Gå til innhold

Julemusikkjulekalender (snikk snakk oppfordres)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, her poster jeg en finflott julesang hver dag 1.-24. desember, følg med og avspor og snikk snakk gjerne!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

1

Spoiler

Endret av minister-mio
Skrevet

2

Spoiler

Skrevet

3

Spoiler

Skrevet

4

Skrevet

5

Skrevet

6

Skrevet

7

Skrevet
7 minutter siden, minister-mio skrev:

Hei, her poster jeg en finflott julesang hver dag 1.-24. desember, følg med og avspor og snikk snakk gjerne!

Du får lage minister-mios julekalender-spilleliste på Spotify så vi kan abonnere og få en ny sang hver dag. :)

Skrevet
Akkurat nå, Veslefrikk skrev:

Du får lage minister-mios julekalender-spilleliste på Spotify så vi kan abonnere og få en ny sang hver dag. :)

For en strålende idé. Jeg har spotifyabonnementet knyttet opp mot mitt fulle navn, vet du om en løsning hvor jeg kan gjøre det litt anonymt? 

Skrevet
2 minutter siden, minister-mio skrev:

For en strålende idé. Jeg har spotifyabonnementet knyttet opp mot mitt fulle navn, vet du om en løsning hvor jeg kan gjøre det litt anonymt? 

Nei, det vet jeg ikke. Du får endre brukernavnet ditt da. Kanskje enkleste måten å gjøre det på. Eller kanskje noen andre vet hvordan man kan gjøre det  

Si i fra når den er på gang da. Gleder meg til å følge den. Trenger noen nye julefavoritter. 

Skrevet
Akkurat nå, Veslefrikk skrev:

Nei, det vet jeg ikke. Du får endre brukernavnet ditt da. Kanskje enkleste måten å gjøre det på. Eller kanskje noen andre vet hvordan man kan gjøre det  

Si i fra når den er på gang da. Gleder meg til å følge den. Trenger noen nye julefavoritter. 

du kommer garantert til å få noen nye favoritter hvis du følger denne tråden da. Jeg har en del eminente forslag til hvilke sanger som skal bak lukene nemlig 

Skrevet
1 minutt siden, minister-mio skrev:

du kommer garantert til å få noen nye favoritter hvis du følger denne tråden da. Jeg har en del eminente forslag til hvilke sanger som skal bak lukene nemlig 

Så spennende! Gleder meg!

Skrevet
14 minutter siden, Emperor Jacklost Ⅻ skrev:

Lager du sanger selv?

Jeg skulle ønske det, men nei. Det blir spotifylink til kjente (og mindre kjente) julesanger laget av andre.

Skrevet

synd tråden ble flyttet.. Da er ikke avsporinger og sånn lov tror jeg..?

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
17 minutter siden, minister-mio skrev:

synd tråden ble flyttet.. Da er ikke avsporinger og sånn lov tror jeg..?

Din tråd, dine regler :)

Skrevet
Akkurat nå, Emperor Jacklost Ⅻ skrev:

Din tråd, dine regler :)

hehe, forsåvidt enig ;)

Men hele småpratkonseptet blir liksom borte i det her underfoumet..

Skrevet

jeg ber om å få den flyttet tilbake eller slettet

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...