elora Skrevet 26. november 2016 #1 Skrevet 26. november 2016 Jeg har de siste par dagene hatt problemer med både trådløs og intern mus på min laptop. Virker som dette skjer når jeg har vært borte fra min laptop en liten stund. Plutselig virker ingen av delene. Når jeg restarter maskinen virker derimot begge deler igjen. Noen som kan forklare hva som er galt?
elora Skrevet 26. november 2016 Forfatter #2 Skrevet 26. november 2016 Og jeg har selvfølgelig skiftet batteri.
elora Skrevet 1. desember 2016 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2016 Nå låser skjermbildet også seg slik at jeg ikke kommer inn på logg-inn. Jeg må på samme måte slå maskinen av og på for å kunne komme inn på logg-inn siden. Hva skjer?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #5 Skrevet 1. desember 2016 Du har viusbeskyttelse? Låsninger som ekspanderer minner meg litt mye om virus. Anonymkode: 2e8c7...d8b
elora Skrevet 1. desember 2016 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2016 (endret) Jeg har Windows Defender alltid på. Sjekket den nå. Måtte visst ta en oppdatering. Jeg trodde den oppdaterte seg selv. Tar en scan nå. Endret 1. desember 2016 av elora
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå