Gå til innhold

Hva er ditt største i-landsproblem/luxusproblem?

Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Mitt er tynt hår, noen kilo for mye på magen, at jeg ikke vet hvordan jeg skal dekorere stua, at jeg er så kresen på klær og aldri vet hva jeg skal ha på meg, at jeg er så giddalaus og  kjeder meg lett + +

Hva er dine?

Endret av DreamOn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har full kontroll over magefettet. Noe som er viktig som mann. Eller det er vel strengt tatt et I-landsproblem..

Irriterer meg hver gang det regner i Oslo. Som sammenlignet med landsbasis, vel egentlig ikke er så ofte uansett årstid?

Fine damer med stygge og shabby klær. (Har en slags ærekodeks om alltid å stille bra kledd.)

Hater trikken i byen. Hater den! Vil ha mer undergrunnsbaner. Mindre trafikk på gateplan. Og bort med alle bussene som raser av gårde med bare to passasjerer.

Jeg hater alt kaoset som alltid er på Gardermoen, når jeg stod opp kl 03:30 for å ha god tid.

Alt dette er vel typiske I-landsproblemer.

Skriver man I-landsproblemer, eller Ilandsproblemer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Lanista1984 skrev:

Har full kontroll over magefettet. Noe som er viktig som mann. Eller det er vel strengt tatt et I-landsproblem..

Irriterer meg hver gang det regner i Oslo. Som sammenlignet med landsbasis, vel egentlig ikke er så ofte uansett årstid?

Fine damer med stygge og shabby klær. (Har en slags ærekodeks om alltid å stille bra kledd.)

Hater trikken i byen. Hater den! Vil ha mer undergrunnsbaner. Mindre trafikk på gateplan. Og bort med alle bussene som raser av gårde med bare to passasjerer.

Jeg hater alt kaoset som alltid er på Gardermoen, når jeg stod opp kl 03:30 for å ha god tid.

Alt dette er vel typiske I-landsproblemer.

Skriver man I-landsproblemer, eller Ilandsproblemer?

I-landsproblem er nok det riktige, rettet det nå :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, DreamOn skrev:

I-landsproblem er nok det riktige, rettet det nå :)

Hvordan klarte du å endre headingen? Det har jeg aldri fått til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, Lanista1984 skrev:

Hvordan klarte du å endre headingen? Det har jeg aldri fått til.

Du går klikker på "endre" i ditt første innlegg, da kommer headingen opp og du kan endre i vei :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynt hår, solskadet hud i en alder av 30, fett på magen, åreknute på låret, leier kjellerleilighet som er stygg og ekkel- vil kjøpe, men alle leilighetene går altfor mye over takst :(, få venner, vet ikke hva jeg vil i livet, mistrives på jobb og blir holdt utenfor. 

Anonymkode: b8739...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å bruke opp sminken min, dermed blir det fullt i sminke-skuffen og nå har jeg ikke plass til å kjøpe ny :tristbla:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for mange ting og for lite lagerplass, så det er en utfordring å holde orden hjemme. 
Det er i alle fall et i-landsproblem, all den tid jeg faktisk har et skikkelig hjem, og jeg har de tingene jeg trenger, og mere til å fylle hjemmet med. 

Anonymkode: ab5c1...485

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg må stå opp før jeg er ferdigsovet hver eneste morgen. Hver morgen. (Unntatt i helgene) Kunne lagt meg tidligere selvsagt, men det er så mye jeg vil gjøre om kveldene... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ar jeg har for mye klær og ting som tar opp for mye plass 😅 love handles , lever på en evig mislykka slankekur 😣

Kaster for mye mat, vet ikke åssen jeg skal dekorere huset og andre tåpelige "problemer ". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er redd for at mat går ut på dato og renser kjøleskapet en gang i uken med mat jeg tror er dårlig. 

At pakkene mine blir sendt til post i butikk et kvarter unna å gå i stede for til butikken som ligger 2 minutter unna. 

å henge opp og brette klær er det kjedeligste som finnes i hele verden.

Anonymkode: 8b9e0...0b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for mange par sko og vet ikke helt hva jeg skal gjøre med de eller hvor jeg kan oppbevare de :sjenert:

Anonymkode: a64f1...1c9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt aller største i-landsproblem er nok at jeg føler jeg venter for lenge med å få barn. Jeg er i midten av 20-årene, så jeg vet at jeg ikke fysisk er for gammel. Samtidig tenker jeg på alle barnebrudene rundt omkring i verden, og alle 14-15-åringene som blir gravide... Er nok egentlig ikke et så stort problem som jeg tror at det er. Sånn egentlig.

Også har jeg selvsagt de vanlige problemene, "ikke pen nok", "ikke tynn nok", "ikke pent nok hus", "ikke god nok mat", "ikke nok fine klær", "ikke langt nok hår", osv.

Anonymkode: 310fc...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...