AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #1 Skrevet 26. november 2016 Endelig helg! Det har seg vel sånn at det ikke står noe sted om at kunden har et krav på å få ta ut kontanter? Dette er da en ekstraservice? Vi er en liten butikk, har vi nok til å gi uttak så gjør vi det. Hvis det er dårlig med penger så må vi faktisk ha til veksel og spill. Vi har bank i butikk, men det gir deg jo bare funksjonene til å overføre evt sette inn eller kjøpe noe uten kort osv. Det betyr jo ikke at vi har ubegrensa med kontanter:( Jeg er sliten og lei etter jobb i dag og prøver hver dag å tilfredsstille alle, så i dag når jeg fikk høre at det var så dårlig service av meg å ikke gi ut 1000 kr når vi ikke hadde nok til uttak så blei jeg litt lei. Står det noe sted?Evt hvor står det noe om at det ikke er et krav? #slitenoglei Anonymkode: 79420...118
stan Skrevet 26. november 2016 #2 Skrevet 26. november 2016 Hvis dere er bank i butikk bør vel dette stå i avtalen for dette? På sidene til DnB står det at kundene skal kunne ta ut 5000 fra egen konto. 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #3 Skrevet 26. november 2016 Ts: Det står vel at du kan ta ut inntil 5000, ikke at du skal dette fordi butikken tilbyr bank i butikk. Jeg mener, når pengene ikke er der så er de ikke der? Bestille kontanter tar opptil en uke, det er ikke gjort på 123. Dette er en liten nærbutikk hvor de aller fleste tar ut kontanter, sjelden blir det satt inn. Anonymkode: 79420...118
Minya Skrevet 28. november 2016 #4 Skrevet 28. november 2016 Aner ikke åssen reglene er når dere har bank i butikk, men for en vanlig butikk, uten cashguard, så er uttak en ekstraservice vi kan yte om vi har nok penger i kassen. Vi er ikke en bank, vi har ikke ubegrenset med penger. Og nei, du kan ikke få en tusenlapp når jeg bare har femhundrelapper.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #5 Skrevet 28. november 2016 Bare gi faen i de gretne kundene. De får fader meg gå inn i banken på formiddagen når de er åpne å ta uttak på hele jævla lønna si der. Så slipper de å bli gretne når små lokalbutikker ikke har nok cash. ja, jeg jobber også i butikk,og ja jeg blir SPRØ av alle de som hveeer eneste dag FORVENTER å ta ut store beløp hos oss. Bare ved å kjøpe en pose også liksom. Gretne, gjerrige folk!! Anonymkode: 333c6...0c5
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #6 Skrevet 28. november 2016 På Saturday, November 26, 2016 den 19.11, AnonymBruker skrev: Endelig helg! Det har seg vel sånn at det ikke står noe sted om at kunden har et krav på å få ta ut kontanter? Dette er da en ekstraservice? Vi er en liten butikk, har vi nok til å gi uttak så gjør vi det. Hvis det er dårlig med penger så må vi faktisk ha til veksel og spill. Vi har bank i butikk, men det gir deg jo bare funksjonene til å overføre evt sette inn eller kjøpe noe uten kort osv. Det betyr jo ikke at vi har ubegrensa med kontanter:( Jeg er sliten og lei etter jobb i dag og prøver hver dag å tilfredsstille alle, så i dag når jeg fikk høre at det var så dårlig service av meg å ikke gi ut 1000 kr når vi ikke hadde nok til uttak så blei jeg litt lei. Står det noe sted?Evt hvor står det noe om at det ikke er et krav? #slitenoglei Anonymkode: 79420...118 Hva sier sjefen din om dette? Jeg har mange ganger opplevd å få nei, når jeg spør om kontanter. Det må jeg akseptere, at butikken ikke har kontanter i mengder. Tusen kroner er jo ganske mye, har du da tilbudt 200 kroner slik at personen ikke står uten kontanter? Anonymkode: 4bbbf...c69
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #7 Skrevet 28. november 2016 Ts her: Nei, vi har visst ikke noe som heter at vi må gi ut kontanter. Har vi så har vi, har vi ikke så har vi ikke. Sier den summen jeg kan strekke meg til hvis det er dårlig med kontanter. Akkurat den lørdagen så var det krise, da måtte jeg stoppe alt av uttak. Må jo kunne gi igjen på en tusenlapp uten at alt tømmes. Det er mange som tror bank i butikk betyr av vi er en bank og det betyr at vi har ubegrensa med penger. Bank i butikk gir deg tilbud om å bruke visse tjenester dnb tilbyr. Folk henger seg helt opp i bank! Anonymkode: 79420...118
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå