AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #1 Skrevet 26. november 2016 Hei, jeg er en 24 år gammel mannlig masterstudent (like før jeg er ferdig). Dette er ikke ment som en sytetråd, men for å forstå hvordan dere hadde tenkt om dere hadde møtt meg. Som overskriften sier, jeg har aldri hatt kjæreste og aldri kysset, og ingen ting i mellom. Dette er ikke et valg jeg har tatt, mao at jeg har noen overbevisninger. Det stammer fra at jeg ikke har prøvd å få kjæreste og ingen har ville det med meg, noe som stammer fra at jeg har slitt med nervene/angst.Når det gjelder sistnevnte er jeg mye bedre og sliter ikke så mye med det lenger. Hva er deres tanker rundt erfaring med forhold? Er det veldig negativt om mannen er uerfaren? Anonymkode: 051f5...c8d
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #3 Skrevet 26. november 2016 For meg er faktisk lite erfaring et pluss, opplever det som mer spennende enn mye erfaring. Vet ikke helt hvorfor egentlig. Anonymkode: ea9bb...41a 4
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #4 Skrevet 26. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Anonymkode: a1fd4...e55 Er det fordi du tenker at personen må være mindre attraktiv eller rar siden han ikke har hatt kjæreste? Eller er det på grunn av faktiske forskjeller i forholdet. Anonymkode: 051f5...c8d
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #5 Skrevet 26. november 2016 Nei, ikke noe negativt med det. Men snakk med henne om det FØR det blir fysisk. Anonymkode: f8e95...c4e 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #6 Skrevet 26. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: For meg er faktisk lite erfaring et pluss, opplever det som mer spennende enn mye erfaring. Vet ikke helt hvorfor egentlig. Anonymkode: ea9bb...41a Håper det er en del som tenker slik Anonymkode: 051f5...c8d
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #7 Skrevet 26. november 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke noe negativt med det. Men snakk med henne om det FØR det blir fysisk. Anonymkode: f8e95...c4e Det skal jeg gjøre Anonymkode: 051f5...c8d 1
Flaskehalsen Skrevet 27. november 2016 #9 Skrevet 27. november 2016 (endret) Jeg er i samme situasjon TS, men jeg er noen år eldre. Fylte 30 i år uten å ha blitt kysset en eneste gang. Det er surt, og jeg føler meg som en stor taper når det gjelder kjærlighet og egentlig livet generelt. Alle damer jeg har møtt som det klaffer med har alle kjærester fra før, og jeg er ikke sånn som går etter damer som har type. Jeg har testet nett dating, men der er responsen veldig dårlig. Også ender det alltid opp med avvisning i forskjellige former. Stort sett i form av at jeg viser interesse for en person og ting virker fint. Men jeg må alltid lede alle samtaler og ta initiativet til å finne temaer man skal prate om. Jeg er alltid den som først stiller spørsmål og jeg får bare de spørsmålene jeg stiller tilbake. Aldri noen damer som prøver å finne ut mer om meg eller viser noen særlig interesse. Også ettervert så ender det med at det plutselig blir bare stille. Ingen forklaring på hvorfor, eller hva jeg har sagt eller gjort galt. Hadde nylig mitt siste møte med nett dating og det var dråpen. Orker bare ikke den samme regla der om og om igjen lenger. Er ikke lett å finne damer med like interesser som meg heller. Er en ganske typisk geek, liker spill, film, tv-serier, science fiction og fantasy etc. Møtte en gang ei veldig hyggelig dame på en fest en gang som hadde veldig like interesser som meg. Vi fant virkelig tonen og det var herlig å prate med hu. Men hun hadde type selvsagt. Så jeg vurderer og bare gi opp hele greia å begynne å fokusere på andre ting i livet. Ensomheten vil nok sitte og bite meg i nakken lenge, men jeg må bare leve med det. Kanskje jeg blir heldig en dag og treffer ei som jeg finner tonen med og som ikke er sammen med noen. Men trur nesten det er større sjangs å vinne i lotto. Endret 27. november 2016 av Flaskehalsen 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #10 Skrevet 27. november 2016 32 minutter siden, Flaskehalsen skrev: Jeg er i samme situasjon TS, men jeg er noen år eldre. Fylte 30 i år uten å ha blitt kysset en eneste gang. Det er surt, og jeg føler meg som en stor taper når det gjelder kjærlighet og egentlig livet generelt. Alle damer jeg har møtt som det klaffer med har alle kjærester fra før, og jeg er ikke sånn som går etter damer som har type. Jeg har testet nett dating, men der er responsen veldig dårlig. Også ender det alltid opp med avvisning i forskjellige former. Stort sett i form av at jeg viser interesse for en person og ting virker fint. Men jeg må alltid lede alle samtaler og ta initiativet til å finne temaer man skal prate om. Jeg er alltid den som først stiller spørsmål og jeg får bare de spørsmålene jeg stiller tilbake. Aldri noen damer som prøver å finne ut mer om meg eller viser noen særlig interesse. Også ettervert så ender det med at det plutselig blir bare stille. Ingen forklaring på hvorfor, eller hva jeg har sagt eller gjort galt. Hadde nylig mitt siste møte med nett dating og det var dråpen. Orker bare ikke den samme regla der om og om igjen lenger. Er ikke lett å finne damer med like interesser som meg heller. Er en ganske typisk geek, liker spill, film, tv-serier, science fiction og fantasy etc. Møtte en gang ei veldig hyggelig dame på en fest en gang som hadde veldig like interesser som meg. Vi fant virkelig tonen og det var herlig å prate med hu. Men hun hadde type selvsagt. Så jeg vurderer og bare gi opp hele greia å begynne å fokusere på andre ting i livet. Ensomheten vil nok sitte og bite meg i nakken lenge, men jeg må bare leve med det. Kanskje jeg blir heldig en dag og treffer ei som jeg finner tonen med og som ikke er sammen med noen. Men trur nesten det er større sjangs å vinne i lotto. Jeg har hørt at det er en mulighet for slike som oss å finne koner fra andre land i verden. Har ofte tenkt på det som en slags nødløsning på problemet, om en orker å prøve. Anonymkode: 051f5...c8d 2
Gjest RealWildOne Skrevet 27. november 2016 #11 Skrevet 27. november 2016 Nå er det slik at det som oftest er oss hannkjønn som tar initiativene på sjekkefronten, men noen ganger tar damene selv initiativet, en av mine langvarige forhold kom av at det var hun som tok viste interesse for meg. Men som regel er det jeg selv som må vise interessen, og slik er det for alle menn. Forstår deg slik at du ikke har gjort det av diverse grunner, da er det ikke rart at du aldri har hatt kjæreste heller. Hva du må er derfor å vise jenter interesse og ikke legge skjul på hva du vil, det er den eneste veien å gå. Du trenger ikke frykte dem for de biter ikke, du har mye å vinne og intet å tape. Mulig du er redd for å avvises, ikke være redd for det, frykt heller at du aldri skal tørre å sjekke opp ei da i så fall vil du ende opp ensom.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #12 Skrevet 27. november 2016 4 timer siden, Flaskehalsen skrev: Jeg er i samme situasjon TS, men jeg er noen år eldre. Fylte 30 i år uten å ha blitt kysset en eneste gang. Det er surt, og jeg føler meg som en stor taper når det gjelder kjærlighet og egentlig livet generelt. Alle damer jeg har møtt som det klaffer med har alle kjærester fra før, og jeg er ikke sånn som går etter damer som har type. Jeg har testet nett dating, men der er responsen veldig dårlig. Også ender det alltid opp med avvisning i forskjellige former. Stort sett i form av at jeg viser interesse for en person og ting virker fint. Men jeg må alltid lede alle samtaler og ta initiativet til å finne temaer man skal prate om. Jeg er alltid den som først stiller spørsmål og jeg får bare de spørsmålene jeg stiller tilbake. Aldri noen damer som prøver å finne ut mer om meg eller viser noen særlig interesse. Også ettervert så ender det med at det plutselig blir bare stille. Ingen forklaring på hvorfor, eller hva jeg har sagt eller gjort galt. Hadde nylig mitt siste møte med nett dating og det var dråpen. Orker bare ikke den samme regla der om og om igjen lenger. Er ikke lett å finne damer med like interesser som meg heller. Er en ganske typisk geek, liker spill, film, tv-serier, science fiction og fantasy etc. Møtte en gang ei veldig hyggelig dame på en fest en gang som hadde veldig like interesser som meg. Vi fant virkelig tonen og det var herlig å prate med hu. Men hun hadde type selvsagt. Så jeg vurderer og bare gi opp hele greia å begynne å fokusere på andre ting i livet. Ensomheten vil nok sitte og bite meg i nakken lenge, men jeg må bare leve med det. Kanskje jeg blir heldig en dag og treffer ei som jeg finner tonen med og som ikke er sammen med noen. Men trur nesten det er større sjangs å vinne i lotto. Er dame 25, med samme interesser som deg. Du leter ikke på helt feil plasser da? De typiske geek jentene henger mindre der "vanlige" jenter er. Anonymkode: f4f4e...6fe 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #13 Skrevet 27. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hørt at det er en mulighet for slike som oss å finne koner fra andre land i verden. Har ofte tenkt på det som en slags nødløsning på problemet, om en orker å prøve. Anonymkode: 051f5...c8d Da må man ha tunga beint i munn. Flere av de damene er ikke sammen med deg pga deg, men pga velstanden vi har i Norge. Det er jo ikke noe problem å finne ei, men man kan ende opp med ei som ikke bryr seg om deg i det hele tatt. Så det er ingen enkel løsning, og siste utvei om man er virkelig desperat. Man utnytter jo hverandre på sett og vis, men å finne ut at det kun var pga pengene selv etter flere år må virkelig svi. Anonymkode: f4f4e...6fe 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #14 Skrevet 27. november 2016 Jeg er i samme situasjon, trådstarter. Nå er jeg 70 år og er takknemlig for alt trøbbelet jeg har unngått (jeg kan jo observere hvordan andre har hatt det). Det er slitsomt nok å omgås humørsyke kjerringer på jobb. Skulle jeg ikke få fred på fritida heller, ville jeg vært i en fortvilt situasjon. Bare slapp av og ta livet som det kommer! Anonymkode: 67447...f39 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #15 Skrevet 27. november 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg er en 24 år gammel mannlig masterstudent (like før jeg er ferdig). Dette er ikke ment som en sytetråd, men for å forstå hvordan dere hadde tenkt om dere hadde møtt meg. Som overskriften sier, jeg har aldri hatt kjæreste og aldri kysset, og ingen ting i mellom. Dette er ikke et valg jeg har tatt, mao at jeg har noen overbevisninger. Det stammer fra at jeg ikke har prøvd å få kjæreste og ingen har ville det med meg, noe som stammer fra at jeg har slitt med nervene/angst.Når det gjelder sistnevnte er jeg mye bedre og sliter ikke så mye med det lenger. Hva er deres tanker rundt erfaring med forhold? Er det veldig negativt om mannen er uerfaren? Anonymkode: 051f5...c8d Ååå! Jeg elsker slike menn 😍 Dumt jeg ikke vet hvem du er... Anonymkode: 84ee2...815
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #17 Skrevet 27. november 2016 Du trenger ikke vær bekymret. De fleste ønsker seg ikke partnere som har ligget rundt og hatt et upersonlig sexliv. Som lett blir intim med andre og som har hatt flere kortvarige og overfladiske forhold. Uten evne til varig kjærlighet...nei..da er manglende erfaringer heller å foretrekke...også med tanke på alle de forskjellige kjønnssykdommer som florerer...En mann som har gode og sunne verdier med dybde og som har respekt for kvinner er en drømme mann uansett ! Anonymkode: 1612d...a70
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #18 Skrevet 27. november 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Da må man ha tunga beint i munn. Flere av de damene er ikke sammen med deg pga deg, men pga velstanden vi har i Norge. Det er jo ikke noe problem å finne ei, men man kan ende opp med ei som ikke bryr seg om deg i det hele tatt. Så det er ingen enkel løsning, og siste utvei om man er virkelig desperat. Man utnytter jo hverandre på sett og vis, men å finne ut at det kun var pga pengene selv etter flere år må virkelig svi. Anonymkode: f4f4e...6fe La oss ikke romantisere A4-familielivet i Norge nå da. Det vil overraske meg stort om over 30-40 % av par er par fordi de liker hverandre. Du har: ensom (den mest vanlige), "han/hun vil ha meg" (neste på lista), penger, verpesyk, status, praktisk, felles religion/sosial bakgrunn, etc, etc.. Og la oss være ærlige på at par flest er par etter 20 år fordi "ikke råd til å fortsette livsstilen alene". Romantisk. Anonymkode: 863b5...d02
Gjest lipgloss Skrevet 27. november 2016 #19 Skrevet 27. november 2016 Det er da helt greit å være 24 år og ukysset, ikke noe du skal være redd for det,ting skjer når det skjer og jenta som får deg vil garantert sette pris på din uskyldighet 😘
Flaskehalsen Skrevet 27. november 2016 #20 Skrevet 27. november 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hørt at det er en mulighet for slike som oss å finne koner fra andre land i verden. Har ofte tenkt på det som en slags nødløsning på problemet, om en orker å prøve. Anonymkode: 051f5...c8d Det er jo alltids en mulighet, men jeg er kanskje litt tradisjonell av meg og vil helst finne meg en bra norsk dame. Jeg vet jo at de finnes siden jeg har møtt flere av de, men må bare finne noen som ikke har kjæreste. 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Er dame 25, med samme interesser som deg. Du leter ikke på helt feil plasser da? De typiske geek jentene henger mindre der "vanlige" jenter er. Anonymkode: f4f4e...6fe Ja det er nok en del av problemet, men jeg vet ikke akkurat om noen gode steder å treffe damer som deg her i Norge. Spesielt siden jeg bor ikke akkurat veldig sentralt lenger. Vet ikke om noen steder hvor akkurat geeks menger seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå