AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #1 Del Skrevet 26. november 2016 Hei, Kjøpte et par lange underbukser (herre) i bomull på H&M i dag. Synes disse er praktiske fordi de ikke er like varme som ullbukser, så de kan brukes både innendørs og utendørs nå som det blir kaldt ute. Spørsmålet er egentlig; hvordan bruker jeg dem? Altså, jeg mener, det er gylf og ekstra beskyttelse foran, og "innebygget boxer" i dem -- er det egentlig tanken at de skal fungere som underbukser (og derav navnet)? Har alltid brukt boxer under, men nå som jeg tenkte over det ble jeg usikker. Hva gjør dere? Hilsen M24 Anonymkode: 4a316...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #2 Del Skrevet 26. november 2016 Ja, de fungerer som underbukser. Men dersom du vil slippe å vaske de så ofte, kan du jo bruke boxer/ annen truse under Anonymkode: 6fe33...8c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #3 Del Skrevet 27. november 2016 Sånne som har trusedel bruker jeg uten nope under. Det er i praksis en boxer med lange bein. Anonymkode: 6bc16...122 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 27. november 2016 #4 Del Skrevet 27. november 2016 De fungerer og er underbukser ellers blir det som du tar på deg 2 underbukser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå