AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #1 Skrevet 26. november 2016 Jeg er under 20år, men jeg liker en type konjakk som min far lot meg drikke på 18års dagen min. Den heter Xante. Jeg syns den er kjempe god, og da jeg og en venninne snakket om alkohol fortalte jeg at jeg likte den. Hun fikk helt sjokk, begynte å le av meg og si at ingen på min slder liker konjakk og at jeg er kjempe sær... Er det galt av meg å like konjakk? Hva er forskjellen på konjakk og annen alkohol liksom? Er jeg sær? Jeg kan egentlig ingenting om alkohol for drakk aldri før jeg ble 18 år, så har relativt lite kunnskap om hva folk på min alder liker å drikke liksom... Anonymkode: 8b874...af9
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #3 Skrevet 26. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er under 20år, men jeg liker en type konjakk som min far lot meg drikke på 18års dagen min. Den heter Xante. Jeg syns den er kjempe god, og da jeg og en venninne snakket om alkohol fortalte jeg at jeg likte den. Hun fikk helt sjokk, begynte å le av meg og si at ingen på min slder liker konjakk og at jeg er kjempe sær... Er det galt av meg å like konjakk? Hva er forskjellen på konjakk og annen alkohol liksom? Er jeg sær? Jeg kan egentlig ingenting om alkohol for drakk aldri før jeg ble 18 år, så har relativt lite kunnskap om hva folk på min alder liker å drikke liksom... Anonymkode: 8b874...af9 Enig i at den er nydelig Det er forresten ikke en cognac, men det er en likør med cognac + pære Anonymkode: b1755...a07 2
minister-mio Skrevet 26. november 2016 #4 Skrevet 26. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Enig i at den er nydelig Det er forresten ikke en cognac, men det er en likør med cognac + pære Anonymkode: b1755...a07 eh, det hørtes ikke godt ut, men hver sin smak 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #5 Skrevet 26. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig i at den er nydelig Det er forresten ikke en cognac, men det er en likør med cognac + pære Anonymkode: b1755...a07 Hva er forskjellen på cognac+pære og bare cognac? Akkurat nå, minister-mio skrev: eh, det hørtes ikke godt ut, men hver sin smak Den er kjempe god... Det er en søt smak, men ettersmaken av alkohol kommer jo når den er drukket da Anonymkode: 8b874...af9 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #6 Skrevet 26. november 2016 Man liker jo det man vil da. Hvorfor skal folk mene noe om det egentlig? Anonymkode: aa6ce...dda 1
Coconutz Skrevet 26. november 2016 #7 Skrevet 26. november 2016 Jeg liker det jeg også - selvfølgelig er det ikke galt. Du er ikke sær nei. Alle liker forskjellige ting. 1
minister-mio Skrevet 26. november 2016 #8 Skrevet 26. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er forskjellen på cognac+pære og bare cognac? Den er kjempe god... Det er en søt smak, men ettersmaken av alkohol kommer jo når den er drukket da Anonymkode: 8b874...af9 jeg ville ikke blandet congac ut bare, men hver sin smak som sagt. Du liker det du liker! 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #9 Skrevet 26. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er forskjellen på cognac+pære og bare cognac? Den er kjempe god... Det er en søt smak, men ettersmaken av alkohol kommer jo når den er drukket da Anonymkode: 8b874...af9 Xante er en likør. Det er mye sukker i den. I en cognac er det ikke mye sukker. Anonymkode: b1755...a07 4
infectedsopp Skrevet 26. november 2016 #10 Skrevet 26. november 2016 Ikke galt i det hele tatt! Folk har jo forskjellig smak uansett hva det gjelder. 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #11 Skrevet 26. november 2016 Takk for svar alle! Vel venninna mi syntes det var kjempe sært og lo godt og lenge... Hun sa høyt "Hæ liker du cignac!? Ingen liker jo det!" i gangen på skolen så mange som hørte. Jeg ble kjempe flau... Er så typisk henne å få meg til å føle meg dum Anonymkode: 8b874...af9
minister-mio Skrevet 26. november 2016 #12 Skrevet 26. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar alle! Vel venninna mi syntes det var kjempe sært og lo godt og lenge... Hun sa høyt "Hæ liker du cignac!? Ingen liker jo det!" i gangen på skolen så mange som hørte. Jeg ble kjempe flau... Er så typisk henne å få meg til å føle meg dum Anonymkode: 8b874...af9 men du liker ikke strengt tatt congac. En søt likør med congac i smaker ikke congac 7
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #13 Skrevet 26. november 2016 Xante er det man kaller en cognaclikør. Whiskylikører finnes også btw Anonymkode: b1755...a07
Katastrofe Skrevet 26. november 2016 #14 Skrevet 26. november 2016 Vært glad i congac siden 18årsalderen, men med årene har jeg fått mere sansen for aquavit! Så nei, det er ikke galt å like congac. Drikk det du selv liker du
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #15 Skrevet 26. november 2016 2 minutter siden, minister-mio skrev: men du liker ikke strengt tatt congac. En søt likør med congac i smaker ikke congac Jo, den har smak av cognac, selvfølgelig. " Xanté er en cognac-basert pærelikør. " Anonymkode: b1755...a07
minister-mio Skrevet 26. november 2016 #16 Skrevet 26. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jo, den har smak av cognac, selvfølgelig. " Xanté er en cognac-basert pærelikør. " Anonymkode: b1755...a07 ja, men hun sier vennene sier hun er rart som liker smaken av congac. Hun har jo ikke smakt congac, men en likør med congac smak. Det er ganske anneledes 2
Fjaselina Skrevet 26. november 2016 #17 Skrevet 26. november 2016 Kan vi vere enige om at det heiter konjakk eller cognac? Ikkje congac.... 10
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #18 Skrevet 26. november 2016 31 minutter siden, Fjaselina skrev: Kan vi vere enige om at det heiter konjakk eller cognac? Ikkje congac.... TAKK! Anonymkode: 0601a...a24 4
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #19 Skrevet 26. november 2016 35 minutter siden, minister-mio skrev: ja, men hun sier vennene sier hun er rart som liker smaken av congac. Hun har jo ikke smakt congac, men en likør med congac smak. Det er ganske anneledes Jo, det har du rett i Anonymkode: b1755...a07
minister-mio Skrevet 26. november 2016 #20 Skrevet 26. november 2016 34 minutter siden, Fjaselina skrev: Kan vi vere enige om at det heiter konjakk eller cognac? Ikkje congac.... her tar jeg selvkritikk 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå