg skal bruke Skaffer nesten alt av bøker/ ser direkte sammenheng med forelesninger Ser gjennom tidligere gitte eksamensoppgaver Finspisser Apa( hvordan bruke kilder ) Gjør som regel gamle besvarelser på forhånd( tidligere krav ) Anonymkode: 7f861...98b
annebanane Skrevet 28. november 2016 #7 Skrevet 28. november 2016 Har stort sett oversikt over temaene etter forelesninger, så trenger ikke mer enn å vite hvor jeg finner det vi har hatt i bøkene. Mer enn det forbereder jeg meg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå