Gjest Crossover Skrevet 26. november 2016 #1 Del Skrevet 26. november 2016 (endret) Hei! Jeg er en jente i slutten av tyveårene og ønsker meg venner. Jeg er en rolig og harmonisk person som er introvert og søker meg venner som er det samme. Jeg ønsker et varig vennskap og vil gjerne bli kjent med noen som liker de samme tingene som meg. Ser på meg selv som en nysgjerrig og reflektert person som liker å bli kjent med nye mennesker, men bruker ofte litt tid før man blir ordentlig kjent. Liker å gå tur, dra på cafe/spise ute, lage mat hjemme, se serier/dokumentarer, reise, er opptatt av design/kultur, samfunnsinteressert, og kunne prate om alt mulig. Det viktigste er at vi har god kjemi og kommer overens. Jeg er mye alene så hadde vært hyggelig å bli kjent med noen som har tid og lyst til å treffes. Bare å sende meg pm om du vil bli kjent 😊 Endret 13. mars 2017 av Crossover Endret info Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nylog Skrevet 26. november 2016 #2 Del Skrevet 26. november 2016 Heihei. Jeg har tid og lyst til å bli kjent. ser etter noen å kjase med. cafe, shopping, skogsturer, vinkvelder eller anna morro. Jeg er 31, generelt nysgjerrig, glad i musikk, bevegelse og lek. Bor på Jessheim. send meg en mld om du vil finne på noe ei gang 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne 28 Skrevet 25. februar 2017 #3 Del Skrevet 25. februar 2017 Hei. Jeg er fra Oslo og søker også venninner🙂😊 send gjerne en mld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IncaTinca Skrevet 12. mars 2017 #4 Del Skrevet 12. mars 2017 (endret) . Endret 12. mars 2017 av IncaTinca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MJsnuppa Skrevet 13. mars 2017 #5 Del Skrevet 13. mars 2017 På 26.11.2016 den 14.20, nylog skrev: Heihei. Jeg har tid og lyst til å bli kjent. ser etter noen å kjase med. cafe, shopping, skogsturer, vinkvelder eller anna morro. Jeg er 31, generelt nysgjerrig, glad i musikk, bevegelse og lek. Bor på Jessheim. send meg en mld om du vil finne på noe ei gang 😉 Hei! Jeg bor 20 min unna Jessheim og er 33 -send meg gjerne en mld hvis du fortsatt har tid og lyst til å bli kjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maryjane90 Skrevet 18. mars 2017 #6 Del Skrevet 18. mars 2017 Hi. Jg er 26 år og ønsker å bli kjent. Har du fb? Du kan sende meg pm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå