Gå til innhold

Vanlig med litt mer kvise/utbrudd ved bruk av renser/kvisekremer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså det er en renser og en sånn krem for kviser jeg går på nå. Gjort det i ca 2 uker. Men har litt mer kviser enn før jeg starta. Er dette normalt?

Anonymkode: bc722...77d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå må du gi deg! Hvorfor lager du så enormt mange tråder om disse kvisene dine? Gå til en hudpleier evt til fastlegen din og få en henvisning til hudlege. Men vær så snill og ikke spam forumet mer nå. 

Anonymkode: be4db...17f

• Liker 3
Skrevet

Eg har ofte høyrd det, ja. Men risikoen er at dårlege hudprodukter eller hudprodukter som ikkje passar til huden din også gjer dette. Og du fortsetter kanskje å bruke ein dårleg ein fordi du trur det skal vere slik.

Gjer som AB be4db...17f seier: gå til ein hudpleier og få hjelp. Det er ikkje sikkert KG kan hjelpe deg sjølv om me veit hudtypen din.

Skrevet
52 minutter siden, Faile skrev:

Eg har ofte høyrd det, ja. Men risikoen er at dårlege hudprodukter eller hudprodukter som ikkje passar til huden din også gjer dette. Og du fortsetter kanskje å bruke ein dårleg ein fordi du trur det skal vere slik.

Gjer som AB be4db...17f seier: gå til ein hudpleier og få hjelp. Det er ikkje sikkert KG kan hjelpe deg sjølv om me veit hudtypen din.

Nettopp det jeg tror. At det er et elendig produkt og da tror jeg bare at det er vanlig med utbrudd. Men på den andre siden så har jwg brukt produktet i 2-3 uker.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Altså det er en renser og en sånn krem for kviser jeg går på nå. Gjort det i ca 2 uker. Men har litt mer kviser enn før jeg starta. Er dette normalt?

Dette rfaktisk den 8. Tråden om dine kviser og bruk av ett bestemt renseprodukt. Kom deg til lege og få forklart hva som er funksjonen med kviseprodukter for du er jo ikke interessert i å høre eller lære hvordan hudens talgkjertler må tømmes ut før en bedring i kvisepoppingen kan skje. 

Anonymkode: ef336...b8e

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette rfaktisk den 8. Tråden om dine kviser og bruk av ett bestemt renseprodukt. Kom deg til lege og få forklart hva som er funksjonen med kviseprodukter for du er jo ikke interessert i å høre eller lære hvordan hudens talgkjertler må tømmes ut før en bedring i kvisepoppingen kan skje. 

Anonymkode: ef336...b8e

Nei. De andre trådene er det noen retards som har laget og uthevnt seg til å være meg.

Skrevet

Nå må du gi deg! Hvorfor lager du så enormt mange tråder om disse kvisene dine? Gå til en hudpleier evt til fastlegen din og få en henvisning til hudlege. Men vær så snill og ikke spam forumet mer nå. 

Anonymkode: da06d...ea3

Skrevet

Noen typer rens kan gjøre at alle urenhetene dine kommer ut først, før de forsvinner. Men ved langvarig bruk vil huden bli bedre. Vil likevel anbefale deg å gå til hudlege. 

Anonymkode: 7861c...074

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen typer rens kan gjøre at alle urenhetene dine kommer ut først, før de forsvinner. Men ved langvarig bruk vil huden bli bedre. Vil likevel anbefale deg å gå til hudlege. 

Hvorfor skjer dette egt? Altså at urenheter kommer ut først ved slike produkter?

Skrevet
På 27. november 2016 den 22.34, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skjer dette egt? Altså at urenheter kommer ut først ved slike produkter?

Veldig kort forklart: fordi huden din har mange urenheter som ikke har kommet ut ( de synes ikke, men ligger i underhuden), og når man da bruker ny rens kan den få alle disse til å komme ut før de forsvinner. Dette gjelder spesielt dersom man ikke har benyttet seg av renseprodukter fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...