AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #1 Skrevet 26. november 2016 Da jeg var yngre syntes guttene jeg var sexy. Likevel fikk jeg meg aldri kjæreste. Mange var interessert, men det ble liksom aldri noe mer. Det plaget meg i årevis. Jeg fikk problemer med kroppen min, og de siste ti årene så har jeg jobbet mye med meg selv og blitt ganske trygg på meg selv. Vennene vil beskrive meg som klok, pen, god, omsorgsfull og snill. Men jeg føler meg aldri sexy. Og jeg tror ikke jeg utstråler det heller. Er litt over gjennomsnittet pen, hvis det går an å beskrive noe sånt, men ikke spesielt godt trent eller stram i kroppen. Det var jeg da jeg var yngre og ble sett på som sexy. Må jeg virkelig trene for å bli sexy i menns øyne - eller kan menn falle for meg slik jeg er? Det virker sikkert kjempeteit å spørre andre på nettet om noe sånt uten å legge ved bilde eller noen ting, men kanskje dere skjønner hva jeg mener og kan gi noen tanker/ tips likevel. Jeg tror jeg må bite i det sure eplet og gjøre noe med kroppen min for at jeg skal få meg kjæreste. Dessverre. Veier 65 kilo og er 170 høy. Finnes det flere måter å være sexy på? Og må man være sexy for at menn skal få lyst på meg? Får menn seksuell tenning av andre ting? (Ja, jeg er nettopp dumpa fordi kjæresten min bare vil være venn med meg. Han får ikke tenning av meg.) Anonymkode: 9e711...608
beige Skrevet 27. november 2016 #2 Skrevet 27. november 2016 Det er bare å finne han som synes du er sexy som du er og ja, han finnes❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #3 Skrevet 27. november 2016 Bli mer kvinnelig, og vis at du er fornøyd med deg selv Menn liker feminine damer som prater med et nesten syngende/søtt/sensuell tonefall. Anonymkode: 32192...f97
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #4 Skrevet 27. november 2016 Takk for svar Satser på det første Anonymkode: 9e711...608
Gjest BethD Skrevet 27. november 2016 #5 Skrevet 27. november 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Bli mer kvinnelig, og vis at du er fornøyd med deg selv Menn liker feminine damer som prater med et nesten syngende/søtt/sensuell tonefall. Anonymkode: 32192...f97 ?! Hvordan får man et syngende/søtt/sensuelt tonefall? Hilsen hun som grynter når hun ler
Cuntzilla Skrevet 27. november 2016 #6 Skrevet 27. november 2016 Sexy sitter i hodet, det er mange stramme damer som ikke utstråler mye sensualitet likevel. Og så er det jo mange som man kanskje ikke vil beskrive som direkte sexy, men for kjæresten deres er hun verdens mest sexy fordi de har falt for hele pakka. Tror ikke du trenger å ha et mål om å være mer sexy, men hvis du vil bli det, så start med å like deg selv og kroppen din. Og sex. 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #7 Skrevet 27. november 2016 4 timer siden, BethD skrev: ?! Hvordan får man et syngende/søtt/sensuelt tonefall? Hilsen hun som grynter når hun ler Grynter når man ler er veldig TURN OFF. Anonymkode: 54b56...d11
lokmeister2016 Skrevet 27. november 2016 #8 Skrevet 27. november 2016 få deg en oppfreshing på hår og sminke /øyenbryn! få noen nye mer kvinlige og femenine klær, bruk neglelakk :D da er man sexy, kan også sminke seg sexy og høye hæler liker de fleste mannfolk faktisk på damer, får lenger og finere ben , selv me normal fasong
Gjest RealWildOne Skrevet 27. november 2016 #9 Skrevet 27. november 2016 Det mest sexy synes jeg, er et intenst blikk som viser MYE lidenskap og lyster.
Gjest Annetnavn_ Skrevet 27. november 2016 #10 Skrevet 27. november 2016 2 minutter siden, RealWildOne skrev: Det mest sexy synes jeg, er et intenst blikk som viser MYE lidenskap og lyster. Tror du har mye rett i dette. Sexy handler ikke nødvendigvis om klær og sminke, men mer om holdning og hvordan man selv føler seg.
Gjest RealWildOne Skrevet 27. november 2016 #11 Skrevet 27. november 2016 10 minutter siden, Strixa skrev: Tror du har mye rett i dette. Sexy handler ikke nødvendigvis om klær og sminke, men mer om holdning og hvordan man selv føler seg. Det er korrekt! Og øyekontakt, øyekontakt er noe som øker spenningen. I alle fall om man ser dypt nok til å se de dyriske lystene som bor i den andre.
Gjest BethD Skrevet 28. november 2016 #12 Skrevet 28. november 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Grynter når man ler er veldig TURN OFF. Anonymkode: 54b56...d11 Ja okei
Ardenus Skrevet 28. november 2016 #13 Skrevet 28. november 2016 På 27.11.2016 den 18.15, BethD skrev: ?! Hvordan får man et syngende/søtt/sensuelt tonefall? Hilsen hun som grynter når hun ler Syntes grynting er søtt jeg da 1
Gjest BethD Skrevet 28. november 2016 #14 Skrevet 28. november 2016 1 time siden, Ardenus skrev: Syntes grynting er søtt jeg da Skulle til å svare at det faktisk fins noen som syns det er sjarmerende men hadde sikkert fått en anonym på nakken som kunne konkludere med at han kjenner sånne som meg som sikkert kommer til å være singel for alltid for grynting er da vertfall ikke akseptabelt i en voksen alder
Ardenus Skrevet 28. november 2016 #15 Skrevet 28. november 2016 42 minutter siden, BethD skrev: Skulle til å svare at det faktisk fins noen som syns det er sjarmerende men hadde sikkert fått en anonym på nakken som kunne konkludere med at han kjenner sånne som meg som sikkert kommer til å være singel for alltid for grynting er da vertfall ikke akseptabelt i en voksen alder Vel, tørr du å grynte når du ler, så tørr du å være deg selv. Noen velger å holde oinkinga for seg selv, som resulterer i en maske.
badboned Skrevet 29. november 2016 #16 Skrevet 29. november 2016 Mye av det som skrives her stemmer med min erfaring. Jeg veier 80 kilo, er ca 170 cm og på ingen måte stram eller slank, men jeg er til gjengjeld trygg på meg selv, glad i sex og i kroppen min - og det er nok vanskelig å ikke legge merke til det. Kom i kontakt med sensualiteten din, og stol på at du er bra og digg og og flott og fin og deilig akkurat som du er, så skal du se mannfolka stiller seg i kø!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå