AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #1 Skrevet 26. november 2016 Jeg har datet en fyr i noen uker nå. Vi er begge to i midten av 20-årene. Vi har møttes både på dagtid og kveldstid. Jeg har det utrolig fint med han, og samtalen går relativt enkelt. Han har sagt at han liker meg veldig godt og er interessert. Problemet er at det alltid er jeg som har tatt initiativ til å møtes, sånn konkret. Han har snakket om ting vi kan gjøre, men bare sånn i løse luften - det er jeg som har fått møtene våre til å faktisk skje ved å spørre eks "når er du ledig?"/"passer det å møtes den dagen?" Når jeg først har foreslått en konkret dag/tidspunkt osv., så er han veldig positiv og har kommet med forslag til hva vi kan gjøre og hvor vi skal møtes. Det har alltid vært vellykket, i hvert fall slik jeg oppfatter det. Jeg vil ikke si at jeg har vært for innpåsliten. Når jeg er interessert i noen så vil jeg gjerne se vedkommende en gang i uken, med mindre jeg har en veldig tett ukeplan. Men kanskje han forventer at det går lenger tid mellom hver gang? Ellers kan jeg påpeke at vi sender meldinger og snapper med hverandre nærmest hver dag - det er nokså gjensidig, og han svarer som regel med én gang hvis jeg sender/skriver melding til han. Han har antydet at han er redd for å være for innpåsliten overfor meg, men det synes jeg overhodet ikke han har vært. Jeg har også sagt til han at jeg ikke oppfatter han som innpåsliten og at han ikke må tenke over det. Jeg har bestemt meg for at han skal få foreslå et neste møte. Ikke fordi jeg vil spille et spill (det kan jeg ikke fordra), men fordi 1) jeg vil ikke at han skal ta det for gitt at jeg tar initiativ hver gang, 2) jeg vil la det gå i hans tempo, hvis det er slik at han synes det går litt for fort i svingene. Nå begynner jeg å lure på om han faktisk er livredd for å være pågående og at det er derfor han ikke tar insh, eller om det er det at han vil la det gå lenger tid mellom hver gang vi sees. Jeg vet det bare blir spekulasjoner til hvorfor han er så tilbakeholden, men har noen noe innspill? Anonymkode: f0b04...452
hocane Skrevet 26. november 2016 #2 Skrevet 26. november 2016 Menn som ikke har baller nok til å ta initiativ er ingen å satse på. Gå for en alpha mann.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #3 Skrevet 26. november 2016 24 minutter siden, hocane skrev: Menn som ikke har baller nok til å ta initiativ er ingen å satse på. Gå for en alpha mann. 100/100 Anonymkode: 6e888...13c
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #4 Skrevet 26. november 2016 41 minutter siden, hocane skrev: Menn som ikke har baller nok til å ta initiativ er ingen å satse på. Gå for en alpha mann. Hahaha! Du skriver dette kun fordi du anser deg selv som "alpha mann". Tåpelig mister.. TÅPELIG Anonymkode: 5ae30...835 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå