exictence Skrevet 27. november 2016 #1 Skrevet 27. november 2016 Noen supre oppskrifter på sunne kjeks? Noen som vet oppskrift på kjeks med gule linfrø?
neon_sun Skrevet 27. november 2016 #2 Skrevet 27. november 2016 Bloggeren Linda Stuhaug har lagt ut et par oppskrifter på sunne kjeks som er supergode og enkle å lage. Du finner de lett på google eller et søk på bloggen 1
Pringle Skrevet 27. november 2016 #3 Skrevet 27. november 2016 Hva er supert, hva er sunt? Kjeks har en tendens til å ha mange kalorier og kanskje ikke bidra med så mye annet, men du skal uansett spise mye annet, og du kan spise kjeks innimellom selv om du må passe vekta - jeg foreslår derfor å finne en oppskrift på kjeks som du liker. 1
exictence Skrevet 27. november 2016 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2016 2 minutter siden, Pringle skrev: Hva er supert, hva er sunt? Kjeks har en tendens til å ha mange kalorier og kanskje ikke bidra med så mye annet, men du skal uansett spise mye annet, og du kan spise kjeks innimellom selv om du må passe vekta - jeg foreslår derfor å finne en oppskrift på kjeks som du liker. Tenker ikke på kalori innholdet. Tenker vel i grunnen på noen gode som jeg liker Kan google etter kjeks selv, ja. Men noen ganger kan jeg få supre (gode) tips her også fra noen som anbefaler. Med sunt, tenker jeg f.eks her på kjeks som ikke bare, eller minst mulig inneholder raffinerte produkter som hvitt hvetemel og sukker.
vogue90 Skrevet 28. november 2016 #5 Skrevet 28. november 2016 Disse er helt supre, har laget de flere ganger: http://sprudlendesunn.no/blogg/?p=495 1
exictence Skrevet 29. november 2016 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2016 På 28.11.2016 den 7.11, vogue90 skrev: Disse er helt supre, har laget de flere ganger: http://sprudlendesunn.no/blogg/?p=495 De virker supre. Tusen takk. Har ofte eggehviter til overs også, så det passet glimrende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå