AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #1 Skrevet 27. november 2016 heisann er de bare meg som er drittlei av cleare blue reklama på tv? Og syntes den er uber klein? Også er jeg drittlei av pop upen oppe på her på kvinneguiden, er du gravid? Kom ikke mensen seriøst!! Uff, de er helt synnsykt hvor mye reklamer de er fortiden,nesten mer en det en tv program. Anonymkode: ff220...438 7
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #2 Skrevet 27. november 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: heisann er de bare meg som er drittlei av cleare blue reklama på tv? Og syntes den er uber klein? Også er jeg drittlei av pop upen oppe på her på kvinneguiden, er du gravid? Kom ikke mensen seriøst!! Uff, de er helt synnsykt hvor mye reklamer de er fortiden,nesten mer en det en tv program. Anonymkode: ff220...438 Jeg ser ingen reklamer noen steder jeg, hverken på KG eller i aviser, etter at jeg avinstallerte reklamer Anonymkode: 9da70...052
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #3 Skrevet 27. november 2016 Ps Adblock tror jeg det het, det som tok bort reklamene hos meg Anonymkode: 9da70...052 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #4 Skrevet 27. november 2016 "Jei tror jei må gråååte" (med skingrende falsk dubbe-stemme)... den du mener? hater den så intenst at tv'n lever under nåde hver gang den reklamen vises... Anonymkode: 70c2d...f17 13
Gjest Axl Rose Skrevet 27. november 2016 #5 Skrevet 27. november 2016 (endret) Er også drittlei gravid reklamene! Som om det er det eneste viktige her i livet.. På youtube er det ofte en "bli gravid" reklame som dukker opp og ødelegger hele youtube videoene med babysang! Ikke minst den der jeg tror jeg må gråte reklamen. Kan de ikke roe seg ned litt eller er målet å gjøre Norge overbefolket? Endret 27. november 2016 av Axl Rose
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #6 Skrevet 27. november 2016 Jeg får fnatt av alle disse baby reklamene jeg også. Spesielt den med masse babyfjes og unger som synger med baby stemme "bahbah bah bah bah Er du klar for ett nytt smilefjes?" Nei, jeg er ikke klar, la meg være ifred. Bare fordi jeg er kvinne ønsker jeg ikke disse drittreklamene. Anonymkode: c0180...10e 11
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #8 Skrevet 28. november 2016 På 27.11.2016 den 13.03, AnonymBruker skrev: Jeg får fnatt av alle disse baby reklamene jeg også. Spesielt den med masse babyfjes og unger som synger med baby stemme "bahbah bah bah bah Er du klar for ett nytt smilefjes?" Nei, jeg er ikke klar, la meg være ifred. Bare fordi jeg er kvinne ønsker jeg ikke disse drittreklamene. Anonymkode: c0180...10e hahaha så enig me deg og dere andre her xD er til og bli gal av xD! 'ts Anonymkode: ff220...438
Angelheart2 Skrevet 29. november 2016 #9 Skrevet 29. november 2016 Har ikke sett noen av disse reklamene, jeg...... Kan det være fordi algoritmene som styrer reklamene faktisk virker? At internett skjønner at jeg er langt utenfor målgruppen?
Angelheart2 Skrevet 29. november 2016 #10 Skrevet 29. november 2016 Og nå som jeg skulle sjekke hvilken reklame jeg får i stedet for kom jeg på at jeg bruker Adblock og derfor ikke ser reklame i det hele tatt....
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #11 Skrevet 29. november 2016 4 minutter siden, Angelheart2 skrev: Har ikke sett noen av disse reklamene, jeg...... Kan det være fordi algoritmene som styrer reklamene faktisk virker? At internett skjønner at jeg er langt utenfor målgruppen? De som sender ut disse reklamene ska vel få kvinner "tilbake der de hører hjemme"....Reklamer blir bare enda morsommere med årene: som kvinne på 49 år: blir jeg bombardert med reklamer for hormonpreparater(som jeg ikke trenger eller vil ha), diverse slankeprodukter(har aldri vært overvektig, ofte på grensa til det motsatte) i tllegg til babyreklamer. Snart kommer vel reklamer for inkontinensbind. Så greit å vite hva som ventes av meg. Har dere forresten lagt merke til at det alltid er kvinner i reklamene for diverse preparater mot fordøyelsesplager? Anonymkode: c319a...4e0
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #12 Skrevet 29. november 2016 "Ååå jeg tror jeg må gråte" Så lei av denne Anonymkode: f3cc4...64a
LeilaS Skrevet 29. november 2016 #13 Skrevet 29. november 2016 På Sunday, November 27, 2016 den 12.24, AnonymBruker skrev: "Jei tror jei må gråååte" (med skingrende falsk dubbe-stemme)... den du mener? hater den så intenst at tv'n lever under nåde hver gang den reklamen vises... Anonymkode: 70c2d...f17 Åh den er GRUSOM Hvem begynner å grine når venninnen sier hun er gravid da? Herrefred... 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #14 Skrevet 29. november 2016 2 timer siden, Angelheart2 skrev: Har ikke sett noen av disse reklamene, jeg...... Kan det være fordi algoritmene som styrer reklamene faktisk virker? At internett skjønner at jeg er langt utenfor målgruppen? Hvorfor kan den ikke skjønne at jeg er utenfor målgruppen? Jeg googler aldri og ser aldri etter ting til barn og babyer. Jeg leser ikke artikler om barn eller ser videoer med barn. LA MEG VÆRE I FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED!!!!! (Bruker også adblock, men har desverre ingen adblock på mobilen, så hver gang jeg ser noe på mobilen så hopper de reklamene i trynet mitt i hytt og pine) Anonymkode: c0180...10e
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #15 Skrevet 29. november 2016 Jeg vet ikke hvilken som er verst. Den hvor venninnen må gråte eller den der babyene synger. Like irriterende begge to! Anonymkode: c369a...b3d 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #16 Skrevet 30. november 2016 men man får ikke adblock på viaplay desverre!!:(( reklamer der. får heller spole men xD jaa begge reklamene er dritt. verste jeg vet er hylende babyer og haha XD ' . hvorfor blir man tvungen og tenke på unger heletida haha me sånnegravid reklamer .- ts- Anonymkode: ff220...438
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #17 Skrevet 30. november 2016 Vil dere heller at innvandrerne skal sørge for sine genspredninger i landet? Anonymkode: 40379...638
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #18 Skrevet 30. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vil dere heller at innvandrerne skal sørge for sine genspredninger i landet? Anonymkode: 40379...638 ? Anonymkode: 3be43...ff1
Gjest antbug Skrevet 30. november 2016 #19 Skrevet 30. november 2016 Jeg tror jeg må ha utviklet mentale skylapper for sånt, for jeg har ikke lagt merke til noen av reklamene dere nevner
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #20 Skrevet 30. november 2016 norske kvinner tørr ikke få barn lenger pga barnevernet . se gruppen: barnevernet vi vil ha fjernet. så folk utvandrer heller til andre land og norske folk er minioritet snarrt , -ts Anonymkode: ff220...438
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå