Gå til innhold

Hva er ditt største i-landsproblem/luxusproblem?

Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg får hodepine av trykkendringer i været og vet ikke hva jeg vil studere. Stresser altså over at jeg har fått lov til å bo hjemme i 2 år med alt dekket, men ikke kommet noe videre i tenkeprosessen 

Anonymkode: 387d8...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At du skriver luksusproblem og ikke luksusproblem. 

Anonymkode: 95d73...ab5

Ehhh...?

Anonymkode: 46fba...f01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I sommer sådde jeg lilla erteblomster, men da de endelig blomstret var de ikke lilla likevel. Snarere knall rosa og da passet de ikke sammen med putene og lysene mine. Sliter med det enda...

Endret av Leo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har behov for en ny bærbar datamaskin, men jeg har ikke råd...

Anonymkode: 908ea...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- At emojine som ligger på telefonen forsvinner på mystisk vis når jeg skal legge ut et bilde på sosiale medier. Jeg aner ikke hvorfor det gjør det, på min forrige telefon som var akkurat samme type var de der. Så nå kan jeg kun bruke .!, osv når jeg skal skrive noe... akk, livet altså.

- At bussen jeg tar til jobb hver dag er så stappfull. Hvorfor ruter, er ikke 34 bussen i Oslo ledbuss?

- At jeg hater å vaske og utsetter det. Resultatet er at jeg går rundt med dårlig samvittighet for at jeg ikke gjør det.

- At jeg alltid er blakk siste uka før jeg får lønn. Lærer aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FarDareisMai

At det er femten minutter til nærmeste pokestop og at jeg har masse bøker på Kindlen min, som jeg ikke har begynt å lese, fordi jeg ikke vet hvilken jeg skal starte med. Og jeg er litt sur fordi animail ikke kom med hundematen på døra på fredag, slik de lovte, og at den nærmeste brustadbua ikke hadde parmesan i søndagssortimentet sitt. 

Jeg trenger noen bedre problemer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, FarDareisMai skrev:

At det er femten minutter til nærmeste pokestop og at jeg har masse bøker på Kindlen min, som jeg ikke har begynt å lese, fordi jeg ikke vet hvilken jeg skal starte med. Og jeg er litt sur fordi animail ikke kom med hundematen på døra på fredag, slik de lovte, og at den nærmeste brustadbua ikke hadde parmesan i søndagssortimentet sitt. 

Jeg trenger noen bedre problemer. 

Bunnpris hadde gudsjelov parmesan. Om ikke hadde jeg gitt opp denne dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FarDareisMai
17 minutter siden, miaw skrev:

Bunnpris hadde gudsjelov parmesan. Om ikke hadde jeg gitt opp denne dagen.

Det gleder mitt hjerte at noen stakkars sjeler der ute fikk sitt parmesanbehov dekt. Sitter og stirrer på pastaen min, som ser så forlatt og trist ut, uten parmesan.  :grine:

17 minutter siden, miaw skrev:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterer meg grenseløst at Pinterest-siden ikke funker på pc for tiden. På mobilen funker det helt fint. Andre brukere kan rapportere om det samme, så det er åpenbart at det er en bug på selve nettsiden. Fiks det daa pinterest-folk, jeg vil surfe etter håndarbeidsoppskrifter på stor skjerm :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irrriterer meg at Pepsi Max skal være så usunt. Hadde drukket mye mer hvis det ikke hadde vært det.  Mmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker litt for mye penger på å spise ute.

Har alt for mye klær, men "ingenting" å ha på meg..

Er avhengig av nikotin (dummeste jeg noen gang har rotet meg borti)

Spiser litt for ofte fast food eller prosessert mat

Endret av Blod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...