AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #1 Skrevet 26. november 2016 Jeg og mannen har vært sammen lenge, og han har begynt å utforske nye måter å ha sex på. Det er ikke meg i mot, det er jo bare sunt i et forhold å utforske ting sammen. Problemet er at jeg ikke tenner på dette. Analsex, cross-dressing (bilder av menn som går med søte jenteklær og har pikken ute osv). Jeg har forsøkt, jeg har bl.a brukt strap-on for å ta han bak, men jeg kan ikke si at det tenner meg. Jeg tenner ikke på bilder av menn i jenteklær. Han har kledd seg ut også. Han har også blitt litt interessert i S&M i det siste, og vil ta bilder av meg når han har kledd meg ut i klær han liker, og jeg henger der. Jeg merker at jeg ikke er komfortabel med å bli tatt bilder av. Jeg mener ikke å høres prippen ut, men jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å være med på noe jeg absolutt ikke tenner på og som ikke gir meg noe. Jeg skal snakke med han om det, men det er nok et følsomt tema for oss begge. Hva ville dere ha gjort? Anonymkode: 14531...19f
Gjest Underdanie Skrevet 26. november 2016 #2 Skrevet 26. november 2016 Litt kjiipt hvis det ikke er di greie da.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #3 Skrevet 26. november 2016 Prøv å dreie han over på noe nytt og spennende du selv er litt interessert i? Og for all del slutt gå med på ting du ikke vil/liker, hvis han har fått et oppheng i disse tingene du beskriver vil det bare forsterke det. Anonymkode: 6de3c...b3c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå