enirt Skrevet 26. november 2016 #1 Skrevet 26. november 2016 Hei. Jeg har et spørsmål. Hvus noen i USA overfører penger til min bank i norge, hvor lang tid tar det? Jeg leste at den som overfører fra usa kan velge hurtigbetaling. Har jeg det på konto mandag morgen da?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #2 Skrevet 26. november 2016 Tar vel vanligvis 2-3 arbeidsdager, så om det er sendt nå på fredag så får du det på tirsdag eller onsdag. Anonymkode: ed2f5...24d
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #3 Skrevet 27. november 2016 Det spørs jo på banken i USA. Fra norsk konto til amerikansk konto tar det 2-8 virkedager ihvertfall. Anonymkode: 47b27...235
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #4 Skrevet 27. november 2016 Det skjer i alle fall ikke noe i løpet av helg og helligdager. Anonymkode: a3e80...3b7
MrsPiggyBank Skrevet 27. november 2016 #5 Skrevet 27. november 2016 Kan ta rimelig lang tid avhengig av hvilke banker som blir brukt i hver ende, to arbeidsdager er superraskt i følge min erfaring.. Sjekk foresten ut Transferwise hvis du har mye transaksjoner på tvers. Jeg var vært veldig fornøyde med dem
Juniper Skrevet 28. november 2016 #6 Skrevet 28. november 2016 Jeg er tilhenger av PayPal for å sende beløp hit og dit. Du betaler en liten avgift, men det er raskt og sikkert! Pengene jeg sender har kommet inn på mottagers konto når jeg trykker "godkjenn".
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #7 Skrevet 28. november 2016 Skulle overføre fra USA til min norske konto en gang, det tok en time i banken med masse skjemaer etc og en uke senere var de på konto. De trodde meg ikke når jeg fortalte dem at fra Norge til USA kunne jeg overføre hjemmefra på PCen min... Anonymkode: 7daeb...a3f
MrsPiggyBank Skrevet 28. november 2016 #8 Skrevet 28. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle overføre fra USA til min norske konto en gang, det tok en time i banken med masse skjemaer etc og en uke senere var de på konto. De trodde meg ikke når jeg fortalte dem at fra Norge til USA kunne jeg overføre hjemmefra på PCen min... Anonymkode: 7daeb...a3f Ja, banksystemet her er ofte overraskende rotete og lite kundevennlig. De bruker jo fortsatt sjekker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå