Sandy Skrevet 26. juli 2002 #21 Del Skrevet 26. juli 2002 Da MÅ jeg tipse dere om en is altså.. Jeg vet ikke hvilke steder man får kjøpt den, men der jeg kjøpte den var på 7-11, og det er en Baylies-is! Den smaker akkurat som drinken, så hvis dere liker den, så må dere vikrelig smake denne, helt fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 26. juli 2002 #22 Del Skrevet 26. juli 2002 Var det Haagen-Daas eller noe i den duren? Dyrt, men fryktelig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
{Ane} Skrevet 27. juli 2002 #23 Del Skrevet 27. juli 2002 LEA: Jeg vet løsningen på problemet ditt.. Skaff deg en ISMASKIN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 28. juli 2002 #24 Del Skrevet 28. juli 2002 Spiser veldig lite is. Hender jeg tar litt vaniljeis ved siden av vafler, men det er sååååå sjelden da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 28. juli 2002 #25 Del Skrevet 28. juli 2002 Ane: He he. Det hadde vært noe, men jeg hadde mest sannsynlig blitt rund som ei bolle.. men boller er jo godt det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Gemini Skrevet 28. juli 2002 #26 Del Skrevet 28. juli 2002 Savner pæreisen jeg... (Diplom is tror jeg) Ellers spiser jeg lite is, men når jeg først kjøper is så blir det saft-is. Kræsj pink er ganske leskende når det er varmt. Mr Freeze kjøpte jeg før, men nå finner jeg bare den store typen og det blir for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 28. juli 2002 #27 Del Skrevet 28. juli 2002 IS er det beste som finnes. Det finnes INGEN grense for hvor mye is jeg kan spise. Heldigvis er favoritten yoghurt-iskremen på rund boks. Heldigvis, for det første er det visstnok ikke så mange kalorier i som fløteis (hvis jeg tar feil, la meg leve i troen) og for det andre så er den myk, så jeg kan slafse den i meg meg en gang og slippe å ha den stående på benken for å smelte litt. (Tortur - vil ikke vente!) Ellers så er det mange gode småis også - kroneis med jordbær, sjokolade, balltop, sandwich - det meste egentlig - ja, også sol-is Det finnes kun en type "is" som ikke skulle vært tillatt: Saft-is. Lollipop og andre ekleheter som gjør at jeg får ståpels på rygggen bare ved tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Gemini Skrevet 28. juli 2002 #28 Del Skrevet 28. juli 2002 [quote="Tusenfryd Det finnes kun en type "is" som ikke skulle vært tillatt: Saft-is. Lollipop og andre ekleheter som gjør at jeg får ståpels på rygggen bare ved tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 28. juli 2002 #29 Del Skrevet 28. juli 2002 godt vi har ulik oppfatning Du skal få spise så mye saftis du bare vil... men jeg fryser av den... minner meg om da jeg satt fast tunga på rekkverket om vinteren... (jada, jeg gjorde det...) brrrr.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 28. juli 2002 #30 Del Skrevet 28. juli 2002 Liker Solo-isen jeg :oops: Og så jordbær-krone-isen. Tricolor/Tress er nammenamm til vafler :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 28. juli 2002 #31 Del Skrevet 28. juli 2002 Jeg er ikke så veeldig glad i is, særlig ikke saftis :-? Nå om sommeren hender det at jeg spiser omtrent to stk. i uka el. Denne Royal- doble smaker herlig, det samme med Snickers (uten kjeks) 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charly Skrevet 29. juli 2002 #32 Del Skrevet 29. juli 2002 Jeg er også forferdelig glad i is. Har akkurat vært på bryllupsreise - der møtte jeg to nye favoritter som jeg ikke tror er å få kjøpt i Norge. Pinneis Bounty Pinneis som het Mars dobbel tror jeg. Det var i alle fall sjokoladeiskrem i midten, så et tykt lag mørk sjokolade og så et tykt lag vanlig sjokolade. Dødelig god. Jeg er så ille at jeg gjerne kjøper to forkjellige is, fordi jeg ikke klarer å velge... Mannen min bare ler av meg Heldigvis her jeg veldig høy forbrenning og legger ikke på meg av 10 is om dagen om jeg rekker å få det i meg... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 1. august 2002 #33 Del Skrevet 1. august 2002 Toppen av is-gleder er sjokoladeSOFTIS med sjokoladeTREKK :D på Diplomaten isbar i Brevik Sjappa er eneste i landet såvidt jeg vet da, som har sjokoladesoftis Bør prøves Ellers av butikkis er Sandwich, Dajm-is og båtis knallbra. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 1. august 2002 #34 Del Skrevet 1. august 2002 Mmmm spiste akkurat en pin-up.. hadde ikke mer sandwich igjen i fryseren.. Men det er ikke en sommer uten Mövenpick pistasje!! Endelig oppdaget den sjappa ved paleet. Kjøper alltid 3 kuler.. selv om jeg aldri orker å spise alt :oops: Hmm sjokolade softis med sjokolade trekk... kanskje jeg skal ta meg en tur til brevik? -xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 5. august 2002 #35 Del Skrevet 5. august 2002 Is er kjempedigg! Mine favoritter - hjelp, det er noen! Royal Trippel, Gigant, båtis, sandwich. Ellers er jeg dødsglad i sjokoladeis med sjokoladebiter, det er bare noe av det beste som finnes. Og hvis man i tillegg har det i iskjeks - nam!!!!!! Vaniljeis er jeg ikke så vanvittig glad i - heller ikke saftis. Softis går an hvis den ikke er for stor, og hvis jeg får sjokolade på - helst sånn smeltet sjokolade Men - hvor i alle dager får man kjøpt Carmelita? den er jo dødsdigg! Ble lettere misunnelig når jeg hørte om alle de forskjellige isene dere andre får kjøpt... kokosis og sjokoladeis hørtes bare sååå snadder ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå