AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #1 Skrevet 26. november 2016 Jeg er nesten 40 år. Hadde et ganske langt forhold som tok slutt. Har barn. Etter at jeg flyttet for meg selv for 5 år siden har jeg datet ganske mange. Vært i 2 forhold. Det ene tok helt slutt for cirka et år siden. Etter at det tok slutt gikk jeg på 5 dater, men nå er det 4 måneder siden jeg har orket å date. Jeg jobber mye, og har ikke hatt ork til det i det siste. Har hatt sex noen få ganger i år. Er jeg helt unormal? Folk sier at nå har du vært singel lenge og du burde hatt deg en forlengst. Er så lei av slike kommentarer. Anonymkode: 0060b...459
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #2 Skrevet 26. november 2016 Hvorfor må livet kretse rundt en annen person? Jeg hater sånne spm sjøl. Jeg er da aldeles ikke avhengig av å være i et forhold, koser meg like mye alene å tar livet som det måtte komme. Anonymkode: 1e09d...0f8 4
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #3 Skrevet 26. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor må livet kretse rundt en annen person? Jeg hater sånne spm sjøl. Jeg er da aldeles ikke avhengig av å være i et forhold, koser meg like mye alene å tar livet som det måtte komme. Anonymkode: 1e09d...0f8 Helt enig. Jeg kunne ønske at jeg hadde et forhold, men vil ikke være i forhold med hvem som helst. Har vært samboer før, og var jeg så mye lykkeligere da enn nå? Nei det var jeg ikke. Var ikke lykkeligere. Jeg tror enkelte mennesker er avhengig av å ha en kjæreste rundt seg hele tiden. Altså de må ha noen... Jeg har blitt såret så mange ganger at det er vel en av årsakene som holder meg tilbake, men jeg hater mas : " skal du ikke finne deg en snart - nå har du vært alene lenge nok " Anonymkode: 0060b...459 1
PandA# Skrevet 26. november 2016 #4 Skrevet 26. november 2016 Du kunne jo kanskje ymte frempå ovenfor de som spør at det er ikke noe som angår dem? Jeg hadde nok blitt litt irritert om mennesker rundt meg insisterte på å mase om slikt. 3
Gjest Axl Rose Skrevet 26. november 2016 #5 Skrevet 26. november 2016 Ikke bry deg ts. Du skjønner folk er avhengig av andre og derfor tror de alle er det. De tror ingen klarer seg alene derfor spør de og synes det er rart at noen er singel.
Gjest Axl Rose Skrevet 26. november 2016 #6 Skrevet 26. november 2016 Det som er skremmende og litt kvalmt er at de tar hvem som helst selv om ikke følelsene er der bare for å være i et forhold! Da er man desperat og de fleste er jo det i dag..Tar det første de ser.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #7 Skrevet 26. november 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er nesten 40 år. Hadde et ganske langt forhold som tok slutt. Har barn. Etter at jeg flyttet for meg selv for 5 år siden har jeg datet ganske mange. Vært i 2 forhold. Det ene tok helt slutt for cirka et år siden. Etter at det tok slutt gikk jeg på 5 dater, men nå er det 4 måneder siden jeg har orket å date. Jeg jobber mye, og har ikke hatt ork til det i det siste. Har hatt sex noen få ganger i år. Er jeg helt unormal? Folk sier at nå har du vært singel lenge og du burde hatt deg en forlengst. Er så lei av slike kommentarer. Anonymkode: 0060b...459 Ja, det er er jævla mas noen ganger. Kan ikke folk bare holde kjeft. Anonymkode: 865e8...94b 3
JenniferA Skrevet 26. november 2016 #8 Skrevet 26. november 2016 33 minutter siden, Bootyhunter skrev: Ikke bry deg ts. Du skjønner folk er avhengig av andre og derfor tror de alle er det. De tror ingen klarer seg alene derfor spør de og synes det er rart at noen er singel. Det er jo sånn at jeg ønsker en kjæreste, men han kommer ikke flyvende, og jeg har vært veldig forelsket noen ganger og hatt kjærester men de har dumpet meg. Så jeg sitter igjen og har ikke hatt lyst å date. Jeg kunne jo blitt desperat og tatt til takke med den første som bød seg, men nei det gjør jeg ikke. Heller alene enn ulykkelig sammen med feil person. Jeg tror en del går rundt ulykkelig i forhold og. 2
Gjest Axl Rose Skrevet 26. november 2016 #9 Skrevet 26. november 2016 1 minutt siden, JenniferA skrev: Det er jo sånn at jeg ønsker en kjæreste, men han kommer ikke flyvende, og jeg har vært veldig forelsket noen ganger og hatt kjærester men de har dumpet meg. Så jeg sitter igjen og har ikke hatt lyst å date. Jeg kunne jo blitt desperat og tatt til takke med den første som bød seg, men nei det gjør jeg ikke. Heller alene enn ulykkelig sammen med feil person. Jeg tror en del går rundt ulykkelig i forhold og. Nettopp. Det folk ikke forstår er at de gjør seg selv ulykkelig på den måten.
JenniferA Skrevet 26. november 2016 #10 Skrevet 26. november 2016 4 minutter siden, Bootyhunter skrev: Nettopp. Det folk ikke forstår er at de gjør seg selv ulykkelig på den måten. Ja, det er det jeg har funnet ut av. Og det er mange av den typen mennesker som maser. Du må jo ha noe osv.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #11 Skrevet 26. november 2016 Du kan jo ta det som et tegn på at de synes du er ei bra dame som ikke skal behøve å gå ensom gjennom livet. Jeg er mann på over 40 og har aldri vært på date, men har likevel aldri opplevd mas fra noen om at jeg må date. Det sier jo også sitt på et langt mer bedrøvelig vis. Anonymkode: 7c766...707
Ulla Ullsokk Skrevet 26. november 2016 #12 Skrevet 26. november 2016 Hva er det MED folk??? Man MÅ ikke være to til enhver tid!! Jeg tror noen ganger folk i forhold ønsker at alle andre også skal være det, så de ikke går glipp av noe selv. Noen av de som maser er garantert misunnelig på friheten din! Garantert!! 1
beige Skrevet 27. november 2016 #13 Skrevet 27. november 2016 De spør sikkert fordi de ønsker at du skal ha noen å dele livet med. De spør av godhet. Så kan du svare ærlig, om du tørr??
Maleficenta Skrevet 27. november 2016 #14 Skrevet 27. november 2016 12 minutter siden, ordinarygirl skrev: De spør sikkert fordi de ønsker at du skal ha noen å dele livet med. De spør av godhet. Så kan du svare ærlig, om du tørr?? Tror mest folk spør fordi de er nysgjerrige 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå