Gå til innhold

ER INNHOLDET I ALLE YASMIN P-PILLER LIKT?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Skal begynne på nytt p-pille brett i dag, men fant ut at jeg bare har et igjen, som er begynt fra før. Dette fordi jeg ville en gang i tiden flyttetmensen dagen.

Så det jeg lurer på, er det det samme om jeg tar ppillene fra hvilken som helst av lørdagsfeltet? Siden brettet hvertfall har 3 lørdager med p-piller.

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innholdet er likt.

Men du må ikke flytte mensen med å ta noen piller ekstra (det kan du gjøre med trionetta, og ikke Yasmin) Hvis du ønsker å utsette mensen skal du bare hoppe over den med å gå direkte til neste brett, og ta hele brettet.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du må ikke flytte mensen med å ta noen piller ekstra (det kan du gjøre med trionetta' date=' og ikke Yasmin) Hvis du ønsker å utsette mensen skal du bare hoppe over den med å gå direkte til neste brett, og ta hele brettet. [/quote']

Kan da utsette med å ta noen piller ekstra med Yasmin også! Det har jeg gjort flere ganger, og det står i bruksanvisninen at man kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man kan gå direkte videre på et nytt brett uten 7 dagers opphold ja. Men da skal en ta hele neste brettet, og ikke bare noen av pillene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ingen ting om at man må ta hele det nye brettet. Hvor har du det i fra?

Og hvorfor i all verden skulle det ha noe å si, alle tablettene er jo like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
At man kan gå direkte videre på et nytt brett uten 7 dagers opphold ja. Men da skal en ta hele neste brettet' date=' og ikke bare noen av pillene[/quote']

Det trenger man da ikke, man kan ta så mange piller man vil av det nye brettet, så ta en pause på 7 dager og så begynne på nytt brett igjen.

Hvis du bruker brett med 21 piller er alle pillene like, men bruker du brett med 28 piller er ikke alle pillene like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I 28-brettene er ikke alle like nei, så hvis man ikke har fått med seg at de 7 siste bare er juksetabletter kan det bli rot.

Men i 21-brettene er alle tablettene like og man kan ta så mange man vil etter hverandre (innen en viss grense) så lenge man minst tar 21 etter hverandre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takker for masse svar!

Tar brett med 21 p-piller, så da kan jeg ta noen av de p-pillene fra det brettet som jeg har påbegynt fra før og det er bra. Må gjøre det til jeg får tak i et nytt brett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...