Gå til innhold

Forekommer dette hos jenter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei ! er det noen som har erfaring med det samme fenomenet her- jeg kan bli dryppenes våt og klar når jeg er alene ved å bare tenke på mannen som tenner meg, men når det er klar for action, så klarer jeg ikke bli det, nesten i det hele tatt.:(

Var med en mann jeg liker å drakk kaffe i går, var klar for han da vi satt sammen på cafe og alle tankene jeg fikk- men når vi skulle faktisk ha sex, så føler jeg presset om at " nå må jeg bli våt, nå må jeg bli klar, det er det han forventer" , og dermed har jeg nesten aldri vært " klar" når jeg har sex..ender opp med å få vondt og at det er kjedelig og trist.

redselen for at disse tankene ødelegger og at jeg ikke klarer å bli så våt som jeg faktisk er kapabel til ødelegger, og det er veldig trist.  det er sikkert lett for andre å si " bare slapp av" , men disse tankene kommer snikende på, vil ikke bli sett på som en jente som er dårlig i senga. føler kanskje dette er et fenomen som snakkes om blant gutter, men har aldri hørt at det har vært tilfelle hos jenter. =/ ? Kanskje kan det komme av at jeg har vært i et forhold i 2 år der jeg nesten ikke tente på mannen i det hele tatt, og fikk aldri et minutt til å varme opp engang før stokken ble kjørt inn. (hahah!! )

Anonymkode: 0b112...cd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen i det med å tenke at jeg "må" bli våt, blir en slags prestasjonsangst. Det er vanskelig og trenger også råd mot dette :/

Anonymkode: 0f411...83d

Gjest snill scorpion
Skrevet

Det er ikke bare deg som skal ha ansvaret / skylda for at du er tørr. Mange menn har ståpikk ved å bare tenke på dama men stokken streiker i senga😉

Mannen er da største idiot hvis han prøver å kjøre stokken inn når han ser dama er tørr. Det er jo ikke deilig for han heller på noen måte? Han må bare gå ned og gjøre jobben sin. 69 er et godt tips og er godt for begge;)

Neste gang spretter du bare bena og krever en ordentlig slikke og/eller fingre runde til du er klar. Simpelt! 

Good luck👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...