Gjest Underdanie Skrevet 26. november 2016 #1 Skrevet 26. november 2016 Jeg er underdanig gutt å min dominante kler meg ofte i dameklær å hennes stramme jeans når vi har sex. Liker det veldig selv, men hvor vanlig er det at gutter gjør dette? Gutt 18
PassionatePatti Skrevet 27. november 2016 #2 Skrevet 27. november 2016 Hvor "vanlig" det er vet jeg ikke, men det er slett ikke unormalt. Mange gutter og menn som blir kåte av å ha på seg dametøy, så ikke bekymre deg for det, bare kos deg. 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #3 Skrevet 27. november 2016 det er ganske uvanlig Anonymkode: a6427...096 1
Gjest Underdanie Skrevet 27. november 2016 #4 Skrevet 27. november 2016 6 timer siden, PassionatePatti skrev: Hvor "vanlig" det er vet jeg ikke, men det er slett ikke unormalt. Mange gutter og menn som blir kåte av å ha på seg dametøy, så ikke bekymre deg for det, bare kos deg. Takk for svar. Vi koser oss veldig med dametøy å jeg blir helt vill å kåt av det. Dessuten har jeg jeg å noen av vennene mine begynt å gå i helt trangtsittende jeans til vanlig også. Vi kjøper damemodeller for å få den riktige stramme passformen.
SlemUlv Skrevet 27. november 2016 #5 Skrevet 27. november 2016 Det er veldig vanlig i BDSM mijøet sjekk ut fetlife.com og sissy gruppene der : 1
male_maid Skrevet 1. desember 2016 #7 Skrevet 1. desember 2016 På 27.11.2016 den 18.47, kattepusen skrev: Det er veldig vanlig i BDSM mijøet sjekk ut fetlife.com og sissy gruppene der : Synes det er litt vanskelig å finne bekjentskaper på FetLife for en som ikke er så bevandret innen BDSM.
SlemUlv Skrevet 1. desember 2016 #8 Skrevet 1. desember 2016 Akkurat nå, male_maid skrev: Synes det er litt vanskelig å finne bekjentskaper på FetLife for en som ikke er så bevandret innen BDSM. Har du sjekket Velkomstkomiteen - for nye og for andre som vil hjelpe nye i gang ?
male_maid Skrevet 1. desember 2016 #9 Skrevet 1. desember 2016 11 minutter siden, kattepusen skrev: Har du sjekket Velkomstkomiteen - for nye og for andre som vil hjelpe nye i gang ? Åh, tusen takk for tipset, nå ble jeg glad!
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #10 Skrevet 1. desember 2016 På 27.11.2016 den 18.47, kattepusen skrev: sjekk ut fetlife.com og sissy gruppene der : Hvordan er denne siden egentlig? Man får ikke akkurat så mye info på siden, uten å lage seg en profil. Finnes det egne grupper for folk i Norge, feks transe/crossdressere i Norge? Kan man være så anonym man vil der? Evt slette profilen uten problem? :-) Takk for svar :-) Anonymkode: 1b8de...650
Batgirl Skrevet 1. desember 2016 #11 Skrevet 1. desember 2016 Finnes grupper for det aller meste Vil anbefale deg å lage profil og sjekke det ut, absolutt verdt det i mine øyne 1
SlemUlv Skrevet 1. desember 2016 #12 Skrevet 1. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er denne siden egentlig? Man får ikke akkurat så mye info på siden, uten å lage seg en profil. Finnes det egne grupper for folk i Norge, feks transe/crossdressere i Norge? Kan man være så anonym man vil der? Evt slette profilen uten problem? :-) Takk for svar :-) Anonymkode: 1b8de...650 Er masse norske grupper ja, og er mulig å lage grupper om du ikke finner det du leter etter. Klart man kan være anonym, det velger man helt selv Kun 1 bilde må være offentlig (profilebilde), resten kan settes sånn at kun de du legger til som venner kan se dem. Det er enkelt å slette profilen sin, og man kan også suspendere den, sånn at ingen kan se den når du ikke er pålogget Mange gjør dette, for å ikke få masse PM'er.
cmd Skrevet 1. desember 2016 #13 Skrevet 1. desember 2016 Hvor vanlig er det, vet jeg heller ikke. Men om du liker og er behagelig med det og kona liker at du kler seg i hennes klær inne når dere har sex, er jo helt greit. Det gir god deilig sex liv. Ta på hennes undertøy og sexy nattkjole når dere har sex.
Gjest Underdanie Skrevet 1. desember 2016 #14 Skrevet 1. desember 2016 14 timer siden, male_maid skrev: Synes det er litt vanskelig å finne bekjentskaper på FetLife for en som ikke er så bevandret innen BDSM. Hei. Sett litt der inne jeg å er helt enig as.
MajorasMaske Skrevet 1. desember 2016 #15 Skrevet 1. desember 2016 Nei, det er faktisk ganske dominant. Du viser at alle hennes elementer vil du trenge deg inn i. Stilen hennes, kroppen hennes, ja hva enn det er så får hun ikke ha det for seg selv.
Gjest Underdanie Skrevet 1. desember 2016 #16 Skrevet 1. desember 2016 4 timer siden, cmd skrev: Hvor vanlig er det, vet jeg heller ikke. Men om du liker og er behagelig med det og kona liker at du kler seg i hennes klær inne når dere har sex, er jo helt greit. Det gir god deilig sex liv. Ta på hennes undertøy og sexy nattkjole når dere har sex. Ikke sikker på hvor vanlig, men er bare snart 19 så har ikke så mye erfaring på hvor normalt as. Jeg liker det veldig å kle meg i hennes klær, spes trange kjoler, stramme jeans og tights og i hennes undertøy. Det gir meg vilt deilig sex å tenner meg vilt å får helt ufattelige orgasmer av dete etter hun har holdt på lenge med meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå