Gå til innhold

Sorte prikker, porer og arr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har egentlig ganske fin hud til tross for litt couperose rett under nesa som jeg tenker å kjøpe "Capillary stop" av soloution cosmeticals mot samt sorte prikker på nesa og hake og noen små arr etter mye utklemming. Har og litt seboreisk eksem som gjør at jeg ikke må utsette huden for så mye dilldall. Jeg bruker en meget nøytral, oljefri krem og en rens fra bodyshop (aloevera), men nå er jeg lei av de sorte prikkene! Det er et filleproblem, men det irriterer meg at de aldri går bort. :P 

Har tenkt på acnityl fra apoteket, noen som har erfaring med denne? Vet at A-vitamin syre skal være bra, men for det første er det jo veldig kostbart? Og problemet er ikke så stort at jeg vil begynne med avanserte hudprogram, men kanskje et serum som inneholder A-vitamin? 
Vil gjerne forminske porene på nesa og kunne også tenke meg å få has/blekne de små arrene. Jeg tror det er overfladiske arr. 

Anonymkode: cb926...c5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp!

Skrevet

Jeg ser at jeg kanskje ikke fikk frem helt spm, men spm var om noen har noen råd til huden min? :-) 
Evt om noen har vært borti soloutions cosmeticals.

Skrevet

Bruker exuviance sin serie. Passer veldig bra for min veldig sensitive hud som er ganske tørr i enkelte partier og samtidig har en del urenheter ubehandlet.

Anonymkode: 342fb...7ed

Skrevet

Takk for innspill. Exuviance har jeg faktisk vurdert. :-) Har de noe som kan hjelpe mot couperose tror du? Jeg har noen få sprengte blodkar rett under nesa. Får liksom aldri jevn hudfarge der. 

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for innspill. Exuviance har jeg faktisk vurdert. :-) Har de noe som kan hjelpe mot couperose tror du? Jeg har noen få sprengte blodkar rett under nesa. Får liksom aldri jevn hudfarge der. 

Er jeg som kommenterte over angående exuviance. Har slitt med akkurat samme problem rundt nesen, men det har sakte med sikkert bedret seg nå. Hvis du ser her http://www.exuviance.no/produkter/produkter-for-ulike-hudproblemer/rosacea.aspx kan du se noen produkter som fungerer på rosacea. Jeg bruker blandt annet evening restorative complex, og har aldri brukt en bedre fuktighetskrem enn den. Hadde fult av røde "nupper" i huden før, som er helt borte nå. Bruker også rens og toner fra exuviance, samt en ansiktsmaske som heter Purifying Clay Masque. Den masken er helt fantastisk. Etter en gangs bruk forsvant 50% av hudormene mine. Nå har jeg ingen synlige hudormer lengre.

Skrevet

Må også nevne at jeg har prøvd dermalogica, md formulations, barbour, avene, basiron, clarins, dr. hausckha med mer, og ingen av disse produktene har fått til det samme som exuviance hos meg, som har en komplisert hud som trenger både fukt, noe som demper rødhet i huden og som samtidig har fete partier. Tror nok ikke jeg kommer til å bytte hudpleieserie noen gang, selv om prisen er litt stiv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...