Gå til innhold

Pulsklokke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg løper og vil gjerne ha en pulsklokke med GPS. Hvilken vil dere anbefale og hvorfor?

Anonymkode: a2972...541

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har polar V800 og er kjempe fornøyd. God GPS, bra nettside og gir meg all data jeg trenger.  

De store merkene er Polar og Garmin, polar har vel holdt på lengst i treningsbransjen men Garmin har tatt igjen forspranget og har kommet hakket lengre på smart klokke. Men kan absolutt gå god for Polar :)

Anonymkode: 3bb41...923

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har polar V800 og er kjempe fornøyd. God GPS, bra nettside og gir meg all data jeg trenger.  

De store merkene er Polar og Garmin, polar har vel holdt på lengst i treningsbransjen men Garmin har tatt igjen forspranget og har kommet hakket lengre på smart klokke. Men kan absolutt gå god for Polar :)

Ser ut som en bra klokke. Det er et par år siden den kom, men prisen er fortsatt høy. Ville du kjøpt den igjen nå? Er du kvinne og bruker du den hele dagen? Føler du at du har bruk for de funksjonene på V800 som ikke er på M400?

Skrevet

Jeg har polar M400, og den er jeg skikkelig fornøyd med! Ikke veldig avansert, men nok for meg. Bruker den hver dag som aktivitetsmåler i tillegg. Eneste jeg syns er litt dumt er at til min hånd (jente) blir den litt stor og klumpete i hverdagen. Men til trening - helt super! 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som en bra klokke. Det er et par år siden den kom, men prisen er fortsatt høy. Ville du kjøpt den igjen nå? Er du kvinne og bruker du den hele dagen? Føler du at du har bruk for de funksjonene på V800 som ikke er på M400?

Er mann og denne passer perfekt til meg og de aktivitetene jeg er med på. Bruker den 24/7, ville også kjøpt den igjen. Det er mulig Polar M400 er et bedre valg for deg, denne er lekker denne også. Jeg synes i hvert fall den er lekker å se rundt hånda til ei jente 😊

Skrevet

Jeg bruker suunto ambit 2 s! Utrolig fornøyd, og den har alle funksjoner du trenger. Er vel faktisk beregnet for triathlon tror jeg. 

Anonymkode: 55122...ee7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...