AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #1 Skrevet 26. november 2016 Ingenting her er for å støte noen, men dette gjelder meg selv og noen venner jeg har. Først det siste året har jeg funnet meg selv, hva jeg vil drive med og har derfor fått mer energi og har mer og gi. Men frem til da, var jeg en som sa veldig lite og kom ikke inn på andre folk. Fikk ikke nært bånd til noen.. hadde noen få venner, deriblandt en som jeg har kjent lenge. Han er også slik som ikke sier så mye. Vi snakket oss i mellom om hvor vanskelig det var å slippe seg løs fordi de andre vennene våre hadde alltid så mange å være med. Jeg traff han for et par uker siden, fordi det var lenge siden jeg har sett han. Men selskapet med han git liksom ingenting lenger. Han sier nesten ikke noe, virker veldig sliten. Og jeg tror det er litt slik jeg er sammen med folk også. Jeg skjønner ikke den koden, jeg er liksom slltid litt utenfor hvis dere skjønner.. jeg ser på meg selv som en sosial og energisk person noe som nok dessverre bare er i hodet mitt. Noen med innspill? Anonymkode: 74046...893
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #2 Skrevet 26. november 2016 Det du skriver trenger ikke å bety noe. Noen ganger er man stillere enn andre ganger. Det kommer ofte an på stemningen i rommet etc. Man er ikke der OPPE hele tiden. Snakker du med andre som er energiske blir du mer energisk selv. Snakker du om treige folk så blir du kanskje litt treig tilbake. Også skriver du at du har funnet deg selv. Vel, det tror jeg ikke. Bytt ut "funnet deg selv" med "jeg er meg selv". I noen situasjoner er du sånn, i andre er du slik, og i de fleste er du sånn og sånn. - Gutt 24. Anonymkode: 95b68...536 4
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #3 Skrevet 26. november 2016 Slapp av. Det er ok å sitte alene på skolen eller jobb, det er ingen skam. Men møt folk i blikket. Smil. Hils på andre, vær hjelpsom, ikke egoistisk. Øv på å lytte og studere kroppspråket til andre for å lære om de og forstå de. Venner kommer. Anonymkode: b5fde...505 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå