AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #1 Del Skrevet 26. november 2016 Hvilken bh er den mykeste og godeste du har kjøpt? Kan du linke til den du har kjøpt? Helst ikke en som koster så altfor mye.☺ Jeg har alltid hatt problem med bh og har dermed aldri brukt det regelmessig, spilene er grusomme, bhen strammer og gjør direkte vondt Anonymkode: 4cf31...896 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 27. november 2016 #2 Del Skrevet 27. november 2016 Det finnes spileløse bh'er og bh-topper, sjekk for eksempel utvalget til Sloggi (hos Lindex, bl.a.) Jeg har denne, den er veldig myk og behagelig.Hvis du synes at bh er vondt å ha på, kan det jo dessuten hende at du ikke har prøvd riktig størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #3 Del Skrevet 27. november 2016 1 time siden, Nanne70 skrev: Det finnes spileløse bh'er og bh-topper, sjekk for eksempel utvalget til Sloggi (hos Lindex, bl.a.) Jeg har denne, den er veldig myk og behagelig.Hvis du synes at bh er vondt å ha på, kan det jo dessuten hende at du ikke har prøvd riktig størrelse. Ok takk for tips☺ Jeg har allerede kjøpt en del spileløse bher fordi jeg trodde det skulle bli så mye bedre uten, men også de som ikke har spiler opplever jeg som stramme (under brystet), den strikken er altfor stram. Jeg har prøvd sånn strikkeforlenger og kjøpt bher i større størrelser, men problemet da er at da blir den delen av bhen som går over aelve brystet altfor stor.😦 Anonymkode: 4cf31...896 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 27. november 2016 #4 Del Skrevet 27. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok takk for tips☺ Jeg har allerede kjøpt en del spileløse bher fordi jeg trodde det skulle bli så mye bedre uten, men også de som ikke har spiler opplever jeg som stramme (under brystet), den strikken er altfor stram. Jeg har prøvd sånn strikkeforlenger og kjøpt bher i større størrelser, men problemet da er at da blir den delen av bhen som går over aelve brystet altfor stor.😦 Anonymkode: 4cf31...896 Hvis strikken under kjennes for stram, samtidig som cup'en - altså den delen som går over selve brystet - kjennes for stor, så har du mest sannsynlig feil størrelse. Passformen og størrelsen til en BH avhenger av to ting: Målet under bysten, som angis med et nummer - 70, 80, 85 osv., og cup-størrelse som går fra A (liten byste) og oppover. For å finne rett størrelse, kan du for eksempel bruke denne BH-kalkulatoren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #5 Del Skrevet 27. november 2016 En bh som er stor nok og passer kroppen, gjør ikke vondt å ha på. Den strammer ikke. Spiler er for de aller fleste ikke nødvendig. Få hjelp i en god undertøybutikk, ts. Anonymkode: 7c4c6...a6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #6 Del Skrevet 27. november 2016 Akkurat nå, Nanne70 skrev: Hvis strikken under kjennes for stram, samtidig som cup'en - altså den delen som går over selve brystet - kjennes for stor, så har du mest sannsynlig feil størrelse. Passformen og størrelsen til en BH avhenger av to ting: Målet under bysten, som angis med et nummer - 70, 80, 85 osv., og cup-størrelse som går fra A (liten byste) og oppover. For å finne rett størrelse, kan du for eksempel bruke denne BH-kalkulatoren. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: En bh som er stor nok og passer kroppen, gjør ikke vondt å ha på. Den strammer ikke. Spiler er for de aller fleste ikke nødvendig. Få hjelp i en god undertøybutikk, ts. Anonymkode: 7c4c6...a6c Så den strikken skal ligge ganske løst? Du skal ikke merke strikken i det hele tatt (akkurat som en sokk)? Er jo vanskelig å beskrive hva som du mener med løst, men hvor mange fingre får du under liksom?☺ Anonymkode: 4cf31...896 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #7 Del Skrevet 27. november 2016 Og en ting til, du sier at jeg nok bruker feil størrelse jeg tror nok at selve cupstørrelsen er rett men at jeg trenger bh med større mål under brystet. Men vil det bli det samme om jeg bare bruker de bhene jeg allerede har og setter på en bhforlenger på de eller er jeg nødt til å kjøpe nye bher med de rette målene? Anonymkode: 4cf31...896 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 27. november 2016 #8 Del Skrevet 27. november 2016 ^ Støtter denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #9 Del Skrevet 27. november 2016 Om spilene gnager og strammer bruker du sannsynligvis ikke rikig størrelse/type for deg. Du kan gå til change eller triumph og få deg målt også kan de anbefale en BH som passer for deg. Anonymkode: 482fd...521 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #10 Del Skrevet 27. november 2016 anbefaler også denne http://www.kappahl.com/nn-no/kappahl/woman/alla-damplagg/318568 Anonymkode: dc0b6...995 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #11 Del Skrevet 27. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: anbefaler også denne http://www.kappahl.com/nn-no/kappahl/woman/alla-damplagg/318568 Anonymkode: dc0b6...995 Takk for tips, men jeg er veldig liten av vekst og bruker cirka 75a så jeg tror xln bhene blir litt for store for meg☺ Anonymkode: 4cf31...896 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
funginger Skrevet 27. november 2016 #12 Del Skrevet 27. november 2016 Hvis du har a-cup trenger du vel ikke BH i det hele tatt, egentlig? Hva med noe sånt: http://www.hm.com/no/product/48035?article=48035-A#article=48035-D http://www.hm.com/no/product/44827?article=44827-B#article=44827-A http://www.hm.com/no/product/51003?article=51003-A Og altså, man skal jo liksom "kjenne" BH'n, den må jo stramme litt rundt for å sitte fast, men som sagt, du trenger vel egentlig ikke BH? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #13 Del Skrevet 28. november 2016 1 time siden, funginger skrev: Hvis du har a-cup trenger du vel ikke BH i det hele tatt, egentlig? Hva med noe sånt: http://www.hm.com/no/product/48035?article=48035-A#article=48035-D http://www.hm.com/no/product/44827?article=44827-B#article=44827-A http://www.hm.com/no/product/51003?article=51003-A Og altså, man skal jo liksom "kjenne" BH'n, den må jo stramme litt rundt for å sitte fast, men som sagt, du trenger vel egentlig ikke BH? Sånn for min egen skyld trenger jeg ikke bh, jeg tenker mest på når man går i tshorte eller bare har på seg sånne tynne topper utenpå tshorten så synes jo niplene og det er vel ikke greit? Til nå så har jeg egentlig brukt mest hettegensere og gensere av tykt stoff så jeg har ikke hatt det problemet. På sommeren så bruker jeg jo tshorter og har ikke pleid å bruke bh, men bruker jeg singlet så må man jo nesten bruke bh da☺ Anonymkode: 4cf31...896 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
funginger Skrevet 28. november 2016 #14 Del Skrevet 28. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn for min egen skyld trenger jeg ikke bh, jeg tenker mest på når man går i tshorte eller bare har på seg sånne tynne topper utenpå tshorten så synes jo niplene og det er vel ikke greit? Til nå så har jeg egentlig brukt mest hettegensere og gensere av tykt stoff så jeg har ikke hatt det problemet. På sommeren så bruker jeg jo tshorter og har ikke pleid å bruke bh, men bruker jeg singlet så må man jo nesten bruke bh da☺ Anonymkode: 4cf31...896 Jeg synes egentlig ikke det. Litt nippel tar ingen skade av. Du kan eventuelt bruke sånne klistremerker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå