AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #1 Skrevet 26. november 2016 Hvor lenge etter mens/sex får man festeblødning? Anonymkode: 08509...cd6
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #2 Skrevet 26. november 2016 Det går ikke an å gi et tall på det. Festeblødning skjer (hvis det skjer, ikke alle får det) når et befruktet egg fester seg i livmoren. Det blør litt fordi egget graver seg inn i slimhinnen rett og slett. Det skjer noen dager/ei uke etter eggløsning/befruktning. Tidsmessig blir det i andre halvdel av syklus, én uke til to uker før forventet ny mens, mellom eggløsning og forventet mens dag. Anonymkode: fa9f0...d2d
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #3 Skrevet 26. november 2016 Jeg fikk nettopp vite at jeg er gravid, hadde eggløsning 14 november, men jeg har ikke fått noen festeblødning. Så ikke alle som får det. Anonymkode: c462b...911
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #4 Skrevet 26. november 2016 Tror nok ikke festeblødning er vanlig så ikke vits i å lete etter dette. har ikke hatt det de to gangene jeg har vert gravid Anonymkode: 91bcd...08d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå