Gå til innhold

Er det noe dere "forsikrer" dere om før dere møter noen via tinder/nettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv pleier jeg å spørre om snapchat. Enklere å få oppdaterte bilder av personen og faktisk se at han er den han utgir seg for å være. Sørger også for å få nummeret før vi treffes. Kan da søke han opp for å se om navnet stemmer osv. Har hendt at jeg har pratet med noen også har de svart "jeg har ikke snap" eller "nummeret kan du få når vi treffes". Nei, da tør ikke jeg å treffe de altså. 

Anonymkode: 219b0...d9d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil gjerne ha fult navn og telefonnummer, slik at jeg vet at navnet de har gitt meg ikke er et tullenavn. Da er jeg gjerne åpen for å møte dem på et tidligere tidspunkt enn om jeg kun har et brukernavn på nettet, for da kan jeg google dem:P Min nåværende mann fikk jeg nummeret til før vi skulle på date(før snap dette), så jeg sjekket at han jobbet der han sa han jobbet og bodde der han sa han bodde osv. Alt stemte, og i ettertid viste det seg at han hadde googlet meg også, brente seg på daten før meg :fnise:

Jeg har dog møtt folk jeg kun kjente med brukernavn(kvinner og menn), men dette var folk jeg hadde snakket med lenge på nettet(alt fra 3-4 mnd til flere år), men da møter jeg dem bare på steder som en kafe eller noe slikt. Og dette var jo venner, ikke dates.

Anonymkode: 4235e...17c

Skrevet

Jeg ville ikke turt å gi nummeret mitt til noen jeg ikke vet hvem er.

Da synes jeg det er bedre å møte personen først, og deretter ta en vurdering på om jeg synes han skal få vite fullt navn og adresse.

Ikke har jeg lyst til å se for mange bilder av personen før jeg får møtt ham IRL heller. Det holder med ett bilde som gir et inntrykk av de viktigste trekkene.

For meg er det viktig å få et så ekte førsteinntrykk IRL som mulig. Ville ikke forsikret meg om noe annet enn at han ikke virker creepy på nett og at daten foregår på offentlig sted.

Anonymkode: 9713c...04a

• Liker 1
Skrevet

Snap har vært greitt. Evnt telefonnummer siden jeg ikke alltid er på internett utenfor hjemmet, så kan en ringes eller meldest om detaljer. 

Skrevet

Kvinne her. 

Jeg har ikke snap og tinder el lign, møter ikke folk derfra. Men jeg har av gode årsaker skjult nummer og det finnes ikke opplysninger om meg på nettet. Jeg antar jeg dermed gjør det vanskelig både for meg selv og den jeg evt møter på andre steder, men jeg er nødt til å skjerme meg selv så det er litt trist om en evt date skygger banen bare fordi de ikke finner opplysning på nett om at mitt tlf nr er mitt bla. 

Men delvis oga dette møter jeg bare personer jeg vet hvem er irl. eller er bekjent/venner av andre jeg kjenner. Mitt tlfnr/mail blir ikke utlevert før jeg er trygg. Bruker insta/messenger app til tidlig kommunikasjon.

Anonymkode: 40ca3...222

Skrevet

Jeg har ikke pleid å gjøre det. Men sist jeg møtte en fra Tinder ble jeg skuffet over at han så annerledes ut enn inntrykket fra bildene. Han hadde bare bilder tatt fra avstand, og da så det ut som han så bra ut i ansiktet. Men han gjorde ikke det ansikt til ansikt. Så nå krever jeg ansiktsbilder før jeg skal møte noen.

Anonymkode: 9e156...d87

Skrevet

Jeg vil ikke gi nummeret mitt til ukjente, men Snapchat vil jeg ha, så kan jeg se hvordan han ser ut. Er ikke bestandig bildene på tinder ol. er nye. Jeg pleier også å Google vedkommende 🙊

Skrevet

Snap ja.. helt klart ...

Også vil jeg gjerne vite hva de er ute etter.... 

Skrevet

Hadde ikke gitt fra meg nr mitt til en jeg ikke kjenner, ei heller fult navn (jeg eneste med hele navnet mitt). Snap har jeg flere ganger utvekslet før et møte. 

Samboeren min hadde jeg ikke utvekslet noe med, vi hadde snakket 4 setninger på tinder og bare avtalt å møtes. Ble gjort som er tidsfordriv. Veldig glad for at jeg ikke hadde noe å gjøre den dagen nå ☺️

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...