Gå til innhold

Oppblåst mage og diare

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal

Hva hjelper? Diare har jeg hatt siden i går morges, bare med (Takk og pris!) opphold i den tiden jeg var på julebord. Det verste har gitt seg nå, men jeg er fortsatt veldig oppblåst, og lurer på hva som hjelper mot det?

Jeg har hørt at karve skal hjelpe, så jeg presset i meg ca en spiseskje (gud, det var ekkelt!)...

Mer råd, eller må jeg rett og slett vente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal
Jeg bruker Silicea eller Silicol (samme produkt' date=' forskjellig leverandør) til å binde magen, er plaget av diare til vanlig.[/quote']

Det er gått over nå, men jeg tror jeg skal kjøpe det produktet du nevner for å ha i skapet (i helsekostbutikk?). Diare er nemlig en normal plage hos meg, jeg reagerer negativt på endel matvarer, spesielt fete melkeprodukter og lyst hvetemel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal
Det reagerer jeg på også, kjempeirriterende! Og jeg so egentlig er veldig glad i youghurt  :-(

Yoghurt, Biola og Cultura går bra, og for det meste også Kesam. Men alt annet gjør meg kvalm og oppblåst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøper det på helsekosten ja, har hjulpet meg utrolig bra! Jeg har vært plaget med vondt i magen i mange år, og prøvd alt, tatt masse tester, men aldri funnet noen kur.

Prøvde dette på anbefaling fra en venninne og tenkte at det blir nok som alt annet - ingen stor forskjell. Men etter bare noen uker merket jeg stor forskjell, hadde ikke vondt i magen, og merket veldig lite til magen i det hele tatt.

Det er i hvert fall verd å prøve. Jeg tar en ss i et glass vann før hvert måltid tre ganger om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...