AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #1 Skrevet 26. november 2016 Hvor seriøs kan en person bedømmes å være utfra tidspunkt og ukedag vedkommende foreslår som første treff? Hvilke tidspunkt og ukedager er seriøse forslag? Mvh nysgjerrig Anonymkode: 264f3...03b
annebanane Skrevet 26. november 2016 #2 Skrevet 26. november 2016 Foreslår en person bare å møtes på byen eller veldig sent om kvelden så sier det seg i lengden at en er på jakt etter sex. Selv ser jeg på det som ganske positivt å ville finne på noe en hverdag i tillegg til helger. 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #4 Skrevet 26. november 2016 Dersom en fyr ikke er spesielt seriøs vil han som regel sørge for å ha fredag og lørdag kveld fri (til å treffe nye damer). Anonymkode: 158d8...449
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #5 Skrevet 26. november 2016 Ok 😊 Hva med tidspunkt/ukedag for når forslaget legges frem? Anonymkode: 264f3...03b
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #6 Skrevet 26. november 2016 22 minutter siden, MadameDeRosa skrev: Lørdager er du prioritert. Ja, forutsatt at det er en ordentlig date. Foreslår han å treffes på byen på en lørdag, ville jeg ikke tolket det som prioritet liksom. Anonymkode: df703...ae2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #7 Skrevet 26. november 2016 Søndag er ikke kjærestemateriale, da er du dagen derpå "kos". Anonymkode: ef49c...d0a
Gjest MadameDeRosa Skrevet 26. november 2016 #8 Skrevet 26. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, forutsatt at det er en ordentlig date. Foreslår han å treffes på byen på en lørdag, ville jeg ikke tolket det som prioritet liksom. Anonymkode: df703...ae2 Men vier han hele lørdagen, som f eks middag og aften med deg, er du prioritert. Ute på byen er ikke noe jeg regner som å være prioritert på en lørdag.
Inwe Skrevet 26. november 2016 #9 Skrevet 26. november 2016 Har alltid hørt at om han setter av lørdagskvelden vil han virkelig møte deg. Men igjen, kjæresten min gjorde det og han var kun ute etter sex. Han hadde ikke så mange venner der han bodde da han har flyttet ganske langt fra der han er oppvokst og tenkte tinder var en fin måte å få seg noe på. Vi hadde ikke veksla mer enn et par ord før vi møttes og han fikk seg noe første date. Heldigvis klarte jeg til slutt å sjarmere han nok til at han ble for mer sex og alt annet i tillegg 😉
Ananas. Skrevet 26. november 2016 #10 Skrevet 26. november 2016 Det er lett å generalisere, men vanskelig å si noe konkret om det med ukedager. Lørdager jo som flere over nevner et tegn på å være prioritert, men det er jo likevel sånn at andre dager kan være mer "verdifulle" for andre. Jeg har for eksempel veldig lett for å gi bort lørdagen fordi det er en dag jeg stort sett aldri har planer, men om jeg får det til en ukedag så har jeg lagt ned ganske mye innsats for å få det til. Søndag er den dagen jeg verdsetter høyest og som jeg helst vil ha "fri". Folk er forskjellige, og det kommer an på hva slags omgangskrets man har og hvilke aktiviteter man driver med. I mitt hode er alt som er planlagt litt på forhånd, som ikke er for sent på kvelden, og som ikke er en førstedate hjemme seriøse forslag. 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #11 Skrevet 26. november 2016 Dersom personen avtaler minst 4 dager på forhånd så vet man at personen er seriøs Anonymkode: 6c5c0...808
Gjest BethD Skrevet 26. november 2016 #12 Skrevet 26. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dersom personen avtaler minst 4 dager på forhånd så vet man at personen er seriøs Anonymkode: 6c5c0...808 Hva med over en uke da? Da må han jo være dritseriøs
PandA# Skrevet 26. november 2016 #13 Skrevet 26. november 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Søndag er ikke kjærestemateriale, da er du dagen derpå "kos". Anonymkode: ef49c...d0a Ikke alltid Noen ganger er det timeplanen som er avgjørende. Men kan kanskje hende jeg har opplevd unntakene fra regelen... *flyr vekk* Men on topic: Om fyren/dama kun vil møtes på byen sent på fredag eller lørdag/kun gir lyd fra seg i det tidsrommet, er nok det et tegn på litt lite seriøsitet tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå