AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #1 Skrevet 26. november 2016 Jeg har akkurat møtt en super mann på 28 år (er selv 25) og vi har vært på to dater. Den første et glass vin på restaurant og neste med film og noe mat hjemme hos han. Allerede første daten hadde vi en usedvanlig god tone, noe som fortsatte på andre daten. Jeg er vant med å ta dating litt sakte og ikke gå for fort frem, men på daten hjemme hos han ble det en god del heftige og veldig lange kyss. Det fine var at det falt helt naturlig og var null kleint. Jeg sa til han at jeg ble litt revet med, noe som er sant (selv om det bare var klining, var det lengre enn jeg hadde tenkt til å gå). Likevel var det tydelig at det ikke var aktuelt for noen av oss å gå videre, selv om vi klart hadde lyst. Han virker utrolig bra og han sier han er ute etter noe seriøst. Vi har tekstet noe etterpå, der han sier han liker meg veldig godt. Likevel føler jeg meg litt billig, men har bare gjort det som har føltes naturlig og kan jo ta det noe roligere på neste date. Så jeg krysser fingrene for at jeg ikke har ødelagt noe Anonymkode: f0744...999
Inwe Skrevet 26. november 2016 #2 Skrevet 26. november 2016 Ikke ta det roligere. Da gjør du han usikker. Om dette stemmer må jo typen min se på meg som sykt billig. Vi hadde sex første date og har aldri møttes uten å ha sex/sove sammen. 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #3 Skrevet 26. november 2016 Hehe du har sikkert rett! Vi har jo snakket masse sammen og, så har jo ikke gått på bekostning av det. Sikkert ikke noe å tenke på egentlig. Takk for svar:) Anonymkode: f0744...999
Inwe Skrevet 26. november 2016 #4 Skrevet 26. november 2016 Nettopp. Du kan jo tenke på det fra ditt perspektiv. Om han plutselig trekker seg tilbake neste date, hvordan ville det fått deg til å føle deg? 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #5 Skrevet 26. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har akkurat møtt en super mann på 28 år (er selv 25) og vi har vært på to dater. Den første et glass vin på restaurant og neste med film og noe mat hjemme hos han. Allerede første daten hadde vi en usedvanlig god tone, noe som fortsatte på andre daten. Jeg er vant med å ta dating litt sakte og ikke gå for fort frem, men på daten hjemme hos han ble det en god del heftige og veldig lange kyss. Det fine var at det falt helt naturlig og var null kleint. Jeg sa til han at jeg ble litt revet med, noe som er sant (selv om det bare var klining, var det lengre enn jeg hadde tenkt til å gå). Likevel var det tydelig at det ikke var aktuelt for noen av oss å gå videre, selv om vi klart hadde lyst. Han virker utrolig bra og han sier han er ute etter noe seriøst. Vi har tekstet noe etterpå, der han sier han liker meg veldig godt. Likevel føler jeg meg litt billig, men har bare gjort det som har føltes naturlig og kan jo ta det noe roligere på neste date. Så jeg krysser fingrene for at jeg ikke har ødelagt noe Anonymkode: f0744...999 Billig Anonymkode: 7ce23...2a4
PandA# Skrevet 26. november 2016 #6 Skrevet 26. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har akkurat møtt en super mann på 28 år (er selv 25) og vi har vært på to dater. Den første et glass vin på restaurant og neste med film og noe mat hjemme hos han. Allerede første daten hadde vi en usedvanlig god tone, noe som fortsatte på andre daten. Jeg er vant med å ta dating litt sakte og ikke gå for fort frem, men på daten hjemme hos han ble det en god del heftige og veldig lange kyss. Det fine var at det falt helt naturlig og var null kleint. Jeg sa til han at jeg ble litt revet med, noe som er sant (selv om det bare var klining, var det lengre enn jeg hadde tenkt til å gå). Likevel var det tydelig at det ikke var aktuelt for noen av oss å gå videre, selv om vi klart hadde lyst. Han virker utrolig bra og han sier han er ute etter noe seriøst. Vi har tekstet noe etterpå, der han sier han liker meg veldig godt. Likevel føler jeg meg litt billig, men har bare gjort det som har føltes naturlig og kan jo ta det noe roligere på neste date. Så jeg krysser fingrene for at jeg ikke har ødelagt noe Anonymkode: f0744...999 Jeg tenker at hvis han hadde vært ute etter et ligg den kvelden hadde han gått for det der og da. Nå har dere kanskje avklart at dere liker hverandre og så kan dere jo ta det derfra? Jeg synes ikke du er billig. Det må være lov å føle attraksjon og bli litt revet med uten at man skal bli stemplet som billig av den grunn. Ta det som det kommer.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #7 Skrevet 26. november 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Billig Anonymkode: 7ce23...2a4 Er hun billig??? Anonymkode: 5b231...86b
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #8 Skrevet 26. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er hun billig??? Anonymkode: 5b231...86b Nei, men han har bare lyst til og fyre noen opp, slenger på ett smiley jeg Anonymkode: 911ed...f74
Gjest Lykke_ Skrevet 26. november 2016 #9 Skrevet 26. november 2016 Syntes ikke du er billig fordi du kliner på andre date! Hva tenker du da om de som har sex på første date?! Det har jeg lest mye om her inne! Uansett hva du gjør, ikke ha sex før du føler deg trygg på han. Sex er så mye bedre hvis man blir kjent med hverandre først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå